Stránka 2 z 4
Napsal: pon 25.06.2007 20:28
od vavrekj
ja mam E46 325i a myslim ze je uplne dostacujuca na beznu prevadzku + obcasne vyblbnutie , zviezol som sa aj v 330i , ta tiahne este lepsie, ale do rychlosti cca 160km/h mi nepride ze by bola nejak vyrazne rychlejsia cca 1-1.5sekundy , nad 160km/h 330i zrychluje dalej lepsie , ale aj viacej spapka a zozerie oleja , ja som mal predtym LAGUNU 150konovu a musim povedat ze po presadnuti do 325i je to dost rozdiel hlavne vo vysokych otackach 325i ide krasne
Napsal: stř 27.06.2007 20:36
od rafo
musim potvrdit 325 je super
Napsal: stř 27.06.2007 23:17
od matal
Když e46 tak 330i..

Napsal: čtv 28.06.2007 07:27
od vavrekj
no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
Napsal: čtv 28.06.2007 09:38
od JaraX
vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
Napsal: čtv 28.06.2007 11:17
od vavrekj
samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,
co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,
povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)
a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla
ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
Napsal: čtv 28.06.2007 11:34
od JaraX
vavrekj píše:samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,
co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,
povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)
a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla
ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
ondra chce auto na docela dost ježdění, každej týden Praha-Olomouc, což stojí dost a spotřeba na dalnici je velky plus pro diesela, kdy 330d umi jet do 7litru v pohode, což 325i těžko, další plus pro diesela je životnost motoru ktera je prakticky dvojnasobna, ja osobně bych si vzal diesela už kvuli tomu že se nemusím bát vody na motoru

, nehlede na to že rozdil v ceně nafta benzín je ted 3Kč na litru, o kultivovanosti se dá těžko mluvit ten diesel skoro nejde v tom autě citit, repase turba stojí nějakych 7000Kč, což není pálka, vstřiky se dají taky zrepasovat, čerpadlo taky, takže 325i vidím spíš jako vikendovku a 330d jako auto na denní hodně ježdění

Napsal: čtv 28.06.2007 14:26
od Dave
matal píše:Když e46 tak 330i..


Napsal: čtv 28.06.2007 15:57
od Kostik
JaraX píše:vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
Napsal: čtv 28.06.2007 16:31
od JaraX
Kostik píše:JaraX píše:vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.
Napsal: čtv 28.06.2007 16:42
od beann
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.
takze to vlastne vyjde nastejno?

Napsal: čtv 28.06.2007 17:16
od Kostik
JaraX píše:Kostik píše:JaraX píše:[quote="vavrekj"]no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.[/quote]
rozdil mezi 330d a 330i 4 litry?
ja ti nevim
co tak koukam specifikace a sprintmotor.de tak to je tak kolem 2l
Rozdil ceny benalu a nafty je taky kolem 2kc.
Pri 10tkm to je rocne:
7,5l 330d - 21000,-
9,5l 330i - 28500-
Rozdil kolem 7500 rocne.
Napsal: čtv 28.06.2007 19:17
od vavrekj
rozdiel v spotrebe medzi 330i a 325i pri pomalej jazde ano to sedi cca 0.5litra, ale pri akejkolvek rychlejsej jazde si 330i vezme aj 3-4 litre viacej ,ale je to zase vykupene vyssou dynamikou
Napsal: čtv 28.06.2007 21:06
od JaraX
330d na dalnici vezme do 6ti litru, kolik 325i?
Napsal: čtv 28.06.2007 21:23
od dargon
ted zkousim jednu 330D co se tyce spotreby tak jezdim s ni do prace cca 50km tam i zpet dohromady OLOMOUC Šternberk a prumerna spotreba 5,8l/100 coz se me zda na tento motor krasny je fakt ze to jedu na pohodicku cca 100km/hod mezimesto tempomat obcas nekoho predjedu

Jinak co sem jel ted delsi trasu tak treba ve 4lidech OLOMOUC - hradec kralove - Dětenice a zpet a prumerna cca 6,2 takze jestli chces jezdit na spotrebu jasna volba kdyz potrebujes vykon mas ho tam hned

cose tyce udrzna investice tak zatim nevim ja kto je to muzou rict druzi co uz maj delsi dobu .Vesmes naprava a vse okolo bude stejna udrzba jak benzin co se tyce ropaka pokud se k tomu chovas dobre a beres hlavne dobrou naftu ! tak nevidim problem. hodne spis zalezi kdo to mel pred tebou, turbo ci vstriky te muzou potkat driv ci pozdeji nekdo pre menil vstriky co chvila ale jezdil na no name nafty :/
Napsal: pát 29.06.2007 07:21
od vavrekj
325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,
inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra
a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu

))))
Napsal: pát 29.06.2007 07:48
od JaraX
vavrekj píše:325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,
inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra
a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu

))))
ale načipovaná 330d by tě prohnala jak nic

Napsal: pát 29.06.2007 08:21
od vavrekj
ak mas cipnutu 330d tak to mozme skusit , ja mam svoju 325i odladenu na 155kW/211k pri 6300 otackach a 271Nm , posunuty obmedzovac na 7000 ot/min

)))
Napsal: pát 29.06.2007 08:30
od JaraX
vavrekj píše:ak mas cipnutu 330d tak to mozme skusit , ja mam svoju 325i odladenu na 155kW/211k pri 6300 otackach a 271Nm , posunuty obmedzovac na 7000 ot/min

)))
ok, a proti tobě čipovana 330d 160kW 499NM

Napsal: pát 29.06.2007 08:51
od vavrekj
no to by bol pekny suboj, inac na nemeckych weboch ludia pisu ze 325i/141kW je zhruba na tom rovnako ako 330d 150kw , tu staci male zavahanie pri preradeni a uz stracas nejake stotinky ,