Stránka 2 z 2
Napsal: úte 30.09.2008 20:34
od CESi125
To co popisuješ vypadá na ten napínák nebo spíš na vytahanej řetěz,u mě to není závislé na tom jesli je nebo není motor v tahu,ale na tom v jakých otáčkách se zrovna pohybuje.
Napsal: úte 30.09.2008 21:13
od Fox
nechci vás strašit,ale to co popisujete.Zní jako Vanos...Taky to znám a řešim jak to opravit nejlevnějc

Napsal: stř 01.10.2008 15:17
od CESi125
Fox píše:nechci vás strašit,ale to co popisujete.Zní jako Vanos...Taky to znám a řešim jak to opravit nejlevnějc

Měl si to rozebraný?Asi nevíš kolik by tě vyšla oprava?Co tam může cvakat?
Celkem dost mě to sere pač v určitejch ot. to není jako R6 ale jak sekačka.

Napsal: stř 01.10.2008 17:06
od JIP
Fox píše:nechci vás strašit,ale to co popisujete.Zní jako Vanos...Taky to znám a řešim jak to opravit nejlevnějc

Mám naprosto stejný problém, chci vyměnit Vanos včetně řetězu a nejspíš i napínák. Pokud vymyslíš nějakou levnou variantu (ani nevím, na kolik tohle normálně příjde), dej sem prosím vědět, ať se můžem inspirovat tvým postupem...
Napsal: čtv 02.10.2008 19:04
od Fox
Nějak jsem to počítal tady na on-line ceníku a vyšlo to něco přes 6000 a to bylo snad i s řetězem mezi vačkama a napínákem.Ale neobjednável jsem zati nic,tak přesně nevim.Je pravda,když už se to bude dělat tak to chce vyměnit "všechno".Tam jde spíš o tu práci s tim

Napsal: ned 04.01.2009 01:23
od Qido
Zdravím,chtěl bych se zeptat jestli už někdo vyřešil tento problém s vanosem. Nebo konkrétní řešení?? Díky
Napsal: ned 04.01.2009 03:13
od Kami1
Kuaja píše:a ještě tedy dotaz, přestože vím, že by se H-štely měly měnit všechny - dá se nějak pomačkáním poznat, kterej je ten špatnej?
Resim to uz celkem dlouho a zatim jsem prisel na to, ze se vsechny meni proto, ze nikdo nevi presne jak urcit ten spatnej.
Me zatim napadlo:
sundat hlavu
-zkontrolovat ventily -kde je sedlo, nebo h. zdvihatko opotrebovanejsi, tam vymenit Hstel
-vyndat vsechny Hzdvihatka, zmerit ktery se da nejrychleji konst. silou zmacknout na danou hodnotu (vsechny musi byt naplneny olejem)
-na zaklade audio zaznamu(pam. osciloskopu) motoru dle casovani cvakani odvodit cvakajici Hstel
rovnez jsem cetl informaci, ze Hstely se opotrebovaj rovnomerne, takze vymenis jeden, zacne Ti za chvily cvakat dalsi -jenom pro info, ja tomu moc neverim, zanedlouho rozeberu hlavu, rozeberu je, procistim, slozim a dam vedet
Napsal: čtv 25.06.2009 10:05
od capri
Nazdarek chtěl sem se zeptat jestli máte někdo zkušenost z neoriginálníma hydroštělama...nechce se mě dávat 12000kč za hydra

Napsal: čtv 25.06.2009 16:48
od Kami1
nakonec jsem menil vsechny
znacka INA 16 dolaru za kus, ale jestli vydrzi 100 nebo 150tkm ti nepovim
Napsal: stř 16.09.2009 17:04
od stajny
Chtěl bych se zeptat jestli jste už problém s klepáním Vanosu vyřešili, případně jak. V servisu si řekli za výměnu 10k. Tak furt váhám. Někde jsem zaslechl že lepší olej nebo 100okt benzín by mohly pomoct. Zkusil jsem oboje, 2000 km jsem od toho měl pokoj a je to tu zpátky. Klepe to celkem fest na volnoběh, když je to ohřátý.
Zajímalo by mě jsetli se s tím dá v klidu jezdit dál. Respektive když se to dok....ví úplně, bude stačit vyměnit to vanos nebo to vezme něco sebou??? Mám teď trochu hloubš do kapsy a dávat 10k jen tak preventivně, když to může jezdit i tak, se mi moc nechce

Napsal: stř 16.09.2009 17:11
od Kami1
Zkus to tu poradne prohledat, myslim, ze to tu nekde bylo bylo celkem dobre popsany.