Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chip R6 2,8i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od dsvatos »

KKaazz píše:
varawara píše:328i ma uz seriove kroutak 280 Nm! (280 Nm pri 3950 U/min)


taky se mi zdálo, že 235 a 247 není zas takovej rozdíl, ale tak to bylo v těch tabulkách tak jsem to neřešil, nemám 2,8 tak neřeším jaký má točák :D



dsvatos píše:A ty věříš, že ti čip přidá 13 kW a 35 Nm?? :lol: :lol:


věřím tomu natolik, abych to šel vyzkoušet, Tomáši :lol:


castro píše:a kolik takovej "čip jak cip" stojí? jestli to za těch pár koní vubec stojí? :-)


mě to bude stát 5k :wink:

je to prostě tak, u atmosféry to není tak radikální, ale je to znát - efekt je zhruba poloviční oproti přeplňovaným (okolo 15% točáku a 8% výkonu) není to tak radikální změna ale je to znát



Tak se pak poděl a hoď sem grafy z brzdy před a po čipu.. Ona to zas taková sláva jak si myslíš nebude :wink:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

M50B25 ma točák 245Nm/4700ot/min, M50B25TU mel 245Nm/4200ot/min.
M52B28 ma 280Nm/3950ot/min
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od KKaazz »

zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od dsvatos »

KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))




:lol: :lol: Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love? :wink:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

KKaazz píše:
varawara píše:328i ma uz seriove kroutak 280 Nm! (280 Nm pri 3950 U/min)


máte recht velebnosti http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52#M50B28

280 Nm jen verze vyráběné v roce 1997 měly 275 a pak zase 280


To je blbost, wiki keca. M52B28 mely vždy 280Nm a 142kw :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#26 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...
“Ability is what you're capable of doing.”
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#27 Příspěvek od d.aemon »

KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))

8O Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-?? :Confused2:
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...


To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od KKaazz »

dsvatos píše:
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))




:lol: :lol: Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love? :wink:


tak to čti celé a ne jen jeden příspěvek :)) na brzdu půjdu, ale jen po, ne i před, jak mi někdo radil :))) ...ty už jsi to zkoušel, že víš je to je placebo ? :lol:
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od KKaazz »

d.aemon píše: 8O Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-?? :Confused2:
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.


porovnám to s oficialníma hodnotama :)

nooo, jestli mam "zdechlinu" a čip mě dostane nepatrně nad tovární hodnoty, tak pak mi nezbyde než uznat, že je to placebo a pocit zlepšení si namlouvám
jestli mi to ale vyhodí hodnoty jaké slibujou a přitom nebudu mít pocit zlepšení, tak k čemu mi budou číslíčka když nebudu cítit změnu ?

takže pocit pro mě a číslíčka na chlubení :lol: chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od KKaazz »

prostě jsem přesvědčený, že tam výkonová rezerva je, hlavně kvůli emisím :wink:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od castro »

KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču


to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě :D

samo je to ale tvá věc ;-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#33 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Speedy píše:
Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...


To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.
nemuzu posoudit, ale videl jsem asi 5 lidi-grafu, vse pred-po, nekteri dokonce behem jednoho dne, bez upravy cehokoliv dalsiho proste nejmin 10PS nahoru a max 15Nm dolu, se softem az 28PS a tusim 10Nm nahoru... dava to smysl i rozmerove, male potrubi=lepsi prubeh momentu v nizsisch, velky prumer=max v tockach...
“Ability is what you're capable of doing.”
KKaazz
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od KKaazz »

castro píše:
KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču


to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě :D

samo je to ale tvá věc ;-)


nemam brzu za barákem :)) než jsem myšáka koupil, seděl jsem v 9ti 325kách, prostě beru jako fakt, že před čipem odpovídá oficiálním továrním hodnotám :wink:
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#35 Příspěvek od vavrekj »

dost zalezi podla toho , kto a ako Vam to urobi , napriklad dost zarazajuce udaje su aj u RACING DYNAMICS , na stranakch maju ze upravou riadiacej jednotky zdvihnu vykon u E46 325i z 141kw/245Nm na 152kW/270Nm a potom tam maju dalsiu upravu podstatne drahsiu, kde je instalovany vyfuk, sacie potrbubie, vackovy hriadel , riadiaca jednotka a udavany narast je 157kW a 252Nm

ja osobne mam skusenosti s cipovanim E46 325i, poprvkrat to robila jedna neznama firma na brzde bolo nameranych 139kw a 245Nm po cipe, cize este menej ako seriovka, auto pocitovo ani neslo moc lepsie, skor malo len rychlejsie reakcie na plyn a to velmi nepatrne, potom sa tato uprava odstranila a brzda namerala 147kW a 243Nm a nasledne na to sa spravila uprava v renomovanej firme, kde bol odstraneny obmedzovac V-max + posunuty obmedzovac otacok na 7000 a dalsie uprav a hned po uprave bolo znatelne ze auto ide o dost lepsie v nizkych otackach, reakcie na plyn bleskove .... atd, brzda namerala 155kW a 271Nm (ale boli este spravene male upravy, upraveny vzduchovy filter, sportovy vyfuk REMUS POWER SOUND, sviecky DENSO IRIDIUM , .... musim povedat ze velmi prijemna zmena a co som tak skusal take male preteky tak auto je dokonca o chlp rychlejise ako E46 328i a v rychlostiach do 180km/h sa pekne drzi 330iA
Odpovědět