Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 03.04.2008 22:52
od Slid
Kubin píše:
Author píše:
Slid píše:Visca dobrá se pozná, když nastartuješ studený motor, musí jít rukou zastavit,točí se jen setrvačností, ale raději to dělat novinama,aby ti neurvala prsty, kdyby byla špatná :D Jak se motor ohřeje tak sepne a točí se stále.
Pokud je vadná a je stále seplá už při studeném motoru, zkus nejdříve novinama ji jakoby zastavit půjde to těžko, ale snad se povede, mě třeba se sepla a myslel jsem, že je v řiti a budu shánět novou, nakonec jsem to udělal a visca frčí dále jak má, nějak mi zatuhla :wink: :D


dle mě při studeným startu je vždy zatuhlá a až po chvíli se začne volně unášet, a co já vim tak při zahřátým motoru se spíná jen občas(vysoká zátěž a nebo stání) je to dost poznat kdy sepne a kdy se jen volně otáčí, je to docela fukejř, a kdyby byla v prdeli v tom smyslu že by byla seplá stále tak budeš mít akorát větší spotřebu ale nebude ti kuli tomu praskat chladič protože bude vrtule chladit furt, většinou je problém u visky že nespíná vůbec a i když už teplota leze za půlku stále se jen otáčí a jde zastavit rukou




tak jak rika AUTHOR! :wink:

jasně máš pravdu, sem to nenapsal přesně, proto jsem zdůraznil ve druhém příspěvku teplém.
ale pokud je seplá stále a hučí při studeném motoru jak 12tiválec nebo zase seplá není i při hodně zahřátem motoru v létě v koloně atd. tak je tak i tak špatná

Napsal: čtv 03.04.2008 22:57
od fix
Maikl píše:zeptej se člena fixe, nějaký nabízel v bazárku

jj nabízím novou za 1500 :lol:

ale jak to tak čtu možná bych si ji měl nechat, taky nepamatuju že by se mi ta stará někdy sepla....

Napsal: čtv 03.04.2008 23:01
od Kubin
FELI píše:neviš co stojí a kde se dá sehnat?sem koukal na ELIT atd.nenašel sem.


http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0



na ELITU je maji take do 5 000,- :wink:

Napsal: sob 05.04.2008 11:06
od rob2fab
pokud je dobře fungujici volně průchodnej chladič (nezanesenej! což je většinou přičina podobnejch destrukci) je řešit viskárnu vyhození peněz.at je na tvrdo(což sem taky zkusil)bo si jen tak lehonuce levituje..výsledek je vždy stejnej,bavorácká 90 na přístrojovce i v zátěži a mega parnu.

Napsal: sob 05.04.2008 11:15
od rob2fab
[quote="Maikl"]mě taky vylít chladič do luftu (měl sem to nakoplý na volnoběh), a myslim že příčina je jasná, visco v riti, zastavim ji rukou při ohřátým motoru..
fotka moc pekná vypada to že se ti v chladiči zabydlele 100ramená chobotnička,můžeš nám zvedavým vysvetlit co že je to?

jinak chybná diagnoza,za tohle rozhodne nemůže visco,taková seplá visca na volnobeh ti to stejne neuchladí,vsadim se že si mel přicpanej chladič.

Napsal: sob 05.04.2008 15:53
od Maikl
sem přesvědčenej že to je tou viscou, nikdy sem nemel problém s chlazením, až toto... A ty těstoviny sou v chladiči prej kvůli správnýmu proudění vody..

Napsal: úte 18.11.2008 23:06
od bobosnow
Zdar všichni moc z toho teda moudrej nejsem, ale já když to nakopnu tak mi běží vrtule pořád a hrozně to funí, pac jde tak jak pridam plyn a to at ráno kdyz je to zmrzlý nebo když je hic, ale jako normal se to ohreje a vsechno. Mam měnit tu visco nebo na to srát??? Kdyz to zatim nebudu řešit tak se s tim asi nic nestane ne??

Napsal: stř 19.11.2008 21:22
od Author
no to že po startu se točí stejně s motorem je normální, ale po chvíli pokud to neni až moc ohřatý tak už se musí jen volně unášet, měla by jít v poho zastavit rukou(bacha na prsty strč tam radši noviny nebo kamarádovu) no a pokud se stále točí furt stejně s motorem tak je v prdeli, jezdit se s tim dá ale má dost velkej odpor a je zbytečný aby ji motor musel rozáčet i když je studenej, navíc pude nahoru spotřeba, výkon dolu

Napsal: čtv 20.11.2008 11:45
od xSAFA
No co jsem slyšel názor tak špatná viska která nevypíná může odrovnat vodní pumpu... Co je na tom pravdy nevím...

Napsal: sob 22.11.2008 15:42
od bobosnow
No to snad ne! To by jeste tak scházelo 8O