Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jsem tu nový a chci E46
ja mam E46 325i a myslim ze je uplne dostacujuca na beznu prevadzku + obcasne vyblbnutie , zviezol som sa aj v 330i , ta tiahne este lepsie, ale do rychlosti cca 160km/h mi nepride ze by bola nejak vyrazne rychlejsia cca 1-1.5sekundy , nad 160km/h 330i zrychluje dalej lepsie , ale aj viacej spapka a zozerie oleja , ja som mal predtym LAGUNU 150konovu a musim povedat ze po presadnuti do 325i je to dost rozdiel hlavne vo vysokych otackach 325i ide krasne
vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,
co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,
povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)
a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla
ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,
povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)
a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla
ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
vavrekj píše:samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,
co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,
povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)
a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla
ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
ondra chce auto na docela dost ježdění, každej týden Praha-Olomouc, což stojí dost a spotřeba na dalnici je velky plus pro diesela, kdy 330d umi jet do 7litru v pohode, což 325i těžko, další plus pro diesela je životnost motoru ktera je prakticky dvojnasobna, ja osobně bych si vzal diesela už kvuli tomu že se nemusím bát vody na motoru


JaraX píše:vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
Kostik píše:JaraX píše:vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.
takze to vlastne vyjde nastejno?
takze to vlastne vyjde nastejno?

JaraX píše:Kostik píše:JaraX píše:[quote="vavrekj"]no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.
Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.[/quote]
rozdil mezi 330d a 330i 4 litry?
ja ti nevim

co tak koukam specifikace a sprintmotor.de tak to je tak kolem 2l
Rozdil ceny benalu a nafty je taky kolem 2kc.
Pri 10tkm to je rocne:
7,5l 330d - 21000,-
9,5l 330i - 28500-
Rozdil kolem 7500 rocne.
ted zkousim jednu 330D co se tyce spotreby tak jezdim s ni do prace cca 50km tam i zpet dohromady OLOMOUC Šternberk a prumerna spotreba 5,8l/100 coz se me zda na tento motor krasny je fakt ze to jedu na pohodicku cca 100km/hod mezimesto tempomat obcas nekoho predjedu
Jinak co sem jel ted delsi trasu tak treba ve 4lidech OLOMOUC - hradec kralove - Dětenice a zpet a prumerna cca 6,2 takze jestli chces jezdit na spotrebu jasna volba kdyz potrebujes vykon mas ho tam hned
cose tyce udrzna investice tak zatim nevim ja kto je to muzou rict druzi co uz maj delsi dobu .Vesmes naprava a vse okolo bude stejna udrzba jak benzin co se tyce ropaka pokud se k tomu chovas dobre a beres hlavne dobrou naftu ! tak nevidim problem. hodne spis zalezi kdo to mel pred tebou, turbo ci vstriky te muzou potkat driv ci pozdeji nekdo pre menil vstriky co chvila ale jezdil na no name nafty :/


325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,
inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra
a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu
))))
inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra
a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu

vavrekj píše:325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,
inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra
a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu))))
ale načipovaná 330d by tě prohnala jak nic
