Napsal: ned 26.10.2008 22:49
a na maximalku nehled,neverim ze porad budes jezdit dve kila!ale je to tak!radsi koupit auto co ma vic najete a je o neho starano nez auto z 120 000 na tachsu a dojebane jako krava!
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Dobře ale tak kolik max. nalítanejch kiláku bych měl brát 120 000 je kravina ty sou spíš stočený ale tak přes 200 000 bo 300 000 kolik vůbec BMW snese najet než se něco musí dělat s motorem a nežere to pak moc oleje když má tolik naježděno???mathias22 píše:a na maximalku nehled,neverim ze porad budes jezdit dve kila!ale je to tak!radsi koupit auto co ma vic najete a je o neho starano nez auto z 120 000 na tachsu a dojebane jako krava!
Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...Fx píše:Tak to doporučuju ještě šetřit - zajímavé auto, do kterého nebudeš muset sypat peníze horem dolem při tomhle roku výroby bude stát přece jenom víc...
Jinak souhlas s předchozí radou. Populace zblblá nákupy v ČR chce vidět na tachometru do 150t km, přičemž u aut z 90. let to v drtivé většině neznamená skoro nic a bylo by spíš s podivem, že má auto staré 15 let najeto míň než 200t km.
ironpipi píše:Přesně tak, pochybuju, že by jsi šel z ISa do 320, moc by jsi si asi nepomohl...
Ano, dá se, ale nepočítej, že to bude bez investic... Spíš do toho dalších 30-40 tisíc padne: Spojka, brzdy, tlumiče, nějakej ten silentblok, náplně plus práce v servisu a jsi tam.eXhumator píše:Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...
Nj jenže když si to nechám dotáhnout třeba s toho Reichu tak stejně nevím kdo a jak s tím jezdil přede mnou..., ale to je myslím kapitola sama o sobě Dovoz auta ze zahraničí..., tu myslím založím taky brzy,abych byl opět o něco chytřejšíironpipi píše:Tak ono hodně záleží jak s tím kdo jezdí a jak se o to stará. Při dobrým zacházení by ten 4vál měl vydržet půl mega bez problémů a 6R ještě víc, pak asi repase. Ale píšeš, že s tím chceš driftovat...což chce asi každej, takže si myslím že kolem 400 000km je ten motor s tímhle zacházením mrtvej...
Kuaaa, tak to sem v koncích, nakonec si koupím Š105 ta má taky náhon na zadekFx píše:Ano, dá se, ale nepočítej, že to bude bez investic... Spíš do toho dalších 30-40 tisíc padne: Spojka, brzdy, tlumiče, nějakej ten silentblok, náplně plus práce v servisu a jsi tam.eXhumator píše:Na stránkách na netu v německu se po bazarech daji sehnat roky výr. nad 96 kolem 3 000 EUR ale ty tacháče mají jen kolem těch 200tis km spíš pod 200tis taky se mě to nějak nezdá...
Ahoj, srovnal si ty dva motory fakt dobře, já sem se rozhodnul že půjdu asi do iSa, ale jak píšeš tak na tyhle poslední modelový roky E36 mě asi z dovozu 80 000,- stačit nebude btw za kolik si sehnal ty toho tvýho a kolik si zhruba zaplatil za dovoz na Slovensko bo seš v Česku???ekofresh píše:Ked coupe tak odporucam roky 97/98 z nemecka. Vacsinou su v Mpackete a maju digi-klimu a ASC. Moje ma napr. aj bocne airbagy. Cize naj vybava bude u poslednych kusov.
Rozdiel 320i vs M44 iSo neni velky. Jazdil som aj na 320i a rozdiel na 100km/h neni citit. Maximalka je o 1km/h lepsie na tom v prospech 320i.
Zvuk 320i je ale prekrasny a urcite mu iSo nemoze konkurovat. Iso hl. zije extremne z otacok a treba to mat vytocene aspon pri 4000 aby to slo poriadne. Zvuk pri tom je tiez pekny ale nie tak pekny ako R6.
Iso ma o dva valce menej a o 8 ventiov menej. Spotreba je asi o 1l mensia ako 320i.
Ja ho mam 8 mesiacov a som velmi spokojny... Ide to na 1.9 celkom slusne a spotreba je velmi fajn.
Půjdu do iSadsvatos píše:Buďto kup ISo, nebo 323, 328..
Jako že mám koupit dvoulitra ná úkor veškeré výbavy a verze karoserie, no tak do ¨kombajna¨ bych fakt nešelSpajky píše:pokud by byla 320tka,která ti ve všem krom motoru nevyhovuje, nebál bych se do toho jít, není to špatnej motor...Kort M52jky..
No nevím proč, každej o Báwech říká že si berou tak hefec paliva a četl sem to aji o 316 že si bere kolem 8 na sto-kombi... Tak to holt vypadá když člověk (já)gas píše:Fakt myslíš,že budeš rvát prachy jenom do benálu![]()
![]()
Taky jsem si to najivně myslel a nakonec ten banál byl to nejmenší
Co by si mě řekl třeba na tohohle:ekofresh píše:Ked coupe tak odporucam roky 97/98 z nemecka. Vacsinou su v Mpackete a maju digi-klimu a ASC. Moje ma napr. aj bocne airbagy. Cize naj vybava bude u poslednych kusov.
Rozdiel 320i vs M44 iSo neni velky. Jazdil som aj na 320i a rozdiel na 100km/h neni citit. Maximalka je o 1km/h lepsie na tom v prospech 320i.
Zvuk 320i je ale prekrasny a urcite mu iSo nemoze konkurovat. Iso hl. zije extremne z otacok a treba to mat vytocene aspon pri 4000 aby to slo poriadne. Zvuk pri tom je tiez pekny ale nie tak pekny ako R6.
Iso ma o dva valce menej a o 8 ventiov menej. Spotreba je asi o 1l mensia ako 320i.
Ja ho mam 8 mesiacov a som velmi spokojny... Ide to na 1.9 celkom slusne a spotreba je velmi fajn.