Stránka 2 z 3

Napsal: stř 24.12.2008 10:43
od JasonWoorhes
To jsem nezkoušel ,jsem si myslel když nesepne odpojovací ventil na čerpadle tak tam palivo nedostanu. Prubnu napíšu.

Napsal: stř 24.12.2008 13:35
od troutny
A na ten odpojovací (chcípací ventil) nejde +12V při rozsvícených kontrolkách?

Napsal: stř 24.12.2008 17:25
od JasonWoorhes
Ne jen když tam přivedu + z baterky

Napsal: stř 24.12.2008 22:51
od troutny
A když tam tedy přivedeš "+" z aku na ten chcípací ventil a zastartuješ tak taky nechytne?
A na žhavící svíčky jde napětí?

Napsal: pát 26.12.2008 15:31
od JasonWoorhes
Tak se me to podarilo nastartovat , po připojení plusu z baterky na odpojovací ventil a přemostění relátka podávacího čerpadla 30 s 87 to chytlo , sice studene s obtíží ale chytlo to. Po zahřátí to chytalo na otočení. Kontrolka vstřiku na palubce svítí porád i po nastartování. Tak že by bylo relé žhavení ko ? Pojistka na něm je zdravá.
A jak zjistím že je relé dobré ?Po nastartování a následném odpojení + z odpojovacího ventilu motor chcípne.

Napsal: pát 26.12.2008 15:37
od troutny
Hale a reaguje to na přidávání plynu.A jak ten motor jde teplý,nejde náhodou tvrději než obvykle?

Napsal: pát 26.12.2008 17:01
od JasonWoorhes
Tak relé žhavení odzkoušeno z jiného auta a porád stejné . Moje relé v jiném autě funguje normálně. Jde to nastarovat jenom s přivedením plusu na odpojovací ventil. :evil:

Napsal: pát 26.12.2008 17:02
od JasonWoorhes
Ne řek bych že jde jako dříve....fakt nevím

Napsal: pát 26.12.2008 17:13
od troutny
A reaguje na plyn normálně?

Napsal: pát 26.12.2008 18:52
od JasonWoorhes
Jo reaguje, jen po přidání plynu a přechod na volnoběh klesnou hodne otačky motoru a pak se to vyrovna a drží jak má

Napsal: pát 26.12.2008 21:15
od troutny
Tak si myslím,že ta kontrolka tě informuje o tom,že nemůže sama nějak otevřít ten odpojovací(chcípací) ventil,tudíž bych usoudil,že to je chyba její samotný.
Tak vem klíč č. "24" a vyndej ten chcípák a z něho vyndej ten jehlový ventil s pružinou a zpátky to tam zamontuj.
Neboj chcípat ti to bude i bez tohoto chcípáku.
Ovšem jestli nechceš koupit jinou použitou řj motoru.

Napsal: pát 26.12.2008 23:15
od JasonWoorhes
Dobrá zítra to prubnu udělat. Stejně nevím jak to bude ted v zimě startovat když to nebude žhavit .Ještě bych potřeboval vědět kdybych sehnal jinou řj třeba z bouračky ,stačí jí jen připojit nebo se to musí nějak sladit ?( třeba s klíčema... atd.)

Napsal: sob 27.12.2008 00:32
od troutny
Nevím jaký máš rv.,tak tedy jestli máš už EWS tak to musíš synchronizovat=sladit,sjednotit přes diagnostiku,která umí kodovat moduly.
Ten EWS má u spínačky takový trychtýřovitý kroužek což je to čtecí zařízení z toho klíče.

Napsal: sob 27.12.2008 01:40
od JasonWoorhes
Mám rv 95 , díky za rady

Napsal: sob 27.12.2008 21:56
od JasonWoorhes
Tak jsem ten ventil rozebral a vyndal tu jehlu s pružinkou ven. Zpět vše složil bez těch věcí ,pokusil jsem se nastartovat a nic. prostě když tam nepřivedu odněkud + tak se mě nerozběhne vubec palivové čerpadlo v nádrži. Po přivedení + na ten odpojovací ventil je slyšet cvaknuti žhavicího rele a podávací čerpadlo běží furt a nastartuju. Je to nějak divné :(

Napsal: sob 27.12.2008 22:58
od troutny
No tak to je špatný napájení řj motoru,ono se to pak napájí přes ten chcípací ventil.
Zkus tedy pro potvrzení toho co píšu udělat to,že vyndej to relé řj motoru a pak zkus ten chcípák takhle napájet externě kabelem přes baterku.
Pokud to opět chytne i bez relé ,tak se pak kouknu do plánku a napíši co a jak dál.

Napsal: ned 28.12.2008 12:33
od JasonWoorhes
Tak je to přesně jak si psal po přivedení + na ten ventil a odpojení relátka jednotky to jde nastartovat. Dnes jsem to také projížděl a zjistil jako kdyby to pracovalo v nějakém nouzáku,to auto memá vubec žádnej výkon jako kdyby mě někdo zezadu držel.

Napsal: ned 28.12.2008 13:50
od troutny
Takže jestli máš aspon žárovkovou zkoušečku tak by to chtělo změřit jestli jde napětí při rozsvícených kontrolkách zapalování na:
1.zásuvku co rozpojíš co jde na na vstřikovací čerpadlo je dole a jde k takovýmu ventilu,je dvoupinová,takový hranatý černý konektor s dvěma dráty=červenobílý a druhý bílý,rozpjíš to a na jednom pinu(červeno-bílom) co jde jako přívod k tomu ventilu jako z motorové elektriky bys měl naměřit napětí cca +12V.
2.Nebo sundat zásuvku z řj. motoru a na pinech (15,16,17) musíš zase naměřit cca +12V.Normálně to odcvakneš z toho počítače a na některý pin té vícepinové zásuvky by mělo jít napětí,teda na ty tři piny při zapnutom zapalování a klasicky danom relé řj..Měřit na té zásuvce co je na kabelu,né na pinech řj motoru.
Pak napiš,jestli se žárovka rozsvítí.

Napsal: pon 29.12.2008 14:48
od JasonWoorhes
tak v té řj na pinu 15 nic nemám a ostatní je na odkazech co přikládám.
Obrázek


Obrázek

Napsal: pon 29.12.2008 16:16
od troutny
Takže to vypadá,že očíslování u E34tds a E36tds je zřejmě jiné.
Ale co jsem koukal tak ty tři piny vedle sebe to napětí mají,tudíž napájení řj motoru tam jde.
Ale to napětí na tom ventilu u vstřikovacího čerpadla je dost malý.Má být větší jak 8.5V na tom červenobílom.
I když toto napájení tohoto ventilu nejde z řj motoru ,tak pro jistotu si ho měřil normálně se zasunutou zásuvkou do řj motoru?
Má být prostě větší jak 8.5V.