Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jsem tu nový a chci E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#21 Příspěvek od vavrekj »

ja mam E46 325i a myslim ze je uplne dostacujuca na beznu prevadzku + obcasne vyblbnutie , zviezol som sa aj v 330i , ta tiahne este lepsie, ale do rychlosti cca 160km/h mi nepride ze by bola nejak vyrazne rychlejsia cca 1-1.5sekundy , nad 160km/h 330i zrychluje dalej lepsie , ale aj viacej spapka a zozerie oleja , ja som mal predtym LAGUNU 150konovu a musim povedat ze po presadnuti do 325i je to dost rozdiel hlavne vo vysokych otackach 325i ide krasne
rafo
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 12.11.2006 01:00

#22 Příspěvek od rafo »

musim potvrdit 325 je super
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od matal Moderátor »

Když e46 tak 330i.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#24 Příspěvek od vavrekj »

no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i


325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#26 Příspěvek od vavrekj »

samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,

co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,

povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)

a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla

ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

vavrekj píše:samozrejme 330d tlaci pekne od spoda , cize pocitovo sa zda ze vystreli, ale v reale nie je rychlejsia ako 325i,

co sa tyka nakladov to je tiez na zvazenie ,

povinne rucenie je + pre 325i, spotreba samozrjeme + pre 330d , ale teraz naklady na servis a opravy to az tak ruzovo nevidim, predsa len na 330d trpi predna naprava, moze sa posrat turbo (ak sa clovek o to nestara)

a v neposlednom rade kultivovanost a zvukovy prejav je u bezinoveho sestvalca stale o dost lepsi ako u diesla

ale ak niekto pozera len na spotrebu, tak jednoznacne diesel


ondra chce auto na docela dost ježdění, každej týden Praha-Olomouc, což stojí dost a spotřeba na dalnici je velky plus pro diesela, kdy 330d umi jet do 7litru v pohode, což 325i těžko, další plus pro diesela je životnost motoru ktera je prakticky dvojnasobna, ja osobně bych si vzal diesela už kvuli tomu že se nemusím bát vody na motoru :), nehlede na to že rozdil v ceně nafta benzín je ted 3Kč na litru, o kultivovanosti se dá těžko mluvit ten diesel skoro nejde v tom autě citit, repase turba stojí nějakych 7000Kč, což není pálka, vstřiky se dají taky zrepasovat, čerpadlo taky, takže 325i vidím spíš jako vikendovku a 330d jako auto na denní hodně ježdění :)
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Dave »

matal píše:Když e46 tak 330i.. :wink:


:cool2:
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#29 Příspěvek od Kostik »

JaraX píše:
vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i


325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,


To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.

Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

Kostik píše:
JaraX píše:
vavrekj píše:no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i


325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,


To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.

Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.


jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#31 Příspěvek od beann »

jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.



takze to vlastne vyjde nastejno? :?
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#32 Příspěvek od Kostik »

JaraX píše:
Kostik píše:
JaraX píše:[quote="vavrekj"]no zalezi podla toho na co to xce, ak mu staci 192 koni a chce usetrit na spotrebe a povinnom ruceni je 325i dobra volba, ale ak je zavodnik a jazdi cez 220km/h tak samozrejme 330i , ale vravim do cca 160km/h 325i poskytuje 95 percent z 330i


325i ma furt mnohem vyšší náklady jak 330d a nejde od spoda, tak nechápu co tu řešíte když chce naftu. tak bych si 325i nevzal,


To bych nerekl. Benzinovej R6 u bmw je naprosto bezudrzbovej, u ropaka tomu tak neni ze...vstriky, cerpadlo, turbo.
Myslim ze clovek co nenajede minimalne aspon 30 tisic rocne se mu to nevyplati...
Ja tu zkusenost nemam, ale cetl sem prispevky nekterych vlastniku 330d a ten tezkej ropak na predni naprave "pry" nemile ovlivnuje jizdni vlastnosti - ale to jen jak sem slysel tak davam dal.

