Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 01.07.2004 23:40
od cain
Anonymous píše:to jo ale já sem se bavil o rozdílu mezi 320 a 323, že to není žádnej zázrak - není z toho takovej pocit výraznýho zlepšení...
To bych ani moc netvrdil teda 8) ,jezdil sem v prvnim a mam druhý takže tak trochu vim vo čem je řeč :wink:

Ten hlavní rozdíl je v objemu a krou?áku,ten je u 323 shodnej s 325 a jak říká pravidlo - objem ničim nenahradíš :P

Napsal: pát 02.07.2004 03:52
od MIKI
Tak Pazouta jo?? :wacko: :sleepy:

Napsal: sob 03.07.2004 20:35
od raff
Fx píše:Tamta 36ka nebyla to pravy, prece jenom byla docela orezla... Vypada to, ze nakonec asi zradim znacku...
No, me to docela sedi, fotrik si vozil prdelku sest let v jednom faru, tak holt ztratil soudnost a rikal si o 110 tacu, to bylo fakt moc ! Jestli chces E36 do 130, podle me neni problem neco sehnat, ale sorry, nez uvazovat o feldě :sneaky: , to bych - bejt tebou - sel radsi do vymazleny E30 a jeste usetril. Par se jich tu na foru prodava, jak jsem si vsim´ ...

Napsal: ned 04.07.2004 20:32
od Anonymous
M3maniac píše:Nechcu nikomu brát iluze ani kazit kšefty,ale jaký motor jsi měl v e30?No patrně 316 nebo 318..... nevím na co to auto máš? jestli jen jako přibližovadlo nebo máš taky BMW rád jako auto sportovního ducha a chceš si s nim taky sem tam trochu užít... Podle mě je 318ka v e36 mrtvola,můj názor je ,že ...ale nic ,už jsem to tu napsal 100x.Prostě si před koupi vyzkoušej třeba 325ku a pak 318ku,jen pro srovnání.

P.S. pokud je pro tebe BMW jen dopravní prostředek a jezdíš s lehkou nohou a platíš jen a jen poj. do 1850 ccm tak si ji kup :D

Ty si jazdi na tej svojej super vykonnej kare a nepicuj furt do druhych ze si vyberaju slabe auta.. pokial nechce niekto jazdit ako chuj tak to uplne staci..inac by to nevyrabali keby nejazdilo..