kdyz je tu tak rec o tuningu, ze ktereho jsem se vylecil svou nehodou. Byla to smula prisel jsem tak o dost penez. Vsecko na srajdy. A kvuli takove picovine. Zadna velka rychlost uz jsem to tu popisoval. TAky jsem mel velkoryse plany a chip kerscher. modifikoval mou jednotku. A jak jsem se v tom stoural tak kerscher nebyl to prave orechove pro motor a turbo, ale na oko fungoval perfektne. Zkoumal jsem plnici tlaky a davky paliva atd... Nez jsem to rozflakal. Ani jsem to nestihl dokoncit ten svuj výzkum

)))
Ale k veci Urcite ste si nekteri vsimli slovenskeho Seat leon Coupra upraveno MAX TDi Cerna Metal. Jel par sprintu v CR A hlavne Brno na GP. Na sprintu to nalozil Ferrari Modene 400Ps

))))) Dobra podivana az na tu kourovou clonu. A motor po sprintu byl v kope. JEho Apex s G metrm ukazoval výkon neco kolem 550PS a asi 1000 - 1200 Nm

))) Tlak turba cirka 3.2 Bar Tlak Nox 60Bar prez 8mm trysku do valcu

)) No hukot. Sám majitel se divil ze nevybehaly pisty. Co vy na to. Jak moc se vam to zda realne???
Citace MAX TDI
NITRO pod tlakom asi 60 BAR cez 8mm trysku..samozrejme s odpovedajucim mnozstvom paliva...vysledok cca.550ps (zmerane RSM od APEXI) a krutiak cca.1000-1200 NM (nemeratelny udaj)...zrychlenie 0-100 3,5-3,8s ....0-200 11s.....a najvatsia pozoruhodnost je ,ze motor stale zije,prevodovka tiez...takze ja neviem ,ist dalej ,alebo uz radsej nie????????
http://www.maxtdi.com/fotoNitra/leonferrari.wmv
JO a okamzita spotreb a 60l/100
