Stránka 2 z 4
Napsal: stř 27.08.2008 22:03
od atimen
Hanz píše:atimen píše:nechápu jak mohla dat 235

...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku

)
jaky omezovac mas na mysli? kricici spolujezdec?

uz jen podle vyrobce ma jet 213km/h

bylo to na 225/45 R17 pneu, stacilo na to tak 2km D1... treba tam mas spatnej diferak s vyssim prevod pomerem...
ne mam namysli normalni omezovac....nevim v jinym isu sem nejel tak nemuzu porovnat ...ale napriklad muzu bez problemu jet na 5 cca 50km/h po rovince ve meste a mam cca 1500 otacek a zereto 5L/100km da se neak zjistit co tam je za difec ? protoze pochybuju ze by to slo precist z toho stitku

Napsal: stř 27.08.2008 22:08
od atimen
Zave píše:atimen píše:CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ?

jasny mno....

prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kola

mel bys tam mit 245/40/17.
velky obvod nez rozhybes tak to trva

= i vetsi spotreba atd
ja vim ....stema 17" je akcelerace teoreticky horsi ale maximalka teoreticky lepsi

Napsal: stř 27.08.2008 22:20
od Killca
atimen píše:v jinym isu sem nejel tak nemuzu porovnat ...ale napriklad muzu bez problemu jet na 5 cca 50km/h po rovince ve meste a mam cca 1500 otacek a zereto 5L/100km da se neak zjistit co tam je za difec ? protoze pochybuju ze by to slo precist z toho stitku

no a kdybys jel na 4ku do 3500 otacek, tak budes mit spotrebu jeste nizsi, ja mam spotrebu nejnizsi na 4ce pri 3800 otackach, asi je to tim ze je 4ka primej prevod no
Napsal: ned 31.08.2008 21:41
od Koto
atimen píše:Zave píše:atimen píše:
jasny mno....

prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kola

mel bys tam mit 245/40/17.
velky obvod nez rozhybes tak to trva

= i vetsi spotreba atd
ja vim ....stema 17" je akcelerace teoreticky horsi ale maximalka teoreticky lepsi

A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Napsal: stř 08.10.2008 16:55
od jarda
Koto píše:A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Mohl by prosím někdo na tohle odpovědět? Také mi není uplně jasné proč by mělo mít auto na větších kolech horší akceleraci a spotřebu když obvod s pneumatikou zůstává stejný..
Napsal: stř 08.10.2008 17:18
od surfis
jarda píše:Koto píše:A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Mohl by prosím někdo na tohle odpovědět? Také mi není uplně jasné proč by mělo mít auto na větších kolech horší akceleraci a spotřebu když obvod s pneumatikou zůstává stejný..
Není to jedno, protože správný rozměr na zadku je 245/40/17, tudíž má větší průměr kola a horší akceleraci...

Napsal: stř 08.10.2008 17:20
od jarda
a kdyby tam bylo 245/40/17 tak by tam nebyl rozdíl v akceleraci proti menším kolům s předepsaným rozměrem a tudíž stejný obvodem?
Napsal: stř 08.10.2008 17:36
od surfis
jarda píše:a kdyby tam bylo 245/40/17 tak by tam nebyl rozdíl v akceleraci proti menším kolům s předepsaným rozměrem a tudíž stejný obvodem?
Ale 245/40/17 je předepsaný rozměr pro E36... Docela si to zamotal. Kdyby byl obvod kola menší, než předepsaný, tak by akcelerace byla lepší. Ale je blbost tam cpát 13" s 50 profilem... to by leželo na zemi a kvůli brzdám by se nevešli...

Napsal: stř 08.10.2008 17:41
od jarda
nezamotal jsem to, ale nepochopili jsme se. Zeptám se ještě jednou a trochu jinak.
Když mám jedny kola 15ky a jedny 18ky a mám na nich takové pneumatiky že mají ve výsledku stejný obvod a jsou stejně široké, bude mít auto na 18kách horší akceleraci?
Napsal: stř 08.10.2008 18:12
od surfis
jarda píše:nezamotal jsem to, ale nepochopili jsme se. Zeptám se ještě jednou a trochu jinak.
Když mám jedny kola 15ky a jedny 18ky a mám na nich takové pneumatiky že mají ve výsledku stejný obvod a jsou stejně široké, bude mít auto na 18kách horší akceleraci?
Kdyby sis přečetl, co jsem napsal, tak by ses už neptal... Je to snad dostatečně logický ne?

