Napsal: úte 15.08.2006 08:14
My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skolenieko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skolenieko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce
A budou chlebicky a obcerstveni?Francis píše:My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skolenieko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce
Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
bych teda radši holky s trojkama....Francis píše:My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skolenieko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce
Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.eko píše:Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
myslím, že u auta s intenzivním čištěním je packa jiná ...Francis píše:Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.eko píše:Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej.eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1.psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
To je presne to co jsem potreboval slysetFrancis píše:U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1.psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
Podobne u Skodofky slo mit nastaveny interval a zkratit ho cvaknutim 1-2-1 coz mi u BMW taktez nefunguje.
U Skodofky slo prodlouzit interval 1-0-"cekam na delsi naprseni"-1 coz u BMW znamena docasne vypnuti cyklovace a po vraceni "1" se jen obnovi puvodne nastaveny interval. U BMW nelze preprogramovat, je nutno vypnout a znovu nastavit, tedy 0-1-0-"cekam na naprseni"-1
Nove hodnoty jsou vypnutim klicku zapomenuty a musis je nastavit znovu.
to už máš sakra veteránapsena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
![]()
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselopsena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
![]()
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
eko píše:Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselopsena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
![]()
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...)
no ja som mal stejnou skusenost :O) a nevedel som dosjst na to ze jak ?? :O))Francis píše:Procetl jsem celou diskusi a dnes za jizdy v desti si hral s cyklovacem. Uz drive se mi obcas zdalo ze je interval kratsi nez jindy a nevedel jsem proc. Ted uz vim ...T.o.m. píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16064
"Programovat" se da delka intervalu jen z polohy "0" do polohy "1", interval se nezkrati pri jednom precvaknuti do polohy "2" ale jen precvaknutim sekvence "0-1-0-1" a zapamatuje si interval od prvni "1" do druhe "1", interval sekvence "1-2-1" ignoruje a necha si nastaveny ten puvodni. Asi by mel navod z nemciny do cestiny prelozit nekdo kdo krom jazykovych znalosti ma i technicke. Je to jedna z mala (ne-li jedina) funkce kterou ma Schade Favorit/Felicia vychytanejsi nez BMW. Vyzkouseno na E34 bez ostriku svetel a bez intesivniho cisteni, vyrobenon 8/1992