Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Při studeném startu se zatřepe, spadnou otáčky a chcípne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#21 Příspěvek od Koto »

Bilstein píše:Měl sem minuly tyden taky problem ze po nastartovani to zheblo. Vycistil sem volnobeznej ventil a ted vse OK. A s tema svickama....nejlepsi je dat origo NGK. Napr. BOSH sou uplne na hovno. :wink:


Mě taky blbne na ISu volnoběh, taky bych rád omrknul ten ventil, ale je k němu příšernej přístup a moc se mi do toho nechce.
Může to prej způsobovat i vadný čidlo teploty, ale jak to zjistit, to čidlo je taky schovaný hluboko pod sánim :? Nemáte na to někdo nějakej fígl, třeba někam píchnout Voltmetr a změřit to čidlo :?:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od surfis »

Amos píše:Zdravím,

316, r.v.95, 2 dny po sobě ráno nastartuju a chcíp. JAkmile startnu podruhé, přidám plyn a hned vycouvám, všechno je v pohodě.

Hledat jsem dal a cosi jsem i našel, ale tam to byl problém váhy vzduchu nebo lambdy a já další příznaky nepozoruji. Spotřeba dobrá (kolem 8), otáčky drží, auto táhne, jede super.

Netušíte?


tak jsem to vyřešil..... koupil jsem v Elitu nové svíčky NGK a je po problému... Ráno auto drží otáčky po prvním nastartování v pohodě.
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Diablo330Ci »

Dal jsem vcera zpatky stare svicky NGK a zatim v pohode.Kdyz jsem vyndal Brisky asi cca po 10000km meli na tech kontaktech kolem elektrody celkem nanos a carbon.Takova odlupujici plastev o prumeru tak 0,5mm.Takze podle me to byli pekny sracky a uz si je do niceho nikdy nedam!
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od surfis »

Diablo330Ci píše:Dal jsem vcera zpatky stare svicky NGK a zatim v pohode.Kdyz jsem vyndal Brisky asi cca po 10000km meli na tech kontaktech kolem elektrody celkem nanos a carbon.Takova odlupujici plastev o prumeru tak 0,5mm.Takze podle me to byli pekny sracky a uz si je do niceho nikdy nedam!


to, že je tam carbon, je ale jízdou na krátkou vzdálenost se studeným motorem. Kdyby si to projel cca 20 - 30km, tak budou čisté.

Jinak NGK a Bosch jsou předepsané přímo BMW. Nic jiného tam nepatří. Já volil NGK, protože s Bosch mám špatnou zkušenost, ale třeba jsem měl jenom smůlu na vadou sérii...
Bilstein
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 21.08.2005 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#25 Příspěvek od Bilstein »

klanuk píše:no ja mam na svičkach bosch najeto 40tis a vse ok jeste je tam necham tak 50tis. Jsou to bosch platinum


No rikam to na zaklade toho ze sem delal v Elitu a svicky Bosch se jednak moc neprodavaly a lidi s nima mely problemy. Jinak ja menim svicky pri kazdy vymene oleje.
Odpovědět