Napsal: čtv 28.08.2008 21:58
vyzkousime uvidime
kdyztak se jen neco spali 


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Killca píše:hm, to je divny, tak to sou snad 3 typy jednotky, stara kde je lock a unlock na 5ti pinu, nejaka prostredni kde je bilej 26pin a nase novejsi kde je 26ti pin ale konektor zelenej
na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
Killca píše:vyzkousime uvidimekdyztak se jen neco spali
musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerikanoMemfis píše:ta novejsi jednotka uz by prej nemela mit DL, pouze lock kdy se vse zavre
Killca píše: musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerika) tak je to zamceny bez DL
jo ale to jsou open a close signakly na okinkanoMemfis píše: ve schematu je na zelenem konektoru X13254 6,8 open signal....
7,9 close signal....
pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)Killca píše:
jo ale to jsou open a close signakly na okinka
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.noMemfis píše:pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)Killca píše:
jo ale to jsou open a close signakly na okinka
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem ano proto nesmi merit jen na dratech ale na tistaku i na volnych pinech, tak jak ja musel pridat drat na pin 25 abych odemkl auto, mno ja to taky takhle delaljarda píše:Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.noMemfis píše:pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)Killca píše:
jo ale to jsou open a close signakly na okinka
jarda píše:Ještě mě překvapila jedna věc a chvíli mi trvalo než jsem přišel na to co se děje, tak se podělím:
Alarm jsem zapojil tak aby dělal double lock, při kterém není možné otevřít auto zevnitř. Chvíli po rozjezdu mě alarm vždycky zamkne. Když ale vezmu za kliku, centrál se odemkne - jak to? Alarm přece umí dělat jen double lock..?
Vysvětlení je zřejméPři zapnutém zapalování auto dělá jedině normální lock a hotovo, nezávisle na tom jestli dostane příkaz udělat double nebo ne. Jednoduché ale geniální
Killca píše:
u nove jednotky proste musi fungovat 17 a 4, na nekterych to funguje, na nekterych ne, tak nevim a dojizdeni okinek uz vubec nevim
to taky nebo primo na rele od okenjarda píše:Jak tak koukám na ETM strana 6100.0-b tak bych tipoval že bude stačit ten prodloužený signál poslat na pin 9 konektoru x13252 a zároveň pin 13 konektoru x13253, jinými slovy na stejníé piny jako když chceš udělat double lock, jenom delší impulz. Ale nemůžu to ověřit. Já to budu v nejbližších dnech řešit s mým ZVM...
EDIT: prostě podle jednoho fóra to stačí posílat po dobu x sekund na ten samý drát co ti dělá double lock...
je to krabička v prostoru pod kastlíkem spolujezdce uplně uplně vpravo u kola, má tři konektory zespoda a aby ses k ní pořádně dostal musíš odšroubovat řídící jednotku ABS.FiliposII píše:Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute?
Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991