varawara píše:328i ma uz seriove kroutak 280 Nm! (280 Nm pri 3950 U/min)
taky se mi zdálo, že 235 a 247 není zas takovej rozdíl, ale tak to bylo v těch tabulkách tak jsem to neřešil, nemám 2,8 tak neřeším jaký má točák
dsvatos píše:
A ty věříš, že ti čip přidá 13 kW a 35 Nm??
věřím tomu natolik, abych to šel vyzkoušet, Tomáši
castro píše:a kolik takovej "čip jak cip" stojí? jestli to za těch pár koní vubec stojí?
mě to bude stát 5k
je to prostě tak, u atmosféry to není tak radikální, ale je to znát - efekt je zhruba poloviční oproti přeplňovaným (okolo 15% točáku a 8% výkonu) není to tak radikální změna ale je to znát
Tak se pak poděl a hoď sem grafy z brzdy před a po čipu.. Ona to zas taková sláva jak si myslíš nebude
zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne ) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá )
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne ) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá )
Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love?
zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne ) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá )
Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-??
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.
Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...
To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne ) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá )
Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love?
tak to čti celé a ne jen jeden příspěvek ) na brzdu půjdu, ale jen po, ne i před, jak mi někdo radil )) ...ty už jsi to zkoušel, že víš je to je placebo ?
d.aemon píše:
Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-??
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.
porovnám to s oficialníma hodnotama
nooo, jestli mam "zdechlinu" a čip mě dostane nepatrně nad tovární hodnoty, tak pak mi nezbyde než uznat, že je to placebo a pocit zlepšení si namlouvám
jestli mi to ale vyhodí hodnoty jaké slibujou a přitom nebudu mít pocit zlepšení, tak k čemu mi budou číslíčka když nebudu cítit změnu ?
takže pocit pro mě a číslíčka na chlubení chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču
KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču
to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě
Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...
To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.
nemuzu posoudit, ale videl jsem asi 5 lidi-grafu, vse pred-po, nekteri dokonce behem jednoho dne, bez upravy cehokoliv dalsiho proste nejmin 10PS nahoru a max 15Nm dolu, se softem az 28PS a tusim 10Nm nahoru... dava to smysl i rozmerove, male potrubi=lepsi prubeh momentu v nizsisch, velky prumer=max v tockach...
KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču
to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě
samo je to ale tvá věc
nemam brzu za barákem ) než jsem myšáka koupil, seděl jsem v 9ti 325kách, prostě beru jako fakt, že před čipem odpovídá oficiálním továrním hodnotám
dost zalezi podla toho , kto a ako Vam to urobi , napriklad dost zarazajuce udaje su aj u RACING DYNAMICS , na stranakch maju ze upravou riadiacej jednotky zdvihnu vykon u E46 325i z 141kw/245Nm na 152kW/270Nm a potom tam maju dalsiu upravu podstatne drahsiu, kde je instalovany vyfuk, sacie potrbubie, vackovy hriadel , riadiaca jednotka a udavany narast je 157kW a 252Nm
ja osobne mam skusenosti s cipovanim E46 325i, poprvkrat to robila jedna neznama firma na brzde bolo nameranych 139kw a 245Nm po cipe, cize este menej ako seriovka, auto pocitovo ani neslo moc lepsie, skor malo len rychlejsie reakcie na plyn a to velmi nepatrne, potom sa tato uprava odstranila a brzda namerala 147kW a 243Nm a nasledne na to sa spravila uprava v renomovanej firme, kde bol odstraneny obmedzovac V-max + posunuty obmedzovac otacok na 7000 a dalsie uprav a hned po uprave bolo znatelne ze auto ide o dost lepsie v nizkych otackach, reakcie na plyn bleskove .... atd, brzda namerala 155kW a 271Nm (ale boli este spravene male upravy, upraveny vzduchovy filter, sportovy vyfuk REMUS POWER SOUND, sviecky DENSO IRIDIUM , .... musim povedat ze velmi prijemna zmena a co som tak skusal take male preteky tak auto je dokonca o chlp rychlejise ako E46 328i a v rychlostiach do 180km/h sa pekne drzi 330iA