Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 04.09.2008 07:23
od miramax
fafejta píše:No v nejhorším ,taková rada,špatný vstřikovač který nepráší ale teče je většinou více od sazí a je mokrý.A jestli ti budou měřit kompresi tak musí být větší jak 22 barů.Myslel jsem spojkový pedál a né plynový,myslel jsem ,že by to mohl dělat setrvák KO,ten taky dokáže pěkně rozklepat vůz.
a ten setrvak se pri vyslapnutem spojkovem pedalu ma poznat tim ze ten, rekneme, hluk prejde?
Napsal: čtv 04.09.2008 09:00
od fafejta
xx
Napsal: čtv 04.09.2008 10:05
od bomber666
fafejta píše:Tak tak,zklidní se to.On hází nejen radiálně ale i axiálně když je KO,a tím vyšlápnutím vlastně ho stahneš více k sobě a zklidní se to,nehází pak tolik.
tak mně to hazi i při sešlapnutem spojkovem pedalu na neutralu i když stojim na spojce a mám tam rychlost prostě když stojim at mám sešlapnutou spojku nebo ne pořad se třepe....
když jedu tak to třepaní nepozoruji....
Napsal: čtv 04.09.2008 10:53
od fafejta
xx.
Napsal: čtv 04.09.2008 11:02
od bomber666
fafejta píše:A volnoběžný otáčky máš kolik?
No to odhalení jestli ti to jde na všechny válce se dá také udělat tak,že postupně odpojuješ vstřiky(povolíš převlečnou matici vysokotlakého potrubí co jde do vstřikovače) je lepší to přikrýt hadrem aby ti to neblilo všude, no a v momentě kdy půjde nafta "do hadru" tak musej klesnout otáčky.V případě,že se nic neděje tak ten válec nepracuje.
no to juknu dnes ted nejsem u auta a napišu to tady...ale otačky u volnoběhu drři pořad stejně...no tak odpojeni si netroufám ja jsme odbornik na PC a sitě a tak a tomuhle moc nerozuím...ale řeknu tuhle info mojemu mechanikovi..-))