Stránka 2 z 4

Napsal: stř 02.04.2008 09:56
od castro
nevíš jaký byly hodnoty? resp, jaký jsou správné, popř jaký špatné?

díky

Napsal: stř 02.04.2008 14:19
od xSAFA
castro píše:nevíš jaký byly hodnoty? resp, jaký jsou správné, popř jaký špatné?

díky


jestli to bylo na mě tak to nevím ale pokusím se zjistit delal mi to otec kamaráda diagnostik jak tam pojedu optám se... :wink: Kdybych na to zapomněl napiš mi třeba SZ :)

Napsal: stř 02.04.2008 14:32
od castro
jj, to bylo na tebe.... občas mi auto jezdívalo taky jakoby v nouzovém režimu, někdy naopak nádhera a krásnej tah od 1700ot... jak kdy se tomu chce... dianostika nic neukázala...
je to takový jak kdy, někdy jsem velmi překvapen jak to peláší,někdy je to nuda :?

Napsal: stř 02.04.2008 17:29
od Diablo330Ci
Porad Te to trapi jo?To je na .... co svice?

Napsal: stř 02.04.2008 18:20
od castro
mam asi 5000km nove :-)

jedine co jsem nezkoušel jsou cívky, nevim jestli na ně neni diagnostika krátká... je to zvláštní. Auto půjde na proměření kompes. tlaků,, tlaký paliva atd atd.... :-))) ja ale doufám v to čidlo vačky... sice 2k ale snad to vyjde, aspoň trochu ruleta :-)

Napsal: stř 02.04.2008 20:15
od xSAFA
castro píše:jj, to bylo na tebe.... občas mi auto jezdívalo taky jakoby v nouzovém režimu, někdy naopak nádhera a krásnej tah od 1700ot... jak kdy se tomu chce... dianostika nic neukázala...
je to takový jak kdy, někdy jsem velmi překvapen jak to peláší,někdy je to nuda :?


Presne tak se chovalo moje... Proste nekdy jak sem ho prohnal tak mi pripadalo ze parada byl sem nadsenej ale pak zas treba sme jeli ve trech chtel sem udelat rychlou mysku a predjet no a prd nechtelo se vubec nechat poradne vytocit a celkove ten motor byl strasne tupej... Jak sem to vymenil sem se nestacil divit chytlo druhej dech a aji kolega co ho vozim do prace kterej je naprostej automobilovej neznalec mi rikal co jsem s tim delal ze to jaksi o dost lip jede :wink: No jak rikam sam sem cubrnel co takovej jeden snimac dokaze nadelat paseky...

Napsal: čtv 03.04.2008 08:19
od JIP
Čidlo otáček vačky v Kelly 1550,-/dodání měsíc, v BMW origo čidlo 2200,-/k dodání do druhého dne ... jedu do BMW... :driver:

Napsal: čtv 03.04.2008 08:44
od castro
xSAFA píše:Presne tak se chovalo moje... Proste nekdy jak sem ho prohnal tak mi pripadalo ze parada byl sem nadsenej ale pak zas treba sme jeli ve trech chtel sem udelat rychlou mysku a predjet no a prd nechtelo se vubec nechat poradne vytocit a celkove ten motor byl strasne tupej... Jak sem to vymenil sem se nestacil divit chytlo druhej dech a aji kolega co ho vozim do prace kterej je naprostej automobilovej neznalec mi rikal co jsem s tim delal ze to jaksi o dost lip jede :wink: No jak rikam sam sem cubrnel co takovej jeden snimac dokaze nadelat paseky...


a stávalo se Ti někdy že po vyřazení kvaltu spadly otáčky třeba na 200-300? Někdy mi to po takovém spadnutí i chcíplo ale už se to tolik nestává... po tom co jsem prostříkal kontaktolem konektor od váhy vzduchu mi přijde že jede o něco líp, resp, častěji jezdí hezky....

Napsal: čtv 03.04.2008 13:30
od xSAFA
Tak to se mi nestalo... Pouze hodně papalo a nechtělo se mu moc do otáček do 3000 mizérie a pak celkem už jo ale ono to stějně nebylo...

Zkusim ti co nejdřív zjistit ty hodnoty co má dávat jestli si to proměříš ale jinak by to neměl být problém nechat změřit kdekoliv kde dělají diagnostiku.

Jinak na Mjauto ho maji za 1700,- VDO Siemens

Napsal: čtv 03.04.2008 14:25
od Dan td
castro píše:
xSAFA píše:Presne tak se chovalo moje... Proste nekdy jak sem ho prohnal tak mi pripadalo ze parada byl sem nadsenej ale pak zas treba sme jeli ve trech chtel sem udelat rychlou mysku a predjet no a prd nechtelo se vubec nechat poradne vytocit a celkove ten motor byl strasne tupej... Jak sem to vymenil sem se nestacil divit chytlo druhej dech a aji kolega co ho vozim do prace kterej je naprostej automobilovej neznalec mi rikal co jsem s tim delal ze to jaksi o dost lip jede :wink: No jak rikam sam sem cubrnel co takovej jeden snimac dokaze nadelat paseky...


a stávalo se Ti někdy že po vyřazení kvaltu spadly otáčky třeba na 200-300? Někdy mi to po takovém spadnutí i chcíplo ale už se to tolik nestává... po tom co jsem prostříkal kontaktolem konektor od váhy vzduchu mi přijde že jede o něco líp, resp, častěji jezdí hezky....


