Stránka 2 z 2
Napsal: úte 29.05.2007 15:10
od Hanz
320i píše:rezonator je mi na STK stejne k hovnu jelikoz to poznaj na emisich...takze jestli jim dam petibabu do kapsy rovnou nebo az po stk je mi jedno...
to neni tak uplne pravda, protoze emise i s dead katem projdes (zahraty "stary" motor splnuje limity "sve doby" v klidu, krome NO a to vetsinou ukecas nebo ti to proste napisou a nehroti to), zatimco na TK kde zjevne chybi kat mas problem a neni moc o cem... no a jestli je chrchlani a praskani pri jizde po meste cool nevim, radsi jezdim jak clovek a ne jak cikan v rozpadlým žígu .-)
Napsal: úte 29.05.2007 15:30
od whicar
patras píše:whicar píše:Význam to určite má, až na emise si dost pomůžeš. Nevím teda proč by to mělo mít význam en u turbo motoru. Výfukové plyny jdou z každého motoru ať už s turbem nebo bez a když jim něco stojí v cestě tak to určitě není dobré. Proč by asi prodávali sportovní katy s 4x větší propustností?
vyznam to ma ? ... tohle auto ma 4 lamda sondy vzdy pred a za katem .!!! jak chces oblbnout RJ ? ... ma to smystl ane vymen RJ za programovatelnou

...
Přečti si to celé a ne jen začátek je to o 3-4 příspěvky dál. Že jsou tam 4 neznamená že 4 signály řídí směs. Tak co chceš hned programovat?
Napsal: úte 29.05.2007 15:38
od 320i
Hanz píše:320i píše:rezonator je mi na STK stejne k hovnu jelikoz to poznaj na emisich...takze jestli jim dam petibabu do kapsy rovnou nebo az po stk je mi jedno...
to neni tak uplne pravda, protoze emise i s dead katem projdes (zahraty "stary" motor splnuje limity "sve doby" v klidu, krome NO a to vetsinou ukecas nebo ti to proste napisou a nehroti to), zatimco na TK kde zjevne chybi kat mas problem a neni moc o cem... no a jestli je chrchlani a praskani pri jizde po meste cool nevim, radsi jezdim jak clovek a ne jak cikan v rozpadlým žígu .-)
nevim co si predstavujes pod chrchlanim ty, ale ja to plivani vejfuku kdyz dojizdis se zarazenym kvaltem nebo vyradis z vytocenyho motoru...pokud to splnuje tvy predstavy- pak ano, jezdim jak cikan