Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

diferenciál

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#21 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

kdyztak to nejak slepis, mno ... :D
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Klakson »

uš jsem koupil izolačku :P
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň
Klubové ID: 2915

#23 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Originál zaslal Klakson
uš jsem koupil izolačku :P

A co takle nejakej ten samosvor?? :walk: ten by byl ale asi moc do rychla vid...
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
uš jsem koupil izolačku :P


Ty se proste tem sestihrnkum tak lacino nedas vid ????

:P :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od patras Čestný člen »

na vebu jsou veskery prevod. pomery a nevim, nevim, budes muset asi hodne vybirat, nektery 316 maj stejnej diferak jako 318is

http://www.tuning.cz/bmw_e36/modely.htm
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#26 Příspěvek od skautik Čestný člen »

kdyz se na to tak koukam potreboval by jsi z 316iA :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od RuDoSh »

heh :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od patras Čestný člen »

max speed pak bude neco kolem 180 :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#29 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno, jestli ma 3,38 318iS a dal by z 316iA 4,45 tak by teoreticky klesla Vmax o nejakych 50km/hod, tzn. na nejakych 160km/hod :-)))) a akcelerace by mela jit na nejakych 7,5s na 0-100.
“Ability is what you're capable of doing.”
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#30 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Hanz
mno, jestli ma 3,38 318iS a dal by z 316iA 4,45 tak by teoreticky klesla Vmax o nejakych 50km/hod, tzn. na nejakych 160km/hod :-)))) a akcelerace by mela jit na nejakych 7,5s na 0-100.


no ja myslel, ze o tohle Klaksonovi jde? on rikal ze rychle nejezdi :D stejne by to jelo tak 175 -180 a vsem by natrel prdel na sprintech :D
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Klakson »

hmm, ještě vědět jakej ten diferák tam mám, musím kouknout do chytrý knížky, těch 180 - 190 max. by bylo ideální, no vidim že sehnat ten správnej nebude asi žádná prdel, měl bych podle tabulek mít 3,45 když nemám M44 ale M42 .

2: Hanzi podle čeho to tak počítáš? z 0-100 za 7,5 to by fakt asi šestihrnci na sprintech chcípli :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od stealth »

Hehe, no ale hlavně si vobkresli rozteče šroubů z poloos z tohohle starýho, abys pak na vrakáči nereklamoval ... :bang2:

Vim vo čem mluvím, už mi jeden "zaručeně správnej" diferák do kufru vytek ....
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#33 Příspěvek od Martinéz »

no vona ta max. nebude o tolik nizsi, jde spis o to, v kolika otackach zasahuje omezovac. jinak bych rekl, ze 200da, ale bude mit vysoky otacky a spotrebu..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#34 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ok, u iS jde omezovac v 7tis, coz odpovida 230-235 na tacho, kdyz by mel dif jak jsem psal vyse a dal ten druhej s vyssim prevodovym pomerem, je tam rozdil cca 25%, o tolik mu pak klesne Vmax a cas na 100 /bavime se teoreticky, prakticky ?/. Predtim jsem pocital s Vmax 215, kdyz teda vezmu teoret. Vmax 235, pak se bude pohybovat po vymene kolem 170-175/pri 7tis.
Pak by to jeste chtelo vychytat razeni a spojku :-) A dat balony 15ky s extrem sirkou :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Klakson »

no ono by bylo nejlepší tam prdnout převodovku z td nebo z tds, zrychlení by bylo malinko lepší a max. by zůstala stejná, ale převodovka tam asi nepásne a bylo by to dražší :walk:

závodní nebo sportovní spojku jsem nikde nesehnal :shit: asi budu muset koupit obič
Odpovědět