Stránka 2 z 5

Napsal: ned 26.10.2008 22:49
od mathias22
a na maximalku nehled,neverim ze porad budes jezdit dve kila!ale je to tak!radsi koupit auto co ma vic najete a je o neho starano nez auto z 120 000 na tachsu a dojebane jako krava!

Napsal: ned 26.10.2008 22:51
od Fx
Tak to doporučuju ještě šetřit - zajímavé auto, do kterého nebudeš muset sypat peníze horem dolem při tomhle roku výroby bude stát přece jenom víc...

Jinak souhlas s předchozí radou. Populace zblblá nákupy v ČR chce vidět na tachometru do 150t km, přičemž u aut z 90. let to v drtivé většině neznamená skoro nic a bylo by spíš s podivem, že má auto staré 15 let najeto míň než 200t km.

Napsal: ned 26.10.2008 22:57
od ///Mates
mathias22 píše:a na maximalku nehled,neverim ze porad budes jezdit dve kila!ale je to tak!radsi koupit auto co ma vic najete a je o neho starano nez auto z 120 000 na tachsu a dojebane jako krava!

Dobře ale tak kolik max. nalítanejch kiláku bych měl brát 120 000 je kravina ty sou spíš stočený ale tak přes 200 000 bo 300 000 kolik vůbec BMW snese najet než se něco musí dělat s motorem a nežere to pak moc oleje když má tolik naježděno??? :o :roll:

Napsal: ned 26.10.2008 23:02
od ///Mates
Fx píše:Tak to doporučuju ještě šetřit - zajímavé auto, do kterého nebudeš muset sypat peníze horem dolem při tomhle roku výroby bude stát přece jenom víc...

Jinak souhlas s předchozí radou. Populace zblblá nákupy v ČR chce vidět na tachometru do 150t km, přičemž u aut z 90. let to v drtivé většině neznamená skoro nic a bylo by spíš s podivem, že má auto staré 15 let najeto míň než 200t km.

Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...

Napsal: ned 26.10.2008 23:05
od ///Mates
ironpipi píše:Přesně tak, pochybuju, že by jsi šel z ISa do 320, moc by jsi si asi nepomohl...

:lol: Tak to néééé to bych šel asi rovnou do M3 v plné palbě 8) :D

Napsal: ned 26.10.2008 23:05
od ironpipi
Tak ono hodně záleží jak s tím kdo jezdí a jak se o to stará. Při dobrým zacházení by ten 4vál měl vydržet půl mega bez problémů a 6R ještě víc, pak asi repase. Ale píšeš, že s tím chceš driftovat...což chce asi každej, takže si myslím že kolem 400 000km je ten motor s tímhle zacházením mrtvej...

Napsal: ned 26.10.2008 23:07
od Fx
eXhumator píše:Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...


Ano, dá se, ale nepočítej, že to bude bez investic... Spíš do toho dalších 30-40 tisíc padne: Spojka, brzdy, tlumiče, nějakej ten silentblok, náplně plus práce v servisu a jsi tam.

Napsal: ned 26.10.2008 23:12
od ///Mates
ironpipi píše:Tak ono hodně záleží jak s tím kdo jezdí a jak se o to stará. Při dobrým zacházení by ten 4vál měl vydržet půl mega bez problémů a 6R ještě víc, pak asi repase. Ale píšeš, že s tím chceš driftovat...což chce asi každej, takže si myslím že kolem 400 000km je ten motor s tímhle zacházením mrtvej...

Nj jenže když si to nechám dotáhnout třeba s toho Reichu tak stejně nevím kdo a jak s tím jezdil přede mnou..., ale to je myslím kapitola sama o sobě Dovoz auta ze zahraničí..., tu myslím založím taky brzy,abych byl opět o něco chytřejší :wink: :D

Napsal: ned 26.10.2008 23:18
od ///Mates
Fx píše:
eXhumator píše:Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...


Ano, dá se, ale nepočítej, že to bude bez investic... Spíš do toho dalších 30-40 tisíc padne: Spojka, brzdy, tlumiče, nějakej ten silentblok, náplně plus práce v servisu a jsi tam.

Kuaaa, tak to sem v koncích, nakonec si koupím Š105 ta má taky náhon na zadek :D :D :D :D budu driftit v šádeee :lol:

Napsal: ned 26.10.2008 23:22
od ///Mates
Ale vidím že asi bude lepší když budu nějakej ten pátek šetřit penízky a koupím radši něco přes 100 000,- a hlavně mám po dnešku o dost víc jasno v motorizacích, a za to fakt dík :!: :wink:

Napsal: pon 27.10.2008 16:01
od ekofresh
Ked coupe tak odporucam roky 97/98 z nemecka. Vacsinou su v Mpackete a maju digi-klimu a ASC. Moje ma napr. aj bocne airbagy. Cize naj vybava bude u poslednych kusov.

Rozdiel 320i vs M44 iSo neni velky. Jazdil som aj na 320i a rozdiel na 100km/h neni citit. Maximalka je o 1km/h lepsie na tom v prospech 320i.

Zvuk 320i je ale prekrasny a urcite mu iSo nemoze konkurovat. Iso hl. zije extremne z otacok a treba to mat vytocene aspon pri 4000 aby to slo poriadne. Zvuk pri tom je tiez pekny ale nie tak pekny ako R6.

Iso ma o dva valce menej a o 8 ventiov menej. Spotreba je asi o 1l mensia ako 320i.

Ja ho mam 8 mesiacov a som velmi spokojny... Ide to na 1.9 celkom slusne a spotreba je velmi fajn.

