Stránka 2 z 2

Napsal: ned 03.09.2006 08:16
od Stanley
jsem tady novi ,proc jsem sakra trikolkar :?: 8O da se to zmenit?

Napsal: ned 03.09.2006 12:54
od ferlin
Stanley píše:jo a mam uplne v prdeli takovou plastovou trubku na rozvod vody jde z motoru a jdou z ni myslim 3 hadice.uz dvakrat me vystrelila hadice z te trubky ma sice znicene konce ale ja to lepil takovou sracku neco jako silikon doufam ze to uz neprdne ale tu trubku budu potrebovat urcite novou nevite cca cenu?a proc se me to sakra tak tlakuje je to ta blba pumpa ?jo a mam 1,6 compact z 1995 KRASAVEC!!!! :lol: a jak muzu dat foto meho bafa do meho profilu chci se pochubit :wink:

Proč se ti to sakra tak tlakuje? Už jsem psal o tom výše. Může jít o narušenou cirkulaci chladicí kapaliny mezi blokem motoru a hlavou válců. V těsnění hlavy jsou normálně mezi blokem a hlavou pouze dírky, aby kapalina mohla pomaleji cirkulovat. Tobě se asi těsnění rozpadá i když zatím válce drží a místo dírek mezi hlavou a blokem tam máš pořádné džuzny a kapalina protéká úplně jinak, než má, proto dochází k místnímu přehřátí kapaliny a k jejímu následnému varu a proto to tlakuje. Zažil jsem to, sice u jiného auta, ale čuměl jsem také, co se děje. Bylo to v zimě, ztrácel jsem docela hodně fridexu, po výměně těsnění hlavy vše O.K. Ono těsnění hlavy není věčné.


P.S. Ten "tříkolkář" mě také sere. Co je to za peachovinu? Já si takový nick nezvolil.

Napsal: pon 04.09.2006 02:46
od CharlitoCZ
Stanley píše:a je mozne ze vrtulka je kousla a hridel se toci? protoze me se toci,akorat trosku zadrhavala kdyz jsem s ni tocil v prstech ale ven nesla ani hovno je tam asi z 95 :roll:
to muže bejt, mě se to taky točilo, ale vrtulka byla kouslá, proto to asi neslo ven...


k těm tříkolkářům atd.. je to daný počtem odpovědí co jste poslali :)

Napsal: pát 08.09.2006 13:27
od Olda H
Pokud máš po vypnutí motoru tvrdé hadice k chladiči, tak je asi prasklé tesnění hlavy, jak už tady bylo řečeno.

Napsal: ned 10.09.2006 18:22
od Stanley
takze pumpa je nova nesla ven ani za boha byla to drina ale jevenku a vypada to ze to pumpou to nebylo takze budu menit tesneni pod hlavou chci se zeptat jestli je nutne zarovnavat hlavu a nechat ji pretlakovat jestli neni praskla .uz nekomu praskla hlava na BMW???vymena tesneni neni az taka castka ale pretlakovani atd. je uz podstatne drazsi. zatim

Napsal: pon 11.09.2006 09:32
od error-motohanz
no ja necham zbrousit hlavu pokazdy kdyz menim tesneni je to lepsi...a to natlakovani i se zbrousenim stoji tak 1000-1200,-...

Napsal: pon 11.09.2006 20:58
od Pavel H
Rozhodne nech hlavu prekontrolovat a prebrousit. Ta investice se vyplati.

Napsal: úte 12.09.2006 16:18
od rob2fab
más tam vzduch nemá to okruh this all !