Jak uz tu psali jini...330i.
Zere snad o 0,3 vic jak benzin 2,5.


jenže je dost rozdíl jestli jezdíš za 11 nebo za 7, resp 4litry na 100kilometrů + rozdíl ceny paliva, tj. u benzína 341Kč, u nafty 196Kč na 100km, rozdíl tedy 1,45Kč/km tj, při najetí 10 000km, 14 500Kč v kapse, z toho už zaplatíš repasi turba, nebo vstřiku nebo něco.[/quote]

rozdil mezi 330d a 330i 4 litry?
ja ti nevim :huh:
co tak koukam specifikace a sprintmotor.de tak to je tak kolem 2l
Rozdil ceny benalu a nafty je taky kolem 2kc.
Pri 10tkm to je rocne:
7,5l 330d - 21000,-
9,5l 330i - 28500-
Rozdil kolem 7500 rocne.
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#33 Příspěvek od vavrekj »

rozdiel v spotrebe medzi 330i a 325i pri pomalej jazde ano to sedi cca 0.5litra, ale pri akejkolvek rychlejsej jazde si 330i vezme aj 3-4 litre viacej ,ale je to zase vykupene vyssou dynamikou
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

330d na dalnici vezme do 6ti litru, kolik 325i?
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#35 Příspěvek od dargon »

ted zkousim jednu 330D co se tyce spotreby tak jezdim s ni do prace cca 50km tam i zpet dohromady OLOMOUC Šternberk a prumerna spotreba 5,8l/100 coz se me zda na tento motor krasny je fakt ze to jedu na pohodicku cca 100km/hod mezimesto tempomat obcas nekoho predjedu :) Jinak co sem jel ted delsi trasu tak treba ve 4lidech OLOMOUC - hradec kralove - Dětenice a zpet a prumerna cca 6,2 takze jestli chces jezdit na spotrebu jasna volba kdyz potrebujes vykon mas ho tam hned :)cose tyce udrzna investice tak zatim nevim ja kto je to muzou rict druzi co uz maj delsi dobu .Vesmes naprava a vse okolo bude stejna udrzba jak benzin co se tyce ropaka pokud se k tomu chovas dobre a beres hlavne dobrou naftu ! tak nevidim problem. hodne spis zalezi kdo to mel pred tebou, turbo ci vstriky te muzou potkat driv ci pozdeji nekdo pre menil vstriky co chvila ale jezdil na no name nafty :/
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#36 Příspěvek od vavrekj »

325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,

inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra

a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu :-)))))
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

vavrekj píše:325i na dilanici pri 140km/h na tempomat zozere 7.9l/100km , pri 120km/h na tempomat 6.9l/100km , najnizisa spotreba pri dlhsej trase PRAHA - KOSICE bola 7.8l/100km (4 osoby + plny kufor, + pri predbiehani vyuzivany potencial auta, inac jazda cca 10percent nad limity, na okrskoch sa pri kludnej jazde da dostat aj na 6-6.5l , pri rychlejsej jazde cca 9-10l a pri sialenej jazde cca na 50km useku som dosiahol priemer 13.5l , aby som mal vecsiu spotrebu by musela byt asi len rovna cesta ,

inac je samozrejme ze diesel bude mat o nejkay ten litrik menej, ja som predtym vlastnil 150konovu LAGUNU dCi a ta mala pri pomalej jazde tiez dobru spotrebu 5.5-6l ale pri rychlejsej jazde to slo tiez cez 7litra

a ak chcem na 325i vykon hned tak si pekne podradim a zvuk bezninoveho sestvalca je este ceresnicka k tomu :-)))))


ale načipovaná 330d by tě prohnala jak nic :)
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#38 Příspěvek od vavrekj »

ak mas cipnutu 330d tak to mozme skusit , ja mam svoju 325i odladenu na 155kW/211k pri 6300 otackach a 271Nm , posunuty obmedzovac na 7000 ot/min :-))))
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

vavrekj píše:ak mas cipnutu 330d tak to mozme skusit , ja mam svoju 325i odladenu na 155kW/211k pri 6300 otackach a 271Nm , posunuty obmedzovac na 7000 ot/min :-))))


ok, a proti tobě čipovana 330d 160kW 499NM :)
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#40 Příspěvek od vavrekj »

:lol:

no to by bol pekny suboj, inac na nemeckych weboch ludia pisu ze 325i/141kW je zhruba na tom rovnako ako 330d 150kw , tu staci male zavahanie pri preradeni a uz stracas nejake stotinky ,
Odpovědět