Spíš objem a na třetí, ale týhle poučky se teda ten zpatlanej dvoulitr, od kterýho nakonec definitivně upustili až po tolika letech, moc nedržel, co?psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dsikuze 4valec vs. 6valec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.Bombarder píše:mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
To samé třiapůle, reakce na plyn taky nic moc, ale mám pocit, že tomu stojí v cestě veškerá elektronika na motor nalepená. Kvůli zlepšení téhle veličiny například M3 CSL vůbec nemá váhu vzduchu. Dvaapůlka není žádnej hotrod, ale ten motor vůbec není špatnej a proti tříapůlím má i ve vyšším věku skvělý hladký chod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
taky netvrdim, ze 325 je nejaky hotrod. je to auto na bezne jezdeni. s tou elektronikou mas asi recht.RedBaron píše:To samé třiapůle, reakce na plyn taky nic moc, ale mám pocit, že tomu stojí v cestě veškerá elektronika na motor nalepená. Kvůli zlepšení téhle veličiny například M3 CSL vůbec nemá váhu vzduchu. Dvaapůlka není žádnej hotrod, ale ten motor vůbec není špatnej a proti tříapůlím má i ve vyšším věku skvělý hladký chod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Jasne ze na tretiRedBaron píše:Spíš objem a na třetí, ale týhle poučky se teda ten zpatlanej dvoulitr, od kterýho nakonec definitivně upustili až po tolika letech, moc nedržel, co?psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...Bombarder píše:2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.Bombarder píše:mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
V létě jsme s polu jezdili v Porsche 944 2,5 V4.. si nevspomínáš? sice to byla stará plečka, ale jezdilo to snad špatně?psena píše:ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...Bombarder píše:2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.psena píše: Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou
zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Nevím co tu řešíte, jde snad o fandovství k BMW a ne machrovat s oběmy a výkony..Rád se podívám na udržovanou E30 než vybydlenou 750 a vůbec bych se nebál jít do 116 nebo 118d, vše je otázka peněz. Nesouhlasím s Pšenou, že všichni skončíme s 7mě, ne že by se mi nelíbyla, ale prostě na to nikdy nebudu mít..(na novou)



Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
napr.psena píše:ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...Bombarder píše:2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.psena píše: Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.
http://www.mercedes-classic.cz/mercedes201/galerie.htm
na okruhu v brne s tim jezdi jeden skill driver. mluvil jsem s nim a rikal, ze na okruhu rozmrda prdel i M3. takze..
jo s tim porsakem to, to je jiste.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
to co jsi tu vyjmenoval jsou podle me sračičky. alfa neumi dodnes udelat motor 2,5 s podobnymi parametry jako bmw. vr6 2ventily na valec V usporadani. a megan ? no.. kadopadne to jsou motory, u kterych je kladen duraz na vydrz a komfort chodu a potom az prubeh krouticiho momentu. kdyby to udelali ve 4valcich, tak to pro urcenou cilovou skupinu zakazniku nebude ono.psena píše:ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...Bombarder píše:2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.psena píše: Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.
No jezdil jsem v tom a zas takové maso to nebyloBombarder píše:napr.psena píše:ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...Bombarder píše: 2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.
http://www.mercedes-classic.cz/mercedes201/galerie.htm
na okruhu v brne s tim jezdi jeden skill driver. mluvil jsem s nim a rikal, ze na okruhu rozmrda prdel i M3. takze..
jo s tim porsakem to, to je jiste.





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Jo na to Porsche jsem zapomel...jinak nemyslel jsem Megan, ale Meďan jako Mercedes, jen neumim psat s hackama.Bombarder píše:
to co jsi tu vyjmenoval jsou podle me sračičky. alfa neumi dodnes udelat motor 2,5 s podobnymi parametry jako bmw. vr6 2ventily na valec V usporadani. a megan ? no.. kadopadne to jsou motory, u kterych je kladen duraz na vydrz a komfort chodu a potom az prubeh krouticiho momentu. kdyby to udelali ve 4valcich, tak to pro urcenou cilovou skupinu zakazniku nebude ono.

Ale vidim ze i tam jsem se spletl o tom typu jak jsi dal link, jsem nevedel...

Jinak si myslim, ze kdyz ridis sestival tak prave tou kultivovanosti nemas takovy pocit nejakych kopancu od plynu, ale realita skutecneho tahu je dobra.
Mam doma jeste Renault R 5 GTE, ten kope jak blazen, tah jak krava, motokara hadra, ale s Bawem bych mu natrel na jakekoliv vzdalenosti a jakekoliv startovaci rychlosti.Pritom kdybych v tech dvou autech nekoho povozil, tak rekne ze Renault musi vyhrat.Jsou to jen pocity, pocit je subjektivni.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
RedBaron píše:Motor a obzvláště u BMW je strašně moc velkej rozdíl. Sám jsem nedávno prodělal kvůli svým koníčkům downgrade z 540iA na 524td a je to úplně jiný auto. Jo, je pohodlný, bezpečný, tichý a v pohodě jízdní vlastnosti, ale je kvůli tomu motoru je to střep. Zmizet ve 180ti jako dráha dopředu nebo váhat s předjetím a motat se za čoudící Ávií sedm kilometrů protože to nejede, to je prostě jinej svět. Navíc k silnějšímu motoru se automaticky řadí silnější brzdy, jinej podvozek, jiná kola a obutí, prostě jinej svět, není o čem diskutovat.
Toto je přesně vyjádřený i můj názor. Jezdím skoro se všemi typy BMW a každé je v něčem lepší a jinde horší.
Ale nesouhlasím že větší obsah je vždy nákladnější, protože leckdy je to na stejno a momentálně to krásně vidím na svém autě. 1,8čce jsem šlapal a proto žrala ... s 2,5tkou jezdím stejně a dokonce s menší spotřebou. (tím nechci říct, že bych se s 1,8 nedostal níž .. nová majitelka jezdí s přehledem o 2l líp než já


"Život je otázkou priorit"




Prijed s nim pristi tejden na regional dame race...motohanz píše:ja mam zase renault magen coupe 2,0 16v je na nem 170 koni...je to docela rachot dal jsem i 325 e36...ale to jent tak mimochodem...jsem rad ze se to tu trochu rozseklo s tema motorama stvou me ty kecy maseru co jen pomlouvaj...

N54 PWR