Stránka 2 z 2
Napsal: ned 09.04.2006 23:06
od bavo
Lukas H. píše:bavo píše:to je slušný!
a tak se pochub: 0-200,100-200?
Pochlubit se muzu ale jde o to jestli ti ten udaj neco rekne, vetsina si dokaze predstavit jen 0-100 a podle toho posuzovat..

Za kolik myslis ze by bylo dobry mit treba 100-200?

tak 0-100 je klasika,jasný,já myslím,že dobrý je mít to co nejdřív..
jen tak mě to prostě zajímá,to taky někdy zkusím,tak a? mám představu
jak to vypadá v podání konkurenceschopnýho vozidla (samo ne pro mě,ale pro M3,jak jsme se bavily jinde)
nikdy jsem to neměřil,ale když chceš, tipuju tak kolem 20s ?
a uvítám i podobný příspěvky majitelů jiných vozidel,např.BMW !

Napsal: ned 09.04.2006 23:13
od bavo
Lukas H. píše:castro píše:tak za 13 - 16 vteřin??? ale je to jen odhad...

13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

z mý zkušenosti: 0-100 je o rozjezdu,o trakci(teda když máš výkon) a hodně
taky o tom,jestli to dá ono auto na II.,nebo musíš řadit..
100-200 bude v podstatě o tom jak to jede,tedy o výkonu hlavně a taky trochu o odporu vzduchu..
nesrovnával bych rozdíl 3s 0-100 a 3s 100-200

Napsal: ned 09.04.2006 23:17
od castro
Lukas H. píše:castro píše:tak za 13 - 16 vteřin??? ale je to jen odhad...

13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

To byl jen jeden ospalej odhad. Nepřemejšlel sem nad tim.
Mno tak už to vyklop, ne?

Napsal: ned 09.04.2006 23:37
od Lukas H.
bavo píše:Lukas H. píše:castro píše:tak za 13 - 16 vteřin??? ale je to jen odhad...

13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

z mý zkušenosti: 0-100 je o rozjezdu,o trakci(teda když máš výkon) a hodně
taky o tom,jestli to dá ono auto na II.,nebo musíš řadit..
100-200 bude v podstatě o tom jak to jede,tedy o výkonu hlavně a taky trochu o odporu vzduchu..
nesrovnával bych rozdíl 3s 0-100 a 3s 100-200

O tom odporu vzduchu je to hodne, ten ma bohuzel clio blbej myslim ze ma 0,33...
Proc by jsi to nesrovnaval? Proste bejt rychlejsi z 0-100 o 2s je hodne podobne jako 100-200... Neni to tak ze u 100-200 jedna sekunda nic neznamena..

Napsal: ned 09.04.2006 23:38
od Lukas H.
castro píše:Lukas H. píše:castro píše:tak za 13 - 16 vteřin??? ale je to jen odhad...

13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

To byl jen jeden ospalej odhad. Nepřemejšlel sem nad tim.
Mno tak už to vyklop, ne?

Aha..
http://www.e-net.cz/lukash/LukasH_Clio_ ... 00-200.avi
Napsal: ned 09.04.2006 23:45
od Slavisimo
mi testujeme stodulky-rudna

Napsal: pon 10.04.2006 06:57
od castro
Slavisimo píše:mi testujeme stodulky-rudna

D5? Tam je to dobrý...

Napsal: pon 10.04.2006 18:02
od bavo
Lukas H. píše:castro píše:Lukas H. píše:
13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

To byl jen jeden ospalej odhad. Nepřemejšlel sem nad tim.
Mno tak už to vyklop, ne?

Aha..
http://www.e-net.cz/lukash/LukasH_Clio_ ... 00-200.avi
kua se mi to kouše ve 190-ti,nevíš proč? Jinak musím říct,že ti to fakt jede..
..snad až podezřele moc 100-140 za 4,1s jsem naměřil,100-180 za 10s,
si děláš prdel,né? doma na heveru..
blahopřeju..

Napsal: pon 10.04.2006 19:14
od CharlitoCZ
taky se mi to kouše
nicméně opravdu to asi docela pojede

Napsal: pon 10.04.2006 20:08
od Lukas H.
bavo píše:
kua se mi to kouše ve 190-ti,nevíš proč? Jinak musím říct,že ti to fakt jede..
..snad až podezřele moc 100-140 za 4,1s jsem naměřil,100-180 za 10s,
si děláš prdel,né? doma na heveru..
blahopřeju..

Tak to nevim, asi kodek bo co...
Jj jelo to fakt pekelne venku bylo -15 stupnu a bylo to znat, myslim ze to bude pri normalni teplote tak o 2s pomalejsi... Nedavno jsem zkousel kdyz bylo teplo 100-160 a bylo to za 7,5s...
Napsal: pon 10.04.2006 20:29
od bavo
Lukas H. píše:bavo píše:Lukas H. píše:
13s moc aut nema

, 13 a 16s je to asi takovej rozdil jako mit 0-100 za 5s nebo za 8s..

z mý zkušenosti: 0-100 je o rozjezdu,o trakci(teda když máš výkon) a hodně
taky o tom,jestli to dá ono auto na II.,nebo musíš řadit..
100-200 bude v podstatě o tom jak to jede,tedy o výkonu hlavně a taky trochu o odporu vzduchu..
nesrovnával bych rozdíl 3s 0-100 a 3s 100-200

