Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318tds ANO/NE

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#21 Příspěvek od Slid »

jako že vydrží 200tis je kravina že jo :D já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis :D a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem :D čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží :lol:

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#22 Příspěvek od dubar »

dekuji, majitel menil zhavice, rozvody, filtre, trysky, cerpadlo v nadrzi, olej. Ten start je tak do 5sec. dym nie je cerny.
Beowulf
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#23 Příspěvek od Beowulf »

Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo :D já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis :D a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem :D čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží :lol:

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.



Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
:(
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od castro »

ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?

přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?

dík za info.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#25 Příspěvek od bmwfil »

Beowulf píše:
Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo :D já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis :D a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem :D čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží :lol:

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.



Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
:(


S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...
Beowulf
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od Beowulf »

bmwfil píše:
Beowulf píše:
Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo :D já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis :D a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem :D čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží :lol:

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.



Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
:(


S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...



Dík za radu,vyzkouším. :)
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od FiliposII »

Take sem chtel z pocatku tento typ 318TDS, ale nakonec sem skoncil u 325i dal sem tam LPG a jezdim za mensi peniz nez 318TDS. Jedina nevyhoda su ty pocatecni naklady.
A pojistku bych nejak neresil plati sa enom jednu za rok a 7k neni tak moc (ani pro studenty).

A pri dnesnich cenach nafty neni diesel zas tak vyhodny.
Steanly
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 27.05.2008 00:00

#28 Příspěvek od Steanly »

Mám 318TDS a spokojenost maximální, asi sem narazil na dobrej kousek 8)

Není to žádná extra lítačka ale pokud ti jde o spotřebu tak si to vem :)
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#29 Příspěvek od dubar »

Dekuji za vsechny dotazy +/-, 318tds se mnel jenom 7 dnu, a pak sem ho prodal. Sehnat dobrej kus je velkej problem :cry: :cry: .
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

dubar píše:Dekuji za vsechny dotazy +/-, 318tds se mnel jenom 7 dnu, a pak sem ho prodal. Sehnat dobrej kus je velkej problem :cry: :cry: .


Tak to bud rad, ze se ti ho povedlo zbavit. Nekteri ti to tu rikali :-D Co mu bylo?
Beowulf
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#31 Příspěvek od Beowulf »

castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?

přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?

dík za info.



Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....
Tim
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: stř 25.07.2007 00:00
Bydliště: Kousek od Štatlu
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Tim »

318TDS cca rok a spokojenost ted me tam sice neco zlobi zacalo kourit s s klimou velka ztrata vykonu tak pude k doktorovi a uvidime vypada to na turbinku pude na repas asi, jinak odesla pumpa a menil sem zhavice jinak bez problemu na normalni jezdeni idealka kdyz nesilim tak se dostanu i na tech 5 litru a mam naftu levnejc takze si muze rikat kdo chce co chce, mozna kdybych nepotreboval kombika a nemel levnejc naftu tak bych mrkl po 325 ale toto se naskytlo ve velmi vybornem stavu tak nebylo co resit
fafejta

#33 Příspěvek od fafejta »

Je to motor daleko náročnější a choulostivější na obsluhu,tedy zacházení,ale jinak dobrý motor,jinak by se asi nevyráběl plných 10 let.Ale dnes bych ho silně nedopuročoval zhlediska toho,že jich už asi 80% jsou v žalostnom stavu díky zacházení obsluhy a rok od roku to bude pořád horší a horší..Díly na motor jsou vcelku také dost drahé a ceny nafty rovněž,takže ekonomický to také není.Takže dnes raději benzínové verze.
318tds
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: stř 19.12.2007 01:00
Bydliště: Moravskoslezsky

#34 Příspěvek od 318tds »

Ale jako ze jo
Steanly
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 27.05.2008 00:00

#35 Příspěvek od Steanly »

No nevím, mám naftu za pár korun tak to nějak neřeším. A díly jsou stejně drahé jak na benzínové verze :wink: Když nepočítám turbo navíc, které sem musel vyměnit po 3 týdnech ježdění kdy sem tomu dával čouda :D Jak říkám to TDSo není na žádný lítání.
fafejta

#36 Příspěvek od fafejta »

Jo omlouvám se,špatně jsem si to přečetl,myslel jse,že je řeč o M51(2.5tds) a ne o M41(1.7tds),ten se zdaleka 10 let nevyráběl.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Jendix »

Beowulf píše:
castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?

přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?

dík za info.



Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....


tak to si přečti tu diskuzi na idnes ohledně legendární pokytu čerpací stanici kvůli špatný kvalitě PHM, většina lidí v diskuzi se shodla s tím že zrovna Shell dostal tuto pokutu.. tak nevim jestli to nejdražší musí bejt zákonitě to nejlepší..
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od icecold »

mam 318 TDS a nejsem s tim moc spokojeny. sice predesly majitel byl prase ale... po 192 tis odesel motor, sehnali sme novej, jezdilo to.., koupili se nove zhavice atd.. Ted mi zas huli olej do turba, a vubec to netahne.. uz jsem celej zoufalej z toho..
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Odpovědět