Napsal: úte 08.02.2005 21:32
kutil píše:nevyhodou je že rozebrat to nejde a poznat 100% že je dobry nebo na prd taky
Rozebrat jde všechno, ale dát to dohromady!


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
kutil píše:nevyhodou je že rozebrat to nejde a poznat 100% že je dobry nebo na prd taky
voTon píše:nesmysl mazat to nebudu vyndam ho ven a snad bych me pri podrobnym prokoumani zistit kde je chyba
michal píše:voTon píše:nesmysl mazat to nebudu vyndam ho ven a snad bych me pri podrobnym prokoumani zistit kde je chyba
samo ze toho maziva jen minimum na rozchozeni(VD) a pak oplachnout a odmastit,to da rozum
nevim jestli na nem neco uvidis a i kdyby neda se to opravit,jednou sem prodaval takovej setrvak,manik mi rikal ze ten svuj rozdelal a uz ho nedal dohromady![]()
ty ses ale treba sikovnejsi...
voTon píše:da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
Hanis píše:voTon píše:da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
I u nového dvouhmotového setrvačníku lze třecím dílem trochu ztuha otočit cca 15° potom se teprve opře do pružin. Pokud v něm pri přidání plynu necvaká a motor neběží s vibracema nebo nemá vůle tak by měl být v pohodě. Pokud máš sjetou tuhou lamelu stačí vyměnit obložení. Jestli to je průměr 240mm platil jsem Ferodo DS 2000 za 800,- CZK.