Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 23.02.2006 11:55
od Pavel H
Hanz píše:tipuju hadici od nadobky dolu, staci jen vymenit sponku za sk pasku...
Pokud ta hadice neni uz tvrda jako sutr :-( muj pripad na E30. Nepomohly ani dve pasky.

Napsal: čtv 23.02.2006 11:56
od Jirka-328
Pavel H píše:
Jirka-328 píše:No tak kdyby to byla hadice tak bych se miloval.....
Spíš se bojim abych nemusel repasovat nebo schánět ten hřeben.

Jinak díky za rady, po víkendu budu chytřejší, tak sem hodim pokračování
No neboj, pokud to bude hadice tak te ta radost prejde az zjistis kolik stoji :-(
no to teda netuším.... sakra normální tlaková hydraulická hadice..... že ona bude nějaká lepší že jí neproleptá to svinstvo co v ní koluje :evil:

Napsal: čtv 23.02.2006 11:59
od Pavel H
Jirka-328 píše:
Pavel H píše:
Jirka-328 píše:No tak kdyby to byla hadice tak bych se miloval.....
Spíš se bojim abych nemusel repasovat nebo schánět ten hřeben.

Jinak díky za rady, po víkendu budu chytřejší, tak sem hodim pokračování
No neboj, pokud to bude hadice tak te ta radost prejde az zjistis kolik stoji :-(
no to teda netuším.... sakra normální tlaková hydraulická hadice..... že ona bude nějaká lepší že jí neproleptá to svinstvo co v ní koluje :evil:
Slozeni ti nereknu, ale benzinova tam udajne nejde. Ted nevim jestli nemeli ten rozmer nebo mi ji nedoporucovali. Je to uz tri roky zpet. V kazdem pripade to bude levnejsi nez pripadna repase rizeni. A hlavne jednodussi na opravu.

Napsal: pon 27.02.2006 10:25
od Jirka-328
Tak už to maká jak má....
bylo to těsněním pod šroubem u hřebenu. Je tam takový hliníkový těsnění a to pouštělo. Ta sůl se dostane snad všude. Takže teď už je snad všechno OK.

Tzn. zvednout auto, nastartovat, lehnout pod to, skouknout kde to kape ( spíš teče ), vypustit kapalinu, přehodit těsnění, dolejt kapalinu, natočit, skouknout že to nekape, odvzdušnit, dolejt na rysku, sundat z heveru, mít radost, odejít to zapít....
Všehovšudy práce na 1hodinu když jste dva a víc se povídá než dělá.

Mám radost že to šlo takhle rychle a snadno spravit

Napsal: pon 27.02.2006 10:59
od Pavel H
Jirka-328 píše:Tak už to maká jak má....
bylo to těsněním pod šroubem u hřebenu. Je tam takový hliníkový těsnění a to pouštělo. Ta sůl se dostane snad všude. Takže teď už je snad všechno OK.

Tzn. zvednout auto, nastartovat, lehnout pod to, skouknout kde to kape ( spíš teče ), vypustit kapalinu, přehodit těsnění, dolejt kapalinu, natočit, skouknout že to nekape, odvzdušnit, dolejt na rysku, sundat z heveru, mít radost, odejít to zapít....
Všehovšudy práce na 1hodinu když jste dva a víc se povídá než dělá.

Mám radost že to šlo takhle rychle a snadno spravit
Vyborne. Gratuluji. To je pak radost z vykonane prace, co? A jeste oprava za par korun - nepocitam kapalinu.