Stránka 2 z 3
Napsal: ned 20.03.2011 21:15
od Piddas
Kalasnikov píše:já ho mám u M50 taky pod šoférovou sedačkou.
já u M50 (r.v. 91) v motorovém prostoru
Napsal: úte 22.03.2011 03:40
od viktorotec
Může mi někdo vysvětit proč ty filtry měníte? Zlepšilo se něco po výměně?
Napsal: úte 22.03.2011 11:39
od icecold
Napsal: úte 22.03.2011 11:59
od capri
viktorotec píše:Může mi někdo vysvětit proč ty filtry měníte? Zlepšilo se něco po výměně?
po tobě bych chtěl mít auto

olejovej filtr taky neměníš ? pač když ho vyměníš tak taky necejtíš žádnej rozdíl že by auto lépe jelo

to samé se dá říct i o vzduchovym mnohdy nejde ani cejtit že by auto jelo lépe
každej filtr má svou životnost a měnit se prostě má

ty sajrajty co tankuješ s palivem ho zanesou a prostě může se stát že najednou auto bude tahnout do třeba 3000ot a pak to bude jak mrtvola proto je dobrý ho měnit v čas

aby tě to nepřekvapilo třeba na dovolený nebo při předjíždění

je to záležitost pár stokorun tak to snad neroztrhne ani studenta

Napsal: úte 22.03.2011 12:20
od _peper
icecold píše:bude lepší průtok spalin=auto líp pojede a bude žrát o něco míň:
Lepší průtok = menší spotřeba

Líp to pojede v případě, že tam ten filtr bude třeba na 200tis km, ale spotřebu ti to určitě neovlivní

Napsal: úte 22.03.2011 12:26
od zverbo
Filtry Bosch stoja par stovek vsechny spolu /not Air Filter - the cleaned/ nez se ma neco podelat tak radej je vymnenim.
Hlupost, ale menim palivovy filter aj s olejovym, mam pokoj na dusi.
Napsal: úte 22.03.2011 14:38
od Paty
Napsal: úte 22.03.2011 15:25
od viktorotec
capri píše:viktorotec píše:Může mi někdo vysvětit proč ty filtry měníte? Zlepšilo se něco po výměně?
po tobě bych chtěl mít auto

olejovej filtr taky neměníš ? pač když ho vyměníš tak taky necejtíš žádnej rozdíl že by auto lépe jelo

to samé se dá říct i o vzduchovym mnohdy nejde ani cejtit že by auto jelo lépe
každej filtr má svou životnost a měnit se prostě má

ty sajrajty co tankuješ s palivem ho zanesou a prostě může se stát že najednou auto bude tahnout do třeba 3000ot a pak to bude jak mrtvola proto je dobrý ho měnit v čas

aby tě to nepřekvapilo třeba na dovolený nebo při předjíždění

je to záležitost pár stokorun tak to snad neroztrhne ani studenta

olejovej a proč by se měl měnit proboha,kouknu na olej je tam,tak v pohodě,když ne koupim litrovku v lidlu,doleju a je to,vzduchovej jen občas vyklepu od listí,ušetří to spoustu peněz,jo a pneumatiky sjíždim až na drát a pak si někde seženu další ojetý za pár šlupek,taky nikdy neměnim svíčky neznam důvod proč bych to měl dělal,to si raději koupím želvý vosk a navoskuju s nim auto,to je důležitá věc
Napsal: úte 22.03.2011 16:31
od Paty
.:viktorotec:.
to je provokace to co jsi tady napsal že?

Napsal: úte 22.03.2011 17:56
od viktorotec
lehce,nový gumy fakt nekupuju,jen mě zajímalo jestli třeba výměně toho paliváku něco nepředchází nějaký chcípání a pod,ale tady ho každej mění jak ponožky tak nevim
Napsal: úte 22.03.2011 22:10
od icecold
_peper píše:icecold píše:bude lepší průtok spalin=auto líp pojede a bude žrát o něco míň:
Lepší průtok = menší spotřeba

Líp to pojede v případě, že tam ten filtr bude třeba na 200tis km, ale spotřebu ti to určitě neovlivní

lepší průtok = líp to jede = nemusím tomu tolik šlapat, nevím jak u vás ale u mě se pokaždy sníží spotřeba cca litr když vyměním palivak

