
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
diferenciál
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
- Klubové ID: 2915
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
na vebu jsou veskery prevod. pomery a nevim, nevim, budes muset asi hodne vybirat, nektery 316 maj stejnej diferak jako 318is
http://www.tuning.cz/bmw_e36/modely.htm
http://www.tuning.cz/bmw_e36/modely.htm
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Originál zaslal Hanz
mno, jestli ma 3,38 318iS a dal by z 316iA 4,45 tak by teoreticky klesla Vmax o nejakych 50km/hod, tzn. na nejakych 160km/hod))) a akcelerace by mela jit na nejakych 7,5s na 0-100.
no ja myslel, ze o tohle Klaksonovi jde? on rikal ze rychle nejezdi


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
hmm, ještě vědět jakej ten diferák tam mám, musím kouknout do chytrý knížky, těch 180 - 190 max. by bylo ideální, no vidim že sehnat ten správnej nebude asi žádná prdel, měl bych podle tabulek mít 3,45 když nemám M44 ale M42 .
2: Hanzi podle čeho to tak počítáš? z 0-100 za 7,5 to by fakt asi šestihrnci na sprintech chcípli :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
2: Hanzi podle čeho to tak počítáš? z 0-100 za 7,5 to by fakt asi šestihrnci na sprintech chcípli :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ok, u iS jde omezovac v 7tis, coz odpovida 230-235 na tacho, kdyz by mel dif jak jsem psal vyse a dal ten druhej s vyssim prevodovym pomerem, je tam rozdil cca 25%, o tolik mu pak klesne Vmax a cas na 100 /bavime se teoreticky, prakticky ?/. Predtim jsem pocital s Vmax 215, kdyz teda vezmu teoret. Vmax 235, pak se bude pohybovat po vymene kolem 170-175/pri 7tis.
Pak by to jeste chtelo vychytat razeni a spojku
A dat balony 15ky s extrem sirkou
))
Pak by to jeste chtelo vychytat razeni a spojku


“Ability is what you're capable of doing.”