Stránka 2 z 2

Napsal: úte 22.09.2009 15:07
od xSAFA
Lambda chladne, pokud vypneš motor a za 10 min nastartuješ tak motor je sice zahřátej ale lambda už může být schládnutá a nepracuje správně dokud se zase nezahřeje...

Napsal: úte 22.09.2009 22:09
od ironpipi
Ještě jsem si vzpomněl, že poprvé to udělalo, když mi teklo tekl olej z motoru a já se chtěl podívat odkud přesně, tak jsem shodil vrtuli, klíňák, řemenici..., zjistil jsem, že je to přední gufero na klice, tak jsem vše očistil i čidlo u setrvačníku (nevím jestli je to poloha kliky nebo čidlo otáček) pak jsem dal vše dohromady a po nastartování to začalo vibrovat. Od té doby to nepravidelně dělá, někdy třeba jednou za měsíc a někdy třeba zase 4x týdně...

Napsal: stř 23.09.2009 00:09
od John112
To cukání volantu je normální, tak sem to řesil, neni to autem, ale dost často silnicí, jezdim skoro každej tejden do Budějic a jsou useky, kde řízeni začne vibrovat, jako kdyz nejsou vyvyženy kola (stavalo se mi to na zimákách) a když jsem dal vyváženy letnáky, tak to na stejném useku dělalo pořád. Celkem ironie je, že to dělá na uplně nové silnici. Takže jestli to neni stále, tak se zkus projet po letišti a uvidíš. Vím, že jste tohle nechteli asi slyšet, ale sám jsem to dost dlouho řešil a pak jsem zjistil tohle.

Jak někdo psal, že se chvěje cely auto, tak to se mi taky nedávno stalo, při brždění a následném zastavení u semaforu se auto neskutečne chvělo a pak přestalo. Již nikdy se to neopakovalo. Nakones jsem si uvědomil, že jsem před tím, vytočil studenej motor do cca. 4000 ot. Nikdy jindy sem to předtím neudělal, tak se asi auto pomstilo. Takže jestli nemáte ve zvyku po nastartování točit motor k omezovači, tak se také ptám, co to sakra bylo. :)

A nakonec jedna kravina, :) někdy může byt problém uplně jinde, než se zdá. Pořád se mi ozýval divnej zvuk od zadních kol (jakoby z diferenciálu) myslel jsem si, zda nevytekl olej. Byl to takovej zvuk, jako kdyz se třou ozubeny kola bez oleje. Pak se vše vyřesilo a byl to jen rameček od espezetky ktery tukal do plastové přepravky. :lol: Z toho plyne: zkuste např: dotáhnout kola a zkontrolujte tlaky. :lol: :D :D

Upraveno, nic jinyho něž kč jsem tam nenašel. Je možný, že sem čumel na tv a zrovna se mluvilo o penězích. :lol: :lol: :D

Napsal: stř 23.09.2009 08:01
od xSAFA
John 112: Ty nepsals ten příspěvek po příchodu z hospody? :lol: Protože točit motor do 4000 Kč apod to není jen tak :D

Napsal: stř 23.09.2009 08:08
od Fx
Ještě že ne nad 5000 Kč, to už by byl trestnej čin :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát 09.10.2009 20:26
od petr-mat
sadamcx65 píše:Ahoj kluci, nevíte čím to může být? Problém následující: jedu rovinka, nezatáčím a celý předek se mě rozvibruje i s volantem od rychlosti cca 80km/h vyřazení atd... nemá na to vliv .... jediné co pomůže: trochu přibržďovat a nebo začít zatáčet... jakmile volant zase srovnám celej předek zase vibruje ... myslel jsem, že by to mohl být čep, který byl úplně KO, tak jsem ho vyměnil a problém nevyřešen .... nemohla by to být nějaká vůle v řízení? Protože jakmile je síla na předek = při brždění a nebo když alespoň lehce začnu zatáčet, tak už to je OK... co vy na to?


Mám úplně ten samý problém-ale do puntíku. Dnes jsem byl u jednoho mechanika,koukal na čepy, ty vyloučil, ale myslí si, že je to vůlí v řízení. Příští týden jedu ještě do druhého servisu, tak uvidím co mi řeknou tam a dám sem vědět.