Napsal: stř 23.03.2011 19:17
od Afri
viktorotec: prosimte, kolikate mas auto? Vis ono menit si ponozky az tak nevadi, vetsina lidi az tak neresi, ze ti jedou nohy az za roh, nebo za mas vsude oka. Jenze auto je trochu jina kategorie, nez ponozky. Uprimne, chtel bych videt v jakem stavu tvoje auto je. Mit nablejskany auto je krasna vec. A zustane krasna do te doby, nez ti motor rekne sbohem. Nevim, co mas za auto, ale jestli e36 tak si uvedom, ze nejnovejsi maji min.10 let a ze potrebujou vic, nez benzin. Nechci te soudit, ale lidi s timhle pristupem auta jen nici a jsou tercem nadavek a hodne silnych slov jinych lidi, kteri maji jejich auta jako dalsi majitele.
Napsal: stř 23.03.2011 22:49
od viktorotec
Měl jsem dost přes 20 aut z toho 4a půl BMW a v žádném z nich jsem palivovej filtr neměnil,i když u jednoho jsem to v plánu měl a u současnýho ho vyměnim určitě až bude čas peníze atd... jinak když někomu smrdí ponožky až za roh,tak to mě zrovna dost pohoršuje,obzvlášť když s někym takovim musim ject třeba 100km v jednom autě,oka mi neva ty mě nijak nepohoršujou,ale taky je nenosim.
Napsal: stř 23.03.2011 23:14
od Afri
to neni jen palivovy filtr. Je to jakykoli spotrebni material na aute. Nevim jakym zpusobem jsi se staral o svoje auta a jak nakonec vypadaly. Ale myslim, ze pokud mas takovy pristup, jaky jsi napsal, tak nejakou predstavu mam. Samo, ze kdyz koupis novy auto, tak tyhle veci delat nemusis, ale kdyz je to auto, co ma v prumeru 15 let, tak pochybuju, ze nic neni na vymenu. To s ponozkama nebylo myslene az tak vazne.
Napsal: čtv 24.03.2011 00:04
od viktorotec
já se o svý auta staral vždy jak o členy rodiny,natankovat a jezdit o tom auta jsou,jinak investice do mého současného vozu už přesáhla kupní cenu a to mam najeto jen 8000
Napsal: čtv 24.03.2011 09:05
od michal09
Pane Viktore Otče, je obdivuhodné že jste měl přes 20 aut, opravdu, ale můžete mi vysvětlit výraz 4 a půl BMW? Když jste takový majetný člověk, přece jen obyčený člověk by se musel hodně snažit aby vystřídal 20 aut, tak 500kč za palivový fitr by asi neměl být problém. Nicméně asi bych nechtěl být členem Vaší rodiny, pokud do ní začleňuejte auta které pouze natankujete a jezdíte s nimi, možná proto Vám ty auta odcházejí a proto jste jich už vystřídal dost přes 20, jestli jich nebylo už ke 30-ti že?

Ještě mi uniká jedna věc, jakto že Vy, člověk který do aut tankujete pouze benzín a jezdíte s nimi, jste u aktuálního auta už proinvestoval více než byla kupní cena a nezapomenete zmínit, že pokud bude čas a hlavně peníze, tak dopřeje svému současnému "miláčkovi" dokonce i ten palivový fitr, což mi přeně příjde zbytečné u motoru s 8000 km
Závěrem se chci omluvit za off topic, nějak mi to nedalo a kdyby někdo měl zájem mám na prodej palivový fitr Filtron pro e36, úplně nový, ještě zabalený. Vhodný pro všechny čtyřválce e36 + 320i od roku 90 až do roku 98. Původní cena kolem 800,- nyní 400,-
Napsal: čtv 24.03.2011 14:20
od viktorotec
Já nemachruju že jsem měl něco přes 20 aut ani jedno nepřekročilo rok 97,prostě to tak je a byla to jen odpověď na otázku přesně se mi to počítat nechce,ale v případě zájmu ty auta i vypíšu,4 a půl bmw znamená 4 bmw s papírama schopné jezdit a jedno bez papírů na nd (vrak) a majetnej nejsem vůbec,to bych nejezdil prehistorickou e36 s motorem m42,tich 8000km jsem myslel že s tim autem mam najeto od doby co jsem ho koupil,jen tenhle měsíc jsem dal 16000 za opravu korozí,lak + loketku za 2500 + olej mobil 663,dále nové trojúhelníky a nasávače k brzdám a nějaké příchytky 1362,dnes si jdu pro nové plakety + takový válečky ke šroubům na loketku + pro ty plíšky co ty plakety drží cca 1800,to se pak neni čemu divit že mi z vejplaty 10000 nezbejvá na takový kraviny jako palivovej filtr a to mi máma dává na benzin,jinak bych s tim autem nejezdil vůbec
Napsal: čtv 24.03.2011 14:49
od xSAFA
Co dodat...

Napsal: čtv 24.03.2011 15:38
od Afri
A pak se nekdo divi, ze 316ky, 318ky a 318isa jsou dneska prevazne vylitany mrdky. Ja tohle beru jako provokaci naproste vetsiny majitelu BMW.
Jeste abych dodal.. Jak pan Viktor Otec zminil ze ma nalitane 8tis od te doby, co auto ma.. To by u auta, co ma nalitane 400 000 znamenalo 408tis.. neni liz tak?

Napsal: čtv 24.03.2011 15:40
od Afri
mimochodem asi neni dobry napad chlubit se tim, ze nekdo utrati spis za loketku, nez za spotrebni material napr. filtry..