Stránka 2 z 2

Napsal: úte 26.06.2007 09:34
od Pavel H
Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..

Napsal: úte 26.06.2007 09:52
od castro
Pavel H píše:Zkousel jsi promerit odber proudu pri tom kvileni a kdyz je to radoby "v klidu"? Jeste me napadla takova alternativa...co v mycce? Pokud tam tedy jezdis (ja ne). Chova se to stejne? Projevi se to u pri stojicim aute? Napadlo me zkouset ho postupne namacet a najit misto, kde tomu ta voda vadi. Ale uz je to trochu netechnicky postup, priznavam..
celkem dobrej nápad zajet na Vapku :!: :respect:

Napsal: úte 26.06.2007 10:04
od Pavel H
To ne. Na wapku bych s tim nejezdil. To spis jestli nema doma nejakou hadici nebo wapku. Kde to bude v mycce zvedat a hledat...

Napsal: úte 26.06.2007 11:49
od Dave_318i
No mi to na mojem Meganu delalo taky jen pri desti. Vzdy pri vetsim desti mi jel jen na tri valce. Stacilo chvili nechat stat, pak jel zas chvili normalne. Za sucha uplne v pohode. Problem byl v kontaktech u kabelaze k jedne svicce. Koupil jsem si spray na kontakty a vsechny je prostrikal. Pak uz to bylo v pohode i za deste...Zkusil bych asi to same i u Tebe. Spray na kontakty za 120kč a vsechno kolem svicek atd bych prostrikal...

Napsal: stř 27.06.2007 11:16
od Fatal Design
No myslím, že ten podtlak v nádrži je celkem normální. Dělá to mě, firemnímu Roveru 75 i tchánovu Puntu 55 :) a zažil jsem to i u jiných aut, takže nemyslím, že by to měl být error ...

Napsal: stř 27.06.2007 11:18
od castro
včera jsem tankoval do 2 měsíce staré HONDY CITY a bylo to jak parní lokomotiva...

Napsal: pon 13.08.2007 09:38
od Hanz
tak pumpa vyměněná a "překvapivě" problém zmizel, dokonce i padání benzínu zpátky do nádrže zmizelo... :driver: :rock: :lol:

Napsal: pon 13.08.2007 22:24
od chimerra
zkus totalni blbost jako tesneni pod haupnou, tenhle problem jsem mel u alfy spider 3.0. jemnounce prokapavala a ja jsem zkousel vsemozny zpusoby pomalu vyskoskolsky a pak mi rekla moje mati (antitalent bez ridicaku( jestli mi pres tu "prasklou gumu" netece do motoru a ono ejhle...
mozna blbos... :? :? :?

Napsal: pon 13.08.2007 23:53
od JaraX
chimerra píše:zkus totalni blbost jako tesneni pod haupnou, tenhle problem jsem mel u alfy spider 3.0. jemnounce prokapavala a ja jsem zkousel vsemozny zpusoby pomalu vyskoskolsky a pak mi rekla moje mati (antitalent bez ridicaku( jestli mi pres tu "prasklou gumu" netece do motoru a ono ejhle...
mozna blbos... :? :? :?

dyt píše že to bylo pumpou

Napsal: úte 14.08.2007 08:15
od castro
super :!: :wink:

Napsal: úte 14.08.2007 08:15
od Hanz
presne tak, navic kdyz jsem pokazdy otevrel kapotu, nebyla nikde ani kapka, vedeni vzduchu je vyreseny tak, ze se ten motor v podstate ani nezaprasi natoz se nekam dostat voda... mozne vysvetleni je, ze pumpa byla na odchodu a jak se zmenil tlak, mela problem to utahnout... uvidime :-)

Napsal: úte 14.08.2007 09:55
od Pyron
Mě tohle "zhasínání" motoru s tím, že jsem ho pak rozjel JEN z kopce (nestartoval) a když nastartoval pomalu mi otáčky spadly na nulu, dělaly relátka. Mám iS, nevím jak jinde, ale mám tři relátka vedle pojistkové skříně a ty jsou (předpokládám) alfa a omega startování a chodu motoru - nevím které a co přesně, ale zapínají pumpu, startér, el. pro jiskru atd. Někde jsem tady už o tom psal, ale objevil jsem na dvou relátkách pecku a vlhkost. Po vyčištění kontaktů a silikonové hermetice krabičky relátka proti vodě jsem neměl ani jednou problém (x tisíc km). Objektivně nemohu posoudit vliv počasí, protože to bylo různé... 8)

Napsal: úte 14.08.2007 10:57
od JaraX
Hanz píše:tak pumpa vyměněná a "překvapivě" problém zmizel, dokonce i padání benzínu zpátky do nádrže zmizelo... :driver: :rock: :lol:
přejmenuj si tema na 1:1 :)