k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318tds ANO/NE
jako že vydrží 200tis je kravina že jo
já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis
a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem
čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží 
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
-
Beowulf
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 1783
Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jojá už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis
a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem
čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...Beowulf píše:Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jojá už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis
a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem
čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
-
Beowulf
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 1783
bmwfil píše:S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...Beowulf píše:Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jojá už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis
a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem
čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.
Dík za radu,vyzkouším.
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Take sem chtel z pocatku tento typ 318TDS, ale nakonec sem skoncil u 325i dal sem tam LPG a jezdim za mensi peniz nez 318TDS. Jedina nevyhoda su ty pocatecni naklady.
A pojistku bych nejak neresil plati sa enom jednu za rok a 7k neni tak moc (ani pro studenty).
A pri dnesnich cenach nafty neni diesel zas tak vyhodny.
A pojistku bych nejak neresil plati sa enom jednu za rok a 7k neni tak moc (ani pro studenty).
A pri dnesnich cenach nafty neni diesel zas tak vyhodny.
-
Beowulf
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 1783
castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?
přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?
dík za info.
Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....
-
Tim
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: stř 25.07.2007 00:00
- Bydliště: Kousek od Štatlu
- Klubové ID: 1202
- Kontaktovat uživatele:
318TDS cca rok a spokojenost ted me tam sice neco zlobi zacalo kourit s s klimou velka ztrata vykonu tak pude k doktorovi a uvidime vypada to na turbinku pude na repas asi, jinak odesla pumpa a menil sem zhavice jinak bez problemu na normalni jezdeni idealka kdyz nesilim tak se dostanu i na tech 5 litru a mam naftu levnejc takze si muze rikat kdo chce co chce, mozna kdybych nepotreboval kombika a nemel levnejc naftu tak bych mrkl po 325 ale toto se naskytlo ve velmi vybornem stavu tak nebylo co resit
-
fafejta
Je to motor daleko náročnější a choulostivější na obsluhu,tedy zacházení,ale jinak dobrý motor,jinak by se asi nevyráběl plných 10 let.Ale dnes bych ho silně nedopuročoval zhlediska toho,že jich už asi 80% jsou v žalostnom stavu díky zacházení obsluhy a rok od roku to bude pořád horší a horší..Díly na motor jsou vcelku také dost drahé a ceny nafty rovněž,takže ekonomický to také není.Takže dnes raději benzínové verze.
-
fafejta
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
tak to si přečti tu diskuzi na idnes ohledně legendární pokytu čerpací stanici kvůli špatný kvalitě PHM, většina lidí v diskuzi se shodla s tím že zrovna Shell dostal tuto pokutu.. tak nevim jestli to nejdražší musí bejt zákonitě to nejlepší..Beowulf píše:castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?
přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?
dík za info.
Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
mam 318 TDS a nejsem s tim moc spokojeny. sice predesly majitel byl prase ale... po 192 tis odesel motor, sehnali sme novej, jezdilo to.., koupili se nove zhavice atd.. Ted mi zas huli olej do turba, a vubec to netahne.. uz jsem celej zoufalej z toho..
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
