Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vyber obsahu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Pazdi »

Danny píše:nevím co máte proti nevanosu který právě táhne líp odspodu/vanos spíš v horním spektru otáček/ a je mechanicky jednodušší já bych se 2,5 rozhodně nebál problém je sehnat kus ktrerý by měl do 200000km najeto


proč do 200 000 najeto? to jako, že je motor pak K.O. ???

jinak nevanos se přestal dělat někdy v 93, ne?
tzn. že je 15let v provozu, kdyby najezdil jen 15 000km ročně (což imo není problém) tak to máš 225 000km
takže najít nonvanos najeto do 200 000...hodně štěstí :wink:
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#22 Příspěvek od Kubin »

dsvatos píše:
Kubin píše:chci se ze zeptat proc je 325i spatna volba??

co 325ci v e46?? 8O


Protože v e36 je 325 už přecijenom stará, docela žíznivej motor (VANOS-ová verze je na tom trošku líp). Lepší je novější motor M52 v 323 (objem taky 2,5). žere míň, jede stejně a bere líp odspodu.



takže v e46 to je jak?? je v poho??

2,5ci ma o dost vetsi vikon a a spada do nižsiho povinneho ruceni! :wink:
Odpovědět