Nemám 320d, ale EGR ventil přidává ochlazené spaliny až za turbem a chladičem sání. Je nahoře namontovaný na sběrné potrubí sání a ovládá ho elektronicky řízený podtlakový ventil. Takže je otevřený jenom když to řídící jednotka potřebuje. Mírně zasviní sběrné potrubí sání to ano, ale na turbo nemá žádný vliv. Podívejte se do ETK. Jinak EGR není výsadou jen pro diesel, ale i pro benzín.
Merlin píše:Nemám 320d, ale EGR ventil přidává ochlazené spaliny až za turbem a chladičem sání. Je nahoře namontovaný na sběrné potrubí sání a ovládá ho elektronicky řízený podtlakový ventil. Takže je otevřený jenom když to řídící jednotka potřebuje. Mírně zasviní sběrné potrubí sání to ano, ale na turbo nemá žádný vliv. Podívejte se do ETK. Jinak EGR není výsadou jen pro diesel, ale i pro benzín.
no dobře.ale to zlepšení sem pocitil v tom,že se motor lepe sbira od spodu.na
octavii 81kw tdi to šlo znat taky.podle mě to ochuzuje jenom vstupni,nebo-li nasavany vzduch.
Moje odpověď směřovala spíše na tyto hlášky.
AlesShi napsal:
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani.
dsvatos:
EGR není jen v BMW Maj to všechny moderní ropáky.
Já jsem měl ten el.podtlakový ventil co ovládá EGR na 530dA zadřený. Naměřili mi to na diagnostice. Tak jsem si ho vyměnil. Další diagnostika potvrdila správnou funkci. Řeknu Ti, že rozdíl jsem nepoznal. Jezdím, ale klobouka. Jestli máš pocit, že Ti to jede lépe tak proč to nezaslepit.