Bombarder píše:psena píše:Bombarder píše:[quote="psena"][quote="Bombarder"]mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

[/quote]
napr.
http://www.mercedes-classic.cz/mercedes201/galerie.htmna okruhu v brne s tim jezdi jeden skill driver. mluvil jsem s nim a rikal, ze na okruhu rozmrda prdel i M3. takze..
jo s tim porsakem to, to je jiste.[/quote]
No jezdil jsem v tom a zas takové maso to nebylo

každopádně to bylo ve své době moc zajímavé auto a výkonově bylo na úrovni M3, MB 190 EVO II už bylo jiné maso

to krásné mega křídlo

každopádně M3 e30 je legenda což 190ka není

ikdyž se přiznám že to bylo kdysi auto mých snů.... Jo a s 944 kou 2,5 4vál jsem se honil v golfu GTI TDI a neujelo

teda v provozu,jasný že po dálnici fpoho.Týpek nechápal jak jede ropa s čipem