Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Fotky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Pitr »

kdyz je tu tak rec o tuningu, ze ktereho jsem se vylecil svou nehodou. Byla to smula prisel jsem tak o dost penez. Vsecko na srajdy. A kvuli takove picovine. Zadna velka rychlost uz jsem to tu popisoval. TAky jsem mel velkoryse plany a chip kerscher. modifikoval mou jednotku. A jak jsem se v tom stoural tak kerscher nebyl to prave orechove pro motor a turbo, ale na oko fungoval perfektne. Zkoumal jsem plnici tlaky a davky paliva atd... Nez jsem to rozflakal. Ani jsem to nestihl dokoncit ten svuj výzkum :o)))
Ale k veci Urcite ste si nekteri vsimli slovenskeho Seat leon Coupra upraveno MAX TDi Cerna Metal. Jel par sprintu v CR A hlavne Brno na GP. Na sprintu to nalozil Ferrari Modene 400Ps :o))))) Dobra podivana az na tu kourovou clonu. A motor po sprintu byl v kope. JEho Apex s G metrm ukazoval výkon neco kolem 550PS a asi 1000 - 1200 Nm :o))) Tlak turba cirka 3.2 Bar Tlak Nox 60Bar prez 8mm trysku do valcu :o)) No hukot. Sám majitel se divil ze nevybehaly pisty. Co vy na to. Jak moc se vam to zda realne???

Citace MAX TDI
NITRO pod tlakom asi 60 BAR cez 8mm trysku..samozrejme s odpovedajucim mnozstvom paliva...vysledok cca.550ps (zmerane RSM od APEXI) a krutiak cca.1000-1200 NM (nemeratelny udaj)...zrychlenie 0-100 3,5-3,8s ....0-200 11s.....a najvatsia pozoruhodnost je ,ze motor stale zije,prevodovka tiez...takze ja neviem ,ist dalej ,alebo uz radsej nie????????

http://www.maxtdi.com/fotoNitra/leonferrari.wmv

JO a okamzita spotreb a 60l/100 :eek:
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#22 Příspěvek od Martinéz »

no tyvoe, to snad ani neni mozny, to nemuze vydrzet cely auto pohromade. a ten sprint nevim nevim, neni z toho moc poznat, ale to ferko se mi zda, ze jede pomalu a nechapu, jak muze v leonu stihat radit...no ale videt to je asi husty..
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#23 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No já jsem se s tím típkem bavil v brně protože jsem taky měl takovou cupru,ale ten výkon mi hlava nebere...podle mě to s or.součástkami motoru převodovky,poloos atd nemůže vydržet! No nevím ,jestli je to pravda tak klobouk dolů.Já to měl načipované na 180k a jelo to docela dost dobře na ropu,ale 550k???
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#24 Příspěvek od Martinéz »

550k a modena v zadech je scifi i pro M3, natoz ropu...

jinak samo m3 uctivam:)
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Pitr »

Abych rekl pravdu. Kdyz jsme z toho clobrdy Norbert se menuje :o)) Tahali na foru DieselPower nejake info ohledne tehle upravene Cupry nic moc nerekl zatajil spoustu veci a neprimo pripustil ze to auto uz neoplyva moc seriovymi dily. Az na blok motoru. Ten je porad stejny. Turbo je pravdepodobne jine, - utajeno ale tlak 3,2 BAr by to stavajici nevydrzelo tusim VNT 15 nebo 18 tam davaji v serii nevim. Jestli tam soupl Turbonetics T3 nebo T3T4 cert vi :o)) Ale k pistum, ojnicim, klikovce se nevyjadroval. Placl ze spojka je haldex nevim kolika lamelovka... Prevodovka je ten sestikvalt. Nadaval na to ze musi moc rychle radit ze by to chtelo poopravit. A co je fakt ze tahle hracka cirka za vic jak jeden melonek pro nej neznamena nic co pro me stary anglicak. Proste na to ma. A hraje si stim. Testuji co to zkousne. JE to prasarna. A akorat prohodil neco jako, ze by to smrtelnikum nedoporucoval. Tzn. lidi jako ja co maj holou rit a lataji to jak se da. :o))) V garazi je dalsi Cupra co ceka na zajeti... :o)))
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Pitr »

Pro zajimavost - idealni pro 1,9TDi Výkon odpovidajici :o))


The T-3 series is available in any compressor trim including the exclusive Turbonetics Super 60. The turbine section is available with the standard Stage II or Stage III turbine wheel trim. Wet or dry bearing housing and dynamic or carbon seal. Air flow ratings from 150 hp to 325 hp. This turbo is ideal for small displacement motors.
T3 $599.00.
Super 60 $699.00
Přílohy
t3t4turbo[1].jpg
t3t4turbo[1].jpg (20.26 KiB) Zobrazeno 1622 x
t3t4turbo[1].jpg
t3t4turbo[1].jpg (20.26 KiB) Zobrazeno 1622 x
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Pitr
Abych rekl pravdu. Kdyz jsme z toho clobrdy Norbert se menuje :o)) Tahali na foru DieselPower nejake info ohledne tehle upravene Cupry nic moc nerekl zatajil spoustu veci a neprimo pripustil ze to auto uz neoplyva moc seriovymi dily. Az na blok motoru. Ten je porad stejny. Turbo je pravdepodobne jine, - utajeno ale tlak 3,2 BAr by to stavajici nevydrzelo tusim VNT 15 nebo 18 tam davaji v serii nevim. Jestli tam soupl Turbonetics T3 nebo T3T4 cert vi :o)) Ale k pistum, ojnicim, klikovce se nevyjadroval. Placl ze spojka je haldex nevim kolika lamelovka... Prevodovka je ten sestikvalt. Nadaval na to ze musi moc rychle radit ze by to chtelo poopravit. A co je fakt ze tahle hracka cirka za vic jak jeden melonek pro nej neznamena nic co pro me stary anglicak. Proste na to ma. A hraje si stim. Testuji co to zkousne. JE to prasarna. A akorat prohodil neco jako, ze by to smrtelnikum nedoporucoval. Tzn. lidi jako ja co maj holou rit a lataji to jak se da. :o))) V garazi je dalsi Cupra co ceka na zajeti... :o)))

Mám dojem, že ten první leon, co jezdil na jaře v Brně, nebyla Cupra, ale jen ex-81kW. Garett VNT fouká v sérii až 2.0. Chtělo by to vidět live ukazatel a vůbec to vidět naživo a v akci.

Co se týče životnosti mechanických dílů (zejména pístů) a životnosti převodovky, bych si nedělal při tomhle kroutícím momentu iluze. Nevím jak převodovka, ale písty se dají udělat kované, s tepelnou úpravou, z různých slitin.

Když pro něj meloun nic není, mohl by ladit jiné diesely (2.0d, 3.0d) a ne leona. Navíc, bez úprav objemu... no nevím, moc HARD mi ten tuning nepřijde.
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Pitr »

Cert vi :o)) ALe co vim jisto ze oni nic jinyho nez 150Ps versi Leona nemeli. Jestli Cupra nebo obyc je to fuk.
A jestli je to HArd je taky fuk. Veskery vykon tam dela stejne Nitro + kotel nafty + prospicovane elektronikou.
A ze nedelali neco jineho je proto ze rozumi nejvice motorum WV. BMW je super. Ale kdyz o tom nic nevis nemuzes se poustet do neceho velkoryseho....
Odpovědět