Napsal: sob 08.07.2006 19:29
Ptal jsem se na páčku v servisu a říkali že mají dva druhy, jeden za 1600Kč a druhý za 2400Kč. Nemáš číslo dílu a kolik si za něj dal?.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
koukni se do ETK dle svého vozu, ta od roku 95- je levnější. 1460,-dell píše:Ptal jsem se na páčku v servisu a říkali že mají dva druhy, jeden za 1600Kč a druhý za 2400Kč. Nemáš číslo dílu a kolik si za něj dal?.
Konekor v řídící jednotce jsem zapojil, to je vpoho.skautik píše:no jo je to celkem jednoduche![]()
pin c.2 na konektoru ridici jednotky - sede znaceny
a hnedy drat se zelenym pruhem - najdete v pojistkove skrince
jak to pak zapojite na konektor tempomatu je jedno
kostra to podle mě není, kuchat to znova nebudu.Slid píše:Konekor v řídící jednotce jsem zapojil, to je vpoho.skautik píše:no jo je to celkem jednoduche![]()
pin c.2 na konektoru ridici jednotky - sede znaceny
a hnedy drat se zelenym pruhem - najdete v pojistkove skrince
jak to pak zapojite na konektor tempomatu je jedno
Ale ten hnědý drát se zeleným pruhem sem v pojistkovce nenašel.
Pouze hnědý drát z půlky a z druhé půlky zelený a je silný.Je to on?
Nebo to je prostě hnědej se zeleným pruhem.A sem lama a kouknu znovaJinak ten drát je jen konstra??Čili kdybych ho ukostřil jinde frčelo by to.
Slid píše:Konekor v řídící jednotce jsem zapojil, to je vpoho.skautik píše:no jo je to celkem jednoduche![]()
pin c.2 na konektoru ridici jednotky - sede znaceny
a hnedy drat se zelenym pruhem - najdete v pojistkove skrince
jak to pak zapojite na konektor tempomatu je jedno
Ale ten hnědý drát se zeleným pruhem sem v pojistkovce nenašel.
Pouze hnědý drát z půlky a z druhé půlky zelený a je silný.Je to on?
Nebo to je prostě hnědej se zeleným pruhem.A sem lama a kouknu znovaJinak ten drát je jen konstra??Čili kdybych ho ukostřil jinde frčelo by to.
aha ok takže je jedno na jakej to připíchnu, hlavně aby byl hnědý se zeleným pruhemskautik píše:jejich tam vice, ale vsechny vedou stejne do jednoho cile
zem to urcite neni a absolutne nedoporucuju to proti zemi spinat.
jinak s tou packou netusim, rozdil je snad jen v konektoru, protoze ma packa je z 524td z roku 89 nebo tak nejak
u benzína je to uplně něco jinýho, je tam ještě servo co ovlada klapku apod, leda by ten benzín měl plyn né lankem ale potákemsumachr píše:do benzinu to nejpis nnebude takhle jednoduche co?
jojo v pacce jsou nejaky odpurkydell píše:V té páčce je nějaká elektronika že z ní vedou jen dva dráty při více povelech?. A druhý dotaz, skutečně jen připojíš páčku a auto pozná že má tempomat?
to se mi moc liby ze se to tu tak rozbehlo ....IKE píše:Vy jste ale kluci šikovníZítra si jdu sehnat páčku
koukni se na fotky co dal jarax.dell píše:Ještě dotaz, šedý drát na řídící jednotku který vedeš přes kulatý konektor u pojistek vede na který pin v tomto konektoru. Nebo prostě sundáš z něj horní gumu najdeš šedý?. Potom ale stejný vodič musí přes tento konektor vést také někam pod volant nebo alespoň do pojistkové skříňky ze spodu kde je také ten hnědo/zelený. Nechce se mi totiž vyndavat baterku, kryt řídící jednotky a prozvonit vodič z druhého pinu.
nezvládně to jedině lama........protože má kopytaSlid píše:Moc pěkný, tak tohle musí být už jasné snad každýmu
Doufám že se to dá do encyklopedie.