Stránka 2 z 2
Napsal: pon 22.09.2003 21:51
od LOPOLO
kdyztak to nejak slepis, mno ...

Napsal: pon 22.09.2003 22:57
od Klakson
uš jsem koupil izolačku

Napsal: pon 22.09.2003 23:49
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Klakson
uš jsem koupil izolačku
A co takle nejakej ten samosvor?? :walk: ten by byl ale asi moc do rychla vid...
Napsal: úte 23.09.2003 08:17
od patras
Originál zaslal Klakson
uš jsem koupil izolačku
Ty se proste tem sestihrnkum tak lacino nedas vid ????

Napsal: úte 23.09.2003 08:27
od patras
na vebu jsou veskery prevod. pomery a nevim, nevim, budes muset asi hodne vybirat, nektery 316 maj stejnej diferak jako 318is
http://www.tuning.cz/bmw_e36/modely.htm
Napsal: úte 23.09.2003 09:42
od skautik
kdyz se na to tak koukam potreboval by jsi z 316iA

Napsal: úte 23.09.2003 10:17
od RuDoSh
heh

Napsal: úte 23.09.2003 13:27
od patras
max speed pak bude neco kolem 180

Napsal: úte 23.09.2003 14:59
od Hanz
mno, jestli ma 3,38 318iS a dal by z 316iA 4,45 tak by teoreticky klesla Vmax o nejakych 50km/hod, tzn. na nejakych 160km/hod

))) a akcelerace by mela jit na nejakych 7,5s na 0-100.
Napsal: úte 23.09.2003 16:36
od skautik
Originál zaslal Hanz
mno, jestli ma 3,38 318iS a dal by z 316iA 4,45 tak by teoreticky klesla Vmax o nejakych 50km/hod, tzn. na nejakych 160km/hod
))) a akcelerace by mela jit na nejakych 7,5s na 0-100.
no ja myslel, ze o tohle Klaksonovi jde? on rikal ze rychle nejezdi
stejne by to jelo tak 175 -180 a vsem by natrel prdel na sprintech 
Napsal: úte 23.09.2003 17:05
od Klakson
hmm, ještě vědět jakej ten diferák tam mám, musím kouknout do chytrý knížky, těch 180 - 190 max. by bylo ideální, no vidim že sehnat ten správnej nebude asi žádná prdel, měl bych podle tabulek mít 3,45 když nemám M44 ale M42 .
2: Hanzi podle čeho to tak počítáš? z 0-100 za 7,5 to by fakt asi šestihrnci na sprintech chcípli :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Napsal: úte 23.09.2003 17:08
od stealth
Hehe, no ale hlavně si vobkresli rozteče šroubů z poloos z tohohle starýho, abys pak na vrakáči nereklamoval ... :bang2:
Vim vo čem mluvím, už mi jeden "zaručeně správnej" diferák do kufru vytek ....
Napsal: stř 24.09.2003 01:18
od Martinéz
no vona ta max. nebude o tolik nizsi, jde spis o to, v kolika otackach zasahuje omezovac. jinak bych rekl, ze 200da, ale bude mit vysoky otacky a spotrebu..
Napsal: stř 24.09.2003 08:04
od Hanz
ok, u iS jde omezovac v 7tis, coz odpovida 230-235 na tacho, kdyz by mel dif jak jsem psal vyse a dal ten druhej s vyssim prevodovym pomerem, je tam rozdil cca 25%, o tolik mu pak klesne Vmax a cas na 100 /bavime se teoreticky, prakticky ?/. Predtim jsem pocital s Vmax 215, kdyz teda vezmu teoret. Vmax 235, pak se bude pohybovat po vymene kolem 170-175/pri 7tis.
Pak by to jeste chtelo vychytat razeni a spojku

A dat balony 15ky s extrem sirkou

))
Napsal: stř 24.09.2003 17:19
od Klakson
no ono by bylo nejlepší tam prdnout převodovku z td nebo z tds, zrychlení by bylo malinko lepší a max. by zůstala stejná, ale převodovka tam asi nepásne a bylo by to dražší :walk:
závodní nebo sportovní spojku jsem nikde nesehnal

asi budu muset koupit obič