Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.10.2004 07:09
od MartyH
Tak tak synchron se projevuje jinak. jak jsem již psal vidím to na olej.
Hlavně tam dej nějakej good popř. nějaké vylepšujíci sajrajty, ale kvakvakvalitní olej by měl stačit.

Napsal: pát 08.10.2004 10:00
od Pivson
U manalu by se měl olej měnit!

Ted nevím zda po 60 ci 80 tis km


U automatu BMW má byt celoživotní, ale zkušení vědí že je lepší měnit.

Napsal: pát 08.10.2004 10:19
od MartyH
přesně tak měnit!
ty kilometry se řídí podle toho kde jezdíš (v jakém provozu).
O tom automatu můžeme dlouze polemizovat, automat u BMW do detailu neznám, ale s celoživotní náplní nesouhlasím. S automaty mám dost zkušeností, známej se jejich opravymi kromě jiného zabývá a ten interval je skoro stejný jako u manualu. Hodně lidí co považují náplň za celoživotní se pak diví až vyplázne 30-60tis za repas!
Pak je tu ještě jiná skupiny, která vymění olej a nechá původní filtr, protože je drahej a vysledek? stajnej jako kdyby neměnily.
Ted zrovna tam má na repas BMW e36 325TD v automatu.................
O tom jak se dá zničit automat se dá napsat hodně.

Napsal: pát 08.10.2004 12:24
od mengi
Jeste jsem mel podobny problem u Jeepa s hydraul. vypinanim spojky. Spojka nevypinala dostatecne, prevody byly castecne v zaberu a blbe se radilo. ale to asi nebude tento pripad. Stejne tak lamela zanesena olejem. Ta by se lepila a bylo by to totez. Tam by pomohlo nechat spojku chvili prokluzovat, nez se olej odpari :onfire: .

Napsal: pát 08.10.2004 19:41
od Jawak
My servisovali od funglova do 142k km e46 u BMW Niederlassung Bonn a nikdy se výměna převodového oleje nebo sám olej na faktuře neobjevili...

Napsal: pát 08.10.2004 21:38
od Lion
Jawak píše:My servisovali od funglova do 142k km e46 u BMW Niederlassung Bonn a nikdy se výměna převodového oleje nebo sám olej na faktuře neobjevili...
To je pravda, dneska jsem se bavil ještě s jedním mechošem a ten mě říkal, že u novějších aut už je ten olej v převodovce o dost životnější a že vydrží o dost víc než co bylo...Tudíž dalo by se říct " doživotní"...Zase se to samozřejmě musí brát s reservou, vše záleží jak se kdo k čemu chová...U tý tvý E46 to vidím tak, že je to technicky novější auto, převodovka zlepšená+dali do převodovky lepší olej, potom nevidím po ujetí 142 000 km problém... :wink: ...

Napsal: pát 08.10.2004 23:11
od Jawak
No s e46kou od tatíka nikdy nikdo nesprintil, teda kromě mě občas :)
Ještě na mě hučel, že proč tam tak rychle rvu ten kvalt, když jsem předjížděl na okresce, no jako u sprintu :)

Napsal: ned 10.10.2004 00:45
od Lion
Jawak píše:No s e46kou od tatíka nikdy nikdo nesprintil, teda kromě mě občas :)
Ještě na mě hučel, že proč tam tak rychle rvu ten kvalt, když jsem předjížděl na okresce, no jako u sprintu :)
Hehe no nediv se,tvůj tatík si E46tku určitě šlechtí a když mu za ní sedne takovej pirát silnic jako ty :) tak ho to musí asi pěkně tlačit do sedaček :lol:

Napsal: ned 10.10.2004 08:38
od Zave
Lion: Taky mi to dela... :wink:

Mengi: A muze byt to ze dostatecne neodpojuje spojka taky to ze mi to jde pri rychlejsim razeni trochu pres zuby? :roll: :wink: Nebo spatny synchrony.... :roll:

Napsal: ned 10.10.2004 09:15
od Jawak
Lion píše:Hehe no nediv se,tvůj tatík si E46tku určitě šlechtí a když mu za ní sedne takovej pirát silnic jako ty :) tak ho to musí asi pěkně tlačit do sedaček :lol:
Kdepak, ta poslední 136kobylová docela netlačila do sedáků :/ to teď ten facelift model a 150kobylek a 6tikvalt, to už je o něčem jiném :twisted: akorát že mi ji nechtěl ještě půjčit do ruk :( No snad někdy příště, ale stejně je e36 hezčí, nebo mě se víc líbí :) Na tom faceliftu to poladli líp jen vzadu, čumák předfaceliftové e46 byl takový jakoby víc baworáčtější :)

Napsal: ned 10.10.2004 20:49
od mengi
Zave_M50 píše:Lion: Taky mi to dela... :wink:

Mengi: A muze byt to ze dostatecne neodpojuje spojka taky to ze mi to jde pri rychlejsim razeni trochu pres zuby? :roll: :wink: Nebo spatny synchrony.... :roll:
Určitě, to je jakobys řadil bez spojky. Ale já bych asi zkusil ten olej.

Napsal: ned 10.10.2004 21:16
od Zave
mengi píše:
Zave_M50 píše:Lion: Taky mi to dela... :wink:

Mengi: A muze byt to ze dostatecne neodpojuje spojka taky to ze mi to jde pri rychlejsim razeni trochu pres zuby? :roll: :wink: Nebo spatny synchrony.... :roll:
Určitě, to je jakobys řadil bez spojky. Ale já bych asi zkusil ten olej.
Zkusim ten olej. Taky mi to jde rano kdyz je zima tezce...
Co to stoji olej do prevodovky? A kolik ho tam mam ja?

Napsal: ned 10.10.2004 21:34
od mengi
Zave_M50 píše:Zkusim ten olej. Taky mi to jde rano kdyz je zima tezce...
Co to stoji olej do prevodovky? A kolik ho tam mam ja?
Jestli není chyba v manuálu, tak ho tam máš 1,15 l. SAE 80, specifikace MIL-L-2105 A, já jsem do Jeepu kupovaj OMV za cca 120Kč/l. Nevím, jestli je dobrý, ale Jeep je spokojený :)

Napsal: ned 10.10.2004 21:41
od Zave
Parada... Diky moc. Jeste se tu v Brne poptam, mame tu dobrek kseft na maziva, vzdycky vse vedeli, sou ochotni, tak se tam zeptam... Dik :wink:

Napsal: pon 11.10.2004 13:14
od RostaO
Zave_M50 píše:Parada... Diky moc. Jeste se tu v Brne poptam, mame tu dobrek kseft na maziva, vzdycky vse vedeli, sou ochotni, tak se tam zeptam... Dik :wink:
...muzu se zeptat kde? ... protoze taky potrebuju udelat zakladni servis :(

Napsal: pon 11.10.2004 16:44
od Zave
RostaO píše:
Zave_M50 píše:Parada... Diky moc. Jeste se tu v Brne poptam, mame tu dobrek kseft na maziva, vzdycky vse vedeli, sou ochotni, tak se tam zeptam... Dik :wink:
...muzu se zeptat kde? ... protoze taky potrebuju udelat zakladni servis :(
Je to v Tabore dole pod zabinama. Je tam prodejna oleje a maziva...

Napsal: pon 11.10.2004 16:45
od Zave
Jo jinak dnes sem zjistil, ze kdyz je to studene tak se radi sice o trosku hur, ale nejde to pres zuby i pri rychlejsim razeni. ale kdyz se to ohreje tak uz je to horsi... Musim delat vetsi prodlevy mezi stupnema... :roll: