Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 10.02.2005 13:12
od Hitman
voTon píše:tohle lambdou nebude, kdys je v prdeli lambda DME se prepne do nouzovyho rezimu a jede bez problemu akorat se spatnejma emisema a asi o 1-2l/100 vetsi spotrebou, na chod motoru ma minimalni vliv natoz aby to chciplo, myslim ze to bude spis volnobeznej ventil ten u M40 odchazi po tech letech pomerne pravidelne, taky premer kabely koukni na svicky a rozdelovac.
me u E34 lambda uplne stene srabila motor... zadrhavani, netahlo to, vypadky valcu a tak, kdyz se odpojila tak sice vzrostla spotreba ale auto jelo jak strelene :) vymena stala 1200 kc a byla to nejaka univerzal s vyhrivanim , jen se zmenil konektor.

Napsal: čtv 10.02.2005 13:14
od kutil
Lambda s dá přeměřit v amatérských podmínkách i obyčejným multimetrem používal jsem s barografem pro lepší přehled vypojit sundat chobot zapíchnout zrubu konektoru myslím černý a šedý bilé jsou na vyhřev mělo by to ukazovat kmitání 0-až snad 2 volty(nevzpomenu si už se tu o tom párkrát psalo) dělal jsem už párkrát a vždy s úspěchem odhalilo měření vadnou lambdu u vadných se volty nemění jsou tak 0,8 V možná jsem měl štěstí ale diagnostiku to rozhodně nenahradí a něco bude taky na tom postupném odcházení