Napsal: pon 27.10.2008 18:44
od Bzuker
ekofresh: hoď nějaké fotky toho tvojeho pls :wink: ty sis ho dotáhl z D?

Napsal: pon 27.10.2008 19:30
od dsvatos
Buďto kup ISo, nebo 323, 328..

Napsal: pon 27.10.2008 19:31
od ///Mates
ekofresh píše:Ked coupe tak odporucam roky 97/98 z nemecka. Vacsinou su v Mpackete a maju digi-klimu a ASC. Moje ma napr. aj bocne airbagy. Cize naj vybava bude u poslednych kusov.

Rozdiel 320i vs M44 iSo neni velky. Jazdil som aj na 320i a rozdiel na 100km/h neni citit. Maximalka je o 1km/h lepsie na tom v prospech 320i.

Zvuk 320i je ale prekrasny a urcite mu iSo nemoze konkurovat. Iso hl. zije extremne z otacok a treba to mat vytocene aspon pri 4000 aby to slo poriadne. Zvuk pri tom je tiez pekny ale nie tak pekny ako R6.

Iso ma o dva valce menej a o 8 ventiov menej. Spotreba je asi o 1l mensia ako 320i.

Ja ho mam 8 mesiacov a som velmi spokojny... Ide to na 1.9 celkom slusne a spotreba je velmi fajn.

Ahoj, srovnal si ty dva motory fakt dobře, já sem se rozhodnul že půjdu asi do iSa, ale jak píšeš tak na tyhle poslední modelový roky E36 mě asi z dovozu 80 000,- stačit nebude btw za kolik si sehnal ty toho tvýho a kolik si zhruba zaplatil za dovoz na Slovensko bo seš v Česku???
P.S.: prosím dej sem pár fotek toho tvýho Báwa, mě s Bzukerem by to zajímalo :wink: thanx

Napsal: pon 27.10.2008 19:34
od ///Mates
dsvatos píše:Buďto kup ISo, nebo 323, 328..

Půjdu do iSa :) ale asi budu muset ještě našetřit abych koupil něco od toho 96,97 bo 98 roku výroby na starší modely po radách ostatních asi kašlu... 8)

Napsal: pon 27.10.2008 19:40
od Spajky
pokud by byla 320tka,která ti ve všem krom motoru nevyhovuje, nebál bych se do toho jít, není to špatnej motor... :) Kort M52jky..

Napsal: pon 27.10.2008 19:52
od ///Mates
Spajky píše:pokud by byla 320tka,která ti ve všem krom motoru nevyhovuje, nebál bych se do toho jít, není to špatnej motor... :) Kort M52jky..

Jako že mám koupit dvoulitra ná úkor veškeré výbavy a verze karoserie, no tak do ¨kombajna¨ bych fakt nešel :lol: ,ted začínám bejt nakloněnej spíš k tomu iSu a to i kvůli spotřebě, do Brna se určitě hodí víc jak šestivál v 320i... :!: :wink: a taky ptože pořád studuju a prachy rvát jen do benálu nevim nevim no, možná za dva roky až bude po škole a budu makat tak bude víc peněz a třeba si troufnu rovnou na M3 :twisted: :!:

Napsal: pon 27.10.2008 20:02
od gas
Fakt myslíš,že budeš rvát prachy jenom do benálu :?: :?: :?: Taky jsem si to najivně myslel a nakonec ten banál byl to nejmenší

Napsal: pon 27.10.2008 20:15
od ///Mates
gas píše:Fakt myslíš,že budeš rvát prachy jenom do benálu :?: :?: :?: Taky jsem si to najivně myslel a nakonec ten banál byl to nejmenší

No nevím proč, každej o Báwech říká že si berou tak hefec paliva a četl sem to aji o 316 že si bere kolem 8 na sto-kombi... Tak to holt vypadá když člověk (já) :D s BMW nemá žádný zkušenosti a vždycky ho vyděl jen stát na parkovišti :oops: :cry: a chtěl by si ted konečně taky jedno pořídit... :) jen tu sháním informace abych fakt věděl do čehu jdu...,tím nechci ale říct že o BMW nic nevím jen sem většinu toho přečetl a viděl a zatím jen nezažil na vlastní kůži...toť vše 8O

Napsal: pon 27.10.2008 21:29
od ///Mates
ekofresh píše:Ked coupe tak odporucam roky 97/98 z nemecka. Vacsinou su v Mpackete a maju digi-klimu a ASC. Moje ma napr. aj bocne airbagy. Cize naj vybava bude u poslednych kusov.

Rozdiel 320i vs M44 iSo neni velky. Jazdil som aj na 320i a rozdiel na 100km/h neni citit. Maximalka je o 1km/h lepsie na tom v prospech 320i.

Zvuk 320i je ale prekrasny a urcite mu iSo nemoze konkurovat. Iso hl. zije extremne z otacok a treba to mat vytocene aspon pri 4000 aby to slo poriadne. Zvuk pri tom je tiez pekny ale nie tak pekny ako R6.

Iso ma o dva valce menej a o 8 ventiov menej. Spotreba je asi o 1l mensia ako 320i.

Ja ho mam 8 mesiacov a som velmi spokojny... Ide to na 1.9 celkom slusne a spotreba je velmi fajn.

Co by si mě řekl třeba na tohohle:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
-bo tenhle,až na ten zadní nárazník,kterej se tam vůbec nehodí, hned by šel do p*čeee :mad: ,na BMW docela špatná volba tuningu kdyřž už tak jedině M-paket bo třeba ACčko a taky ujde Alpina :twisted:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2