Napsal: pát 23.10.2009 22:55
od petr-mat
Tak to vypadá, že jsem asi jeden z těch šťastnejších-problém s vybracema vyřešen ! :D
Jak jsem psal týden po prohlídce u prvního mechanika(neměl to na zvedáku,jen tak na to mrknul na zemi) jsem jel do druhého servisu, kvůli zjištění závady. Tam mi řekli, že jsou úplně v háji ramena na předku-silentbloky utržený, čepy vymlácený. Domluvil jsem se na výměně a tenhle týden ve středu jsem jim auto předal s tím, že vymění komplet destičky(předek i zadek), a rovnou udělají i technickou, která byla do 9. měsíce :oops:
Dnes odpoledne auto bylo hotové-vyměněný ramena, destičky, opravovali ruční brzdu, na pravém předním kole brzdový váleček v brzdiči(měl dlouho prasklou prasklou prachovku a byl úplně vyrezlý), na TK je vyrazili kvůli řízení, takže měněný čepy na řízení a nějaký klouby na tyči před čepama-pod gumovou prachovkou, nevím přesný název.
Celá oprava se protáhla na tři dny kvůli problému s novými rameny a těm věcem navíc oproti původní "jen"výměně ramen. Komlet celé mě to vyšlo na 14 000Kč.
Při jízdě domů a potom do práce(cca 60km) jsem zkoušel jestli se to nerozvybruje jako dřív, ale po žádných vybracích ani stopa, kromě nepatrného chvění volantu okolo 80km/h, ale to jsme se shodli s mechanikem, že to budou pláště(kupovaný jetý). Zimáky na plecháčích odskoušený ještě nemám, ale předtím auto rozvybrovaly při 130km/h-tyhle při 90km/h, takže nejspíš pláště.
Servis můžu všem jen doporučit-cena si myslím dobrá, přístup super(prolezli se mnou celý spodek a dozvěděl jsem se takovou hromadu věcí, že mi šla hlava kolem-včetně pár rad na drobnější opravy, které si můžu udělat sám.Kontakt dávám do sekce servisy.

Napsal: ned 25.10.2009 17:15
od gotie1
Ahoj,měl jsem ten samý problem až do včerejška,kdy jsem dával zimní gumy i s diskama.vibrace jsou rázem pryč což mi ujistilo že problém je buď v gumách a nebo v diskách.Tak zkus ještě ty disky.

Napsal: pon 26.10.2009 12:01
od Totic
ironpipi píše:
LuKyss píše:ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?

Většinou lítají, ale jak jsem psal, po vytočení motoru bývá vše OK...Možná zkusit vyčistit lambu, čidlo otáček...co já vím...
Dělá mi to samé, ale výrazně se to vyskytuje když je pod 5st. Přes léto vůbec a teď stejně jako minulou zimu se po nastartování chvěje jako nějakej diesel. Otáčky na křižovatce semtam houpnou +/- 250. Při vytočení třeba na 2k je to ok.
Podle mojho mechoša a toho co jsem tu kde vyčet houpání vypadá na váhu než se rozehřeje na provozní teplotu. To vibrování mě sere, takže jsem zjistil, že se to dá výrazně eliminovat kvalitnějším benálem. Přede si to s benzínem od OMV a nebo nějakým slušným víceoktanovým. Zkuste OMV, Shell, Vervu.. Má to hladší a tichý spalování a motor se i rychlejš zahřeje.

ironpipi píše:
Fx píše:Nech si udělat pořádnou diagnostiku, něco by měla najít (čidlo vačky, klikovky, lambdu, cívky apod.)

Asi ja pane, stejně potřebuju vymazat chybu bagu...nevíte o někom (třeba z klubu) z okolí Přerova/Olomouce, kdo diagnostiku má nebo bude nejlepší zajet do BMW v Olmiku?
Obrať se na Husku maji v Olmu ten servis. Vim, že bere na srazy noťas lidem dělat diagnózu. Ale přijde mi, že zrovna Carsoft ukazuje pokaždý něco jinýho.. :D

Napsal: pon 26.10.2009 18:21
od John112
Totic píše:
ironpipi píše:
LuKyss píše:ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?

Většinou lítají, ale jak jsem psal, po vytočení motoru bývá vše OK...Možná zkusit vyčistit lambu, čidlo otáček...co já vím...
Dělá mi to samé, ale výrazně se to vyskytuje když je pod 5st. Přes léto vůbec a teď stejně jako minulou zimu se po nastartování chvěje jako nějakej diesel. Otáčky na křižovatce semtam houpnou +/- 250. Při vytočení třeba na 2k je to ok.
Podle mojho mechoša a toho co jsem tu kde vyčet houpání vypadá na váhu než se rozehřeje na provozní teplotu. To vibrování mě sere, takže jsem zjistil, že se to dá výrazně eliminovat kvalitnějším benálem. Přede si to s benzínem od OMV a nebo nějakým slušným víceoktanovým. Zkuste OMV, Shell, Vervu.. Má to hladší a tichý spalování a motor se i rychlejš zahřeje.

S tím suhlasím, zrovna sem to psal a pak mi chcipnul notebook, takže jsem se na to vykašlal. Natankoval jsem nejaky srač.. v Budějkách a pak ješte v Taboře a auto začalo blbnout. Ted jsem dolil olej a natankoval u Shell a nevěřil jsem, co se stalo. Uplně krasnej chod, jako by někdo vyměnil motor. :lol: Tak doufám, že to bylo vážně ono.