Stránka 2 z 3

Napsal: stř 13.09.2006 19:40
od Maikl
DOEMIXXX píše:
Maikl píše:A co ty svíčky jak maj kontakty kolem dokola... :?:
Jsou to ty 2 elektrodovy...
Psal sem kolem dokola.. někde sem to viděl..

Napsal: stř 13.09.2006 22:52
od DOEMIXXX
Maikl píše:
DOEMIXXX píše:
Maikl píše:A co ty svíčky jak maj kontakty kolem dokola... :?:
Jsou to ty 2 elektrodovy...
Psal sem kolem dokola.. někde sem to viděl..
nerozumim tomu KOLEM DO KOLA...co to je...sry

Napsal: čtv 14.09.2006 16:26
od Maikl
asi takhle to vipadá..

Napsal: čtv 14.09.2006 22:10
od TomasX
DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

Napsal: čtv 14.09.2006 23:33
od DOEMIXXX
TomasX píše:
DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)

Napsal: pát 15.09.2006 09:18
od eko
DOEMIXXX píše:
TomasX píše:
DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.

Napsal: pát 15.09.2006 09:23
od Jirka-328
eko píše:
DOEMIXXX píše:
TomasX píše: Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.
...přesně tak

Napsal: pát 15.09.2006 09:36
od eko
Vymena svicek je tak mala investice, ze neni duvod ji nedelat v kratsich intervalech. Mam pocit, ze doporuceno je po 20t. ? Kdyz za rok nenajedes tech 20t. tak to muzes treba delat v ramci predsezoni udrzby treba kazde jaro :D

Napsal: pát 15.09.2006 13:55
od TomasX
Sem si říkal, když jsem loni kupoval Boshky tak mě říkaly na 10tkm a měl jsem je tam 16tkm, zároveň s výměnou oleje. Tak to udělám i s těma NGK. Za 500kč myslím že budou taky na těch 10. :roll:

Napsal: pát 15.09.2006 16:53
od mirof1
vcera jsem volal autorizovanemu dealerovi bmw kvuli vymene oleje, zeptal jsem se, jestli mam sehnat i nove svicky (aktualni maji za sebou 30 t), rekl mi, ze to, co tam namontovali, vydrzi 100 t.. je to mozne?

Napsal: pát 15.09.2006 17:04
od mirof1
tedy, podle me je to blbost

Napsal: pát 15.09.2006 23:15
od bas
mirof1 píše:vcera jsem volal autorizovanemu dealerovi bmw kvuli vymene oleje, zeptal jsem se, jestli mam sehnat i nove svicky (aktualni maji za sebou 30 t), rekl mi, ze to, co tam namontovali, vydrzi 100 t.. je to mozne?
Ked ti namontovali platinove, tak teoreticky ano....

Napsal: ned 17.09.2006 22:51
od Nisko
panove, skousel nekdo v bavoru svicky DENSO IRIDIUM POWER???

pac ja to mam v nissanu a je to o poznani lip....

pac planuju koupit 320i tourer rv 98-99 a taky bych je tam dal...

Napsal: pon 18.09.2006 00:37
od JFK
Nisko píše:panove, skousel nekdo v bavoru svicky DENSO IRIDIUM POWER???

pac ja to mam v nissanu a je to o poznani lip....

pac planuju koupit 320i tourer rv 98-99 a taky bych je tam dal...
jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:

Napsal: pon 18.09.2006 01:35
od mirof1
JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m

Napsal: pon 18.09.2006 02:13
od JFK
jelikoz zde padl dotaz na svicky ktere jsou lepsi tak predpokladam ze majitel od nich ocekava lepsi projev motoru... (nekdo by mohl rict "vetsi vykon" :wink: ) pokud dotycny shani svicky ktere vydrzi 100.000 km tak je to skoda casu neco psat, protoze kazda svicka v seriovem motoru je po 30.000 km v takovem stavu ze je jedno jestli mas svicku za 120,- nebo 1200,- (ohledne toho 100% paleni). resit svicku ktera bude par tisic km super a potom stejne "zvadne" je proste skoda resit (kvuli tomu kratkemu pocatecnimu 100% stavu)... proto je lepsi koupit levnejsi svice a casteji je menit nez si myslet ze kdyz koupim Denso Iridium, ze budou stejne super i za 20.000 km... zvlast na seriovej motor je to blbost resit, svice za tisicovku (a drazsi) se davaji do motoru v kterem by jednoduse obic svicka mohla casem ukapnout... Priklad je treba David Komarek ktery jezdi kopce s "trochu" naslapnutym motorem a svicky meni po kazdem kopci, tzn. po 3-7 km... kupuje svicky NGK za 105,- ale meni je furt dokola... Muze koupit "lepsi svicky" treba za 1000 kus, ale stejne by 100% fungovaly o tri jizdy vic a pak by je preventivne stejne menil... financne ho vyjde koupit levnou svicku a menit je hned po odjeti... ma jistotu ze ta svicka bude tech par km 100% palit a ve finale je to levnejsi... tohle je extrem ale dobrej priklad toho ze pokud resim svicky tak budto na vykon nebo na zivotnost svicky... druhej pripad se tyka 99% aut ktere jezdi v beznem provozu a tady bych neresil jine svicky nez co doporucuje vyrobce, protoze je to v podstate stejne jedno co tam clovek da kdyz predem vi ze ji v aute bude mit treba 30.000 km :wink:

Napsal: pon 18.09.2006 02:17
od JFK
mirof1 píše:
JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:

Napsal: pon 18.09.2006 08:15
od George_D
patras píše:ngk origo jsem mel v M42 a nebyl jsem spokojenej ... geodge_d je tam mel taky a taky byl nastvanej .. pak koupil beru a rikal ze to bylo o mnoho lepsi ... ted koupim bosch ...
JJ NGK podle mýho moc brzy uvadly, ted tam mam stále Beru, najel jsem na nich kolem 30tis a stále krásně staruje a otáčky nehoupou, jsem spokojen a cena byla taky dobrá, kupoval jsem je někde na netu tuším okolo 150kč/ks. Dokonce myslím že to jsou ty platin :wink:


http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... eru#140790

Napsal: pon 18.09.2006 14:44
od mirof1
JFK píše:
mirof1 píše:
JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:
naopak, do kazdeho s rozumom :) ..inak, to nebola poznamka ku svieckam, ale k vymene oleja

Napsal: úte 19.09.2006 21:11
od JFK
mirof1 píše:
JFK píše:
mirof1 píše: :) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:
naopak, do kazdeho s rozumom :) ..inak, to nebola poznamka ku svieckam, ale k vymene oleja
u 328 a 530D menim olej po 20-30.000 km...