O tom odporu vzduchu je to hodne, ten ma bohuzel clio blbej myslim ze ma 0,33...
Proc by jsi to nesrovnaval? Proste bejt rychlejsi z 0-100 o 2s je hodne podobne jako 100-200... Neni to tak ze u 100-200 jedna sekunda nic neznamena..

u tý 0-100 jsou 2s evidentní propast,podle mě..
u 100-200 bych při dvou sekundách tak smutnej nebyl..
a proč? prostě 100-200 trvá podstatně dýl,takže ten poměr není poměr,ale nepoměr..

příklad: 2.1s z 0-100 je rozdíl mezi mojí 325 a Alpinou B12 5,7,ale je jasný,že na 100-200 by mě ta Alpina nadělila podstatně víc..
Napsal: pon 10.04.2006 20:57
od Lukas H.
bavo píše:
u tý 0-100 jsou 2s evidentní propast,podle mě..
u 100-200 bych při dvou sekundách tak smutnej nebyl..
a proč? prostě 100-200 trvá podstatně dýl,takže ten poměr není poměr,ale nepoměr..

příklad: 2.1s z 0-100 je rozdíl mezi mojí 325 a Alpinou B12 5,7,ale je jasný,že na 100-200 by mě ta Alpina nadělila podstatně víc..
Jasne ale i 2s je ze 100 na 200 velkej rozdil...
Tady je to videjko neupraveny tak to zkus....
http://www.e-net.cz/lukash/MVI_1274.avi
Napsal: pon 10.04.2006 21:34
od bavo
Jasne ale i 2s je ze 100 na 200 velkej rozdil...
Tady je to videjko neupraveny tak to zkus....
http://www.e-net.cz/lukash/MVI_1274.avi[/quote]
tak jasně že jo,2s je dost..
jinak už to šlape,rovnejch 15s!!! je to tak,viď?
no vidíš,kdyby to ta IV. dala na 200,bylo by taky ještě líp.
já mám podobnej trabl 0-100 -na II. dá tak 95,takže desetiny ztrácím řazením a je z toho těch 8s..
to 100-200 musím vyzkoušet,ale na tebe určitě nemám.
Napsal: pon 10.04.2006 22:16
od CharlitoCZ

ještě že mám na 2 tak 80, takže to naštěstí nemusim řešit

Napsal: pon 10.04.2006 22:33
od bergos
CharlitoCZ píše:
ještě že mám na 2 tak 80, takže to naštěstí nemusim řešit

80?? tolik jsem ještě ani nejel, vrazi...

Napsal: pon 10.04.2006 23:33
od CharlitoCZ

no já nevim jestli už to na 80 bylo max, ale vim, že jsem se lekl a přeřadil jsem, ale víc už by to asi stejně nešlo

Napsal: úte 11.04.2006 03:42
od Lukas H.
bavo píše:
tak jasně že jo,2s je dost..
jinak už to šlape,rovnejch 15s!!! je to tak,viď?
no vidíš,kdyby to ta IV. dala na 200,bylo by taky ještě líp.
já mám podobnej trabl 0-100 -na II. dá tak 95,takže desetiny ztrácím řazením a je z toho těch 8s..
to 100-200 musím vyzkoušet,ale na tebe určitě nemám.
Je to tak, ale v plusovejch teplotach je to tak +2s..
Ted uz IV. da 200, nechal jsem o 500ot posunout omezovac...

Napsal: úte 11.04.2006 19:15
od bavo
Lukas H. píše:bavo píše:
tak jasně že jo,2s je dost..
jinak už to šlape,rovnejch 15s!!! je to tak,viď?
no vidíš,kdyby to ta IV. dala na 200,bylo by taky ještě líp.
já mám podobnej trabl 0-100 -na II. dá tak 95,takže desetiny ztrácím řazením a je z toho těch 8s..
to 100-200 musím vyzkoušet,ale na tebe určitě nemám.
Je to tak, ale v plusovejch teplotach je to tak +2s..
Ted uz IV. da 200, nechal jsem o 500ot posunout omezovac...

a natočíš to? o kolik je to dřív?
Napsal: úte 11.04.2006 20:39
od Lukas H.
bavo píše:Lukas H. píše:bavo píše:
tak jasně že jo,2s je dost..
jinak už to šlape,rovnejch 15s!!! je to tak,viď?
no vidíš,kdyby to ta IV. dala na 200,bylo by taky ještě líp.
já mám podobnej trabl 0-100 -na II. dá tak 95,takže desetiny ztrácím řazením a je z toho těch 8s..
to 100-200 musím vyzkoušet,ale na tebe určitě nemám.
Je to tak, ale v plusovejch teplotach je to tak +2s..
Ted uz IV. da 200, nechal jsem o 500ot posunout omezovac...

a natočíš to? o kolik je to dřív?
Kdyz bude nalada tak jo...
Napsal: stř 12.04.2006 20:44
od castro
CharlitoCZ píše:
no já nevim jestli už to na 80 bylo max, ale vim, že jsem se lekl a přeřadil jsem, ale víc už by to asi stejně nešlo

mám to taky tak.... 318iS
