Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 28.08.2003 18:40
od Petr_1
Vedla palivovýho filtru na pravo zpohledu od levého podběhu ja taková malá krabička a do ní vede svazek a zespoda je připojená hadička a ta vede do sání. Takže sem šel po ní až na konec a tam sem ji vytáh za sání a připojil dlouhou, aby dosáhla až dovnitřku auta a tam sem píchnul manometr a bylo.

Evidentně se toho bojíš, co?

Napsal: sob 30.08.2003 15:18
od Martinéz
nahodou, ja vyhozeni katu cejtil dost. hlavne zatah na dvojku a trojku je takovej dravejsi. poznali to i spolujezdci. a to jsem ho prej nemel jeste uplne vycpanej...a chvili bude trvat, nez si zvyknes na hlubsi zvuk pri kotli..

Napsal: sob 30.08.2003 15:20
od Petr_1
Originál zaslal Martinéz
nahodou, ja vyhozeni katu cejtil dost. hlavne zatah na dvojku a trojku je takovej dravejsi. poznali to i spolujezdci. a to jsem ho prej nemel jeste uplne vycpanej...a chvili bude trvat, nez si zvyknes na hlubsi zvuk pri kotli..


Nazvuk si rád zvyknu, jen když pojede líp.

Napsal: ned 31.08.2003 11:19
od Hanz
u minuleho 2.5TD motoru od VM /ten jak se daval do Alfy 164, Ch.Voyagera a jinejch/ se po postelovani turba rozloucilo na cca 90k km /praskla hridelka, tezko rict, zda by nepraskla i tak, kdyz to turbo bylo na italskym vyrobku:-) / ...