Stránka 2 z 2

Napsal: stř 21.07.2004 11:20
od cabadaj
Když jsem koupil E36 tak se mi auto rosilo a chlazení skoro nefungovalo.
1. nechal jsem změřit tlak , bylo to v pohodě a zadarmo (původní náplň z roku 97)
2. smrdělo to - vyčištění a dezinfekce klimy za 700
3. strašně málo to foukalo - vysavačem jsem vyčistil pylový filtr

Teď mám v autě jak v mrazáku

Napsal: stř 21.07.2004 11:34
od MikeT
cabadaj píše:Když jsem koupil E36 tak se mi auto rosilo a chlazení skoro nefungovalo.
1. nechal jsem změřit tlak , bylo to v pohodě a zadarmo (původní náplň z roku 97)
2. smrdělo to - vyčištění a dezinfekce klimy za 700
3. strašně málo to foukalo - vysavačem jsem vyčistil pylový filtr

Teď mám v autě jak v mrazáku
Takže jsi náplň nemusel doplňovat, jenom jsi vyčistil ten filtr a začalo to chladit? Kde ti měřili ten tlak?

Napsal: stř 21.07.2004 12:12
od cabadaj
špatně jsem to popsal . Ono to chladilo ale protože byl ucpaný filtr , tak to málo foukalo a nestíhalo vychladit auto . Tu klimu mi měřili v Uherském Hradišti . Je to firma s ledničkama a podobně . Prostě přišel k autu s nějakým jednoduchým měřákem a zjistil že tlak je v poho.
Po vyčištění toho filtru to byl rapidní rozdíl . Je to sice trochu jebačka ale za hodinu se to dá zvládnout .

Napsal: stř 21.07.2004 12:17
od MikeT
Hmm, tak to's měl kliku. Já mám filtr asi OK, ale málo náplně, tzn., že mi někudy utíká. :cry:

Napsal: stř 21.07.2004 15:18
od MIKI
Chlapi reknete me kde najdu ten filltr........porad tak nejak nevim.... :roll:

Napsal: stř 21.07.2004 15:24
od MikeT
Musíš vymontovat kaslík atd. Už se tady o tom psalo, zkus to najít. Někdo to prej zmákne za 15 minut...

Napsal: stř 21.07.2004 16:08
od Huska
MikeT píše:Hmm, tak to's měl kliku. Já mám filtr asi OK, ale málo náplně, tzn., že mi někudy utíká. :cry:
Včera jsme opravili klimu. Ikdyž byla nedávno plněná tak v ní bylo málo náplně. Systémje těsný a nikde neuchází, přesto přes přetlakový ventil část utekla. Údajně se to stane když nefunguje ventilátor na chladiči (nám nefungolaly rychlosti ventilátoru...takový ten odpor či co :? ). Teď jsme to zapojili přímo na větší rychlost hned od začátku a rázem chladí tak jak má. Možná máš stejnou závadu a tato rada Ti pomůže.

Napsal: stř 21.07.2004 17:56
od MikeT
Díky! Ten ventilátor má běžet pořád, když je zaplá klimačka? (Chci zkontrolovat, jestli je OK nebo KO.)

Napsal: stř 21.07.2004 18:01
od MikeT
Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra :wacko:

Napsal: čtv 22.07.2004 02:12
od darmon
MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra :wacko:
spodek chladice nebo ventil na vysouseci, to jsou nejcastejsi mista kde baworum utika klima....

Napsal: čtv 22.07.2004 08:58
od Huska
MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra :wacko:

Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.

Napsal: čtv 22.07.2004 09:15
od cabadaj
MIKI píše:Chlapi reknete me kde najdu ten filltr........porad tak nejak nevim.... :roll:
Vymontovat kastlik i ten dekl pod nim . Potom oddělat vedení vzduchu a kryt toho filtru na levé strane tunelu a pak už jsi vlastně doma.
Možná bych to teď už zvládl za 15 minut ale napoprvé to trvalo přes hodinu .

Napsal: čtv 22.07.2004 18:10
od MIKI
cabadaj píše:
MIKI píše:Chlapi reknete me kde najdu ten filltr........porad tak nejak nevim.... :roll:
Vymontovat kastlik i ten dekl pod nim . Potom oddělat vedení vzduchu a kryt toho filtru na levé strane tunelu a pak už jsi vlastně doma.
Možná bych to teď už zvládl za 15 minut ale napoprvé to trvalo přes hodinu .
OK :!: Dikec :bigups:

Napsal: čtv 22.07.2004 22:11
od darmon
Huska píše:
MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra :wacko:

Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.
tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.

Napsal: pát 23.07.2004 08:50
od Huska
darmon píše:
Huska píše:
MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra :wacko:

Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.
tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.
Vždyt jsem psal že na větší rychlost se zapíná až později :wink: jen jsem nevěděl ty teploty. To co jsi napsal má logiku a smysl, ale v praxi nám to tak nefungovalo běželo to pořád na pomalou. Ted to máme napojeno mimo tu kostku napřímo na větší rychlost a vše je OK.

Napsal: pát 23.07.2004 10:40
od darmon
Huska píše:
darmon píše:
Huska píše:
Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.
tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.
Vždyt jsem psal že na větší rychlost se zapíná až později :wink: jen jsem nevěděl ty teploty. To co jsi napsal má logiku a smysl, ale v praxi nám to tak nefungovalo běželo to pořád na pomalou. Ted to máme napojeno mimo tu kostku napřímo na větší rychlost a vše je OK.
no za optimalnich podminek by to rychlou vubec dat nemelo a nemelo by to na ni bezet dlouho, bawory maj chlazeni dobry a spis to znaci jinej prichazejici problem. To ze vam to bezelo jen na pomalou proste nedava logiku. (resp dava, ale v ten moment nebyl rozmrdanej odpor, nybrz cidlo na chladici, ale takhle rozbity jsem ho nevidel, co sem vzdy videl a co jsem mel na autech ja, tak dycky odesel takovym zpusobem ze nespinal vubec.)