To s tím spadnutím otáček se mi občas stane taky ...

Napsal: pát 04.04.2008 14:08
od Maikl
občas se mi taky stává (teda u 1.6 M43), že když brzdim a mám tam ještě kvalt a vyřadim tak mi zahoupou otáčky tak na 500 několikrát zasebou.. :?

Napsal: pon 07.04.2008 18:56
od JIP
Já se na to vykašlu, mě se to nějak spravilo samo... 8O . Včera jsem jěl štreku asi 330km...150km hrůza a děs, krouťák na pikaču a houpání otáček při každém volnoběhu 400-1100ot., po 150km jakoby HeryPotr mávl kouzelnou hůlkou, auto jede jako z praku, celou cestu 160+km/h a spotřeba furt pod 10L...už si začínám říkat, že to moje auto je normální "schyzofrenik" :lol: ...teď už jenom doufám, že bude takhle fungovat stále, zatím to vypadá dobře a čidlo měnit nebudu... :P

Napsal: pon 07.04.2008 19:26
od Diablo330Ci
Tak to jsem rad!Jenom me napada.Nevzal jsi pak jiny benzin?Co takhle vaha vzduchu podle me bude nacata!

Napsal: pon 07.04.2008 19:40
od castro
u sebe jsem o víkendu zkoušel svoji váhu vyměnit za jinou a jelo to uplně stejně, pořád klesání otáček po vyřazení.

Dnes jsem si objednal čidlo vačky a pokud se to nevyřeší, vyměnim to za 740iA a seru na to. :)

Napsal: pon 07.04.2008 20:23
od Dan td
castro píše:u sebe jsem o víkendu zkoušel svoji váhu vyměnit za jinou a jelo to uplně stejně, pořád klesání otáček po vyřazení.

Dnes jsem si objednal čidlo vačky a pokud se to nevyřeší, vyměnim to za 740iA a seru na to. :)


Napiš sem potom, jak to po výměně čidla dopadlo :P

Napsal: pon 07.04.2008 21:02
od JIP
Diablo330Ci píše:Tak to jsem rad!Jenom me napada.Nevzal jsi pak jiny benzin?Co takhle vaha vzduchu podle me bude nacata!

EE, benzín furt stejný, jsem tankoval před cestou asi za 1000,- jako vždycky na Shellu. Váhu jsem nedávno čistil a vypadala OK, ani na diagnostice to váhu nehlásilo, jen lambdu (tu jsem vyměnil hned)...jenom doufám, že to už bude fungovat furt, jinak půjdu taky do čidla vačky...nějak ty indície směřujou všechny k tomu čidlu vačky...prostě se to nějak chytlo... 8O

Napsal: stř 09.04.2008 23:51
od castro
zítra/dnes jedu na pořádnou BMW origo diagnostiku... tady to pokusování nemá vubec žádnej smysl.. :?

tak dám vědět alespon čím to bylo kdyžtak u mě... :wink:

Napsal: čtv 10.04.2008 02:49
od Olajz
Ahoj,taky mě na mojí e36 320i vanos trápila vysoká spotřeba,malý výkon,při prudkém přidání plynu to vždy střelilo do sání a když sem za jízdy vyřadil tak to umělo chcípat.tak jsem se vydal na diagnostiku za kamarádem do servisu a zjistil jen závadu popsanou jako snímač fáze.nevěděli jsme co to je tak mi řekl ať zkusím čidlo polohy vačky a projdu ostatní čidla a měl pravdu.čidlo jsem dal z motoru 328i co mi ležel doma taky s vanosem a super.zatím to už 2 roky funguje a žádný problém.ani dignostika nic nehlásí.

Napsal: čtv 10.04.2008 16:48
od JIP
A je to tady zase...auto jezdilo týden jako z praku, vůbec žádný problém, spotřeba kolem 10-ti...už už jsem si myslel, že to bude vpořádku, ale včera v noci jedu z práce a celá situace se opakuje...motor nemá krouťák, na volnoběh blafání z výfuku a po vařazení při jízdě chvilku běhají otáčky mezi 500-1000ot. :cry:
Teď už jenom čekám, až Castro napíše, že to bylo opravdu čidlem vačky a hned ho koupím taky. :oops:

Napsal: čtv 10.04.2008 17:49
od patras
mam ted podobnej problem .. auto nejede .. prote na 3 se k omezovaci snad ani nedostanui .. nema to vykon ... jenze to cidlo vacky mam uz vymeneny predtim to bylo to samy .. po vimene raketa .. jneze predtim to na diag hlasilo a ted to to cidlo nehlasi tak nevim ...

spis by me taky zajimaly ty hodnoty co to cidlo ma mit !