A chápu, jak to myslíš...

Napsal: stř 08.10.2008 18:15
od jarda
No já se chtěl jen ujistit, nikde jsem tady nenašel že by někdo na plnou hubu řekl že když má kolo s pneumatikou stejný obvod (a šířku) tak je jedno (z hlediska akcelerace a spotřeby) jaký má průměr ráfku.
díky.
Napsal: čtv 20.08.2009 20:47
od sadamcx65
Zdarec... nevíte někdo čím by to mohlo být, že mě to nejede? Mám 1.8is r.v.93 sedan a jede to jak obyč. 1.8 a ne iso ... tlaky mám kolem 14. Teď jsem čistil celý sání, protože bylo už dost špinavý, prostříkal jsem váhu vzduchu, volnoběžný ventil a auto jede pořád stejně jako kdyby mělo o 40koní míň. Dělaly se rozvody ... že by se na tom něco udělalo špatně ..netuším, vše se nasadilo stejně jako předtím (od té doby najeto cca 6tis km). Už mám asi dost špatný čerpadlo .. protože když je teplo tak točím dlouho a nebo startuju až napodruhý a taky mě lehce houpou otáčky ... tak že by váha? A nebo, že by byl ucpaný kat. (menší výkon) fakt nevím. Co myslíte?
Napsal: čtv 20.08.2009 21:05
od Cuky
Mám ten stejný problém jenže mne nandal 1,8 golf jede mi to asi jaho HTPéčko. U mě na isu to dělali rozvody
Napsal: čtv 20.08.2009 21:16
od Cuky
A když jsme u toho výkonu tak by mne zajímalo... Je normální že na 195,50R15 kolech jedu na 2.valt 110 a až pak jde do omezovače a na 4.kvalt jedu 200 ? To mám asi delší difer ne?
Napsal: čtv 20.08.2009 22:42
od Brody
A máš ty rozvody sesazený opravdu správně???
Napsal: pát 21.08.2009 07:46
od assassin_tl
jarda píše:No já se chtěl jen ujistit, nikde jsem tady nenašel že by někdo na plnou hubu řekl že když má kolo s pneumatikou stejný obvod (a šířku) tak je jedno (z hlediska akcelerace a spotřeby) jaký má průměr ráfku.
díky.
jo, dulezitej je obvod - rozdilnej obvod na akceleraci/max vliv ma... je rozdil kdyz na jednu otacku kola ujede auto 2metry nebo 2,1metru....
akorat teda ten rozmer rafku trochu vliv mit bude.... protoze sestava 15+pneu a 17+pneu miva jinou hmotnost - moment setrvacnosti... tzn i kdyz kola maji stejny obvod tak akcelerace je lepsi s temi lehcimi.. ale to je logicky... na maximalku by vaha kol nemela mit vetsi vliv...
Napsal: pát 21.08.2009 10:11
od sadamcx65
Brody píše:A máš ty rozvody sesazený opravdu správně???
Já myslím, že snad ano ... s ničím se nehýbalo ... ale mrtvý mě to přišlo snad už před rozvodama

aby to dalo třeba 200km/h to bych čekal ještě zítra ... řekl bych do těch 70km/h to docela jede, ale potom to je hrozný... i když při rozjezdu se to někdy taky pěkně zadusí. Jinak auto necuká, nic ... tak nevím jestli mám čistit třeba vstřiky..? Palivový filtr jsem měnil cca před 10tis. km
Napsal: pát 21.08.2009 15:11
od sadamcx65
.. tak jsem teď odpojil váhu vzduchu a v nízkých otáčkách to tolik nejede a cuká to, ale ve vysokých ot. tak od 3,5tis. to dostane kopanec a jede to mnohem lépe než s připojenou váhou... tudíž je teda na vině váha?
Napsal: pát 21.08.2009 15:13
od Cuky
?? jak to děláš já na ten kabel od váhy jen blbě kouknu a chcípne to??
Napsal: pát 21.08.2009 15:15
od sadamcx65
Cuky píše:?? jak to děláš já na ten kabel od váhy jen blbě kouknu a chcípne to??
pokud tu váhu vzduchu odpojím za chodu, tak to chcípne .... tudíž sem jí odpojil než jsem nastartoval
