Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#21 Příspěvek od Petr_1 »

Vedla palivovýho filtru na pravo zpohledu od levého podběhu ja taková malá krabička a do ní vede svazek a zespoda je připojená hadička a ta vede do sání. Takže sem šel po ní až na konec a tam sem ji vytáh za sání a připojil dlouhou, aby dosáhla až dovnitřku auta a tam sem píchnul manometr a bylo.

Evidentně se toho bojíš, co?
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#22 Příspěvek od Martinéz »

nahodou, ja vyhozeni katu cejtil dost. hlavne zatah na dvojku a trojku je takovej dravejsi. poznali to i spolujezdci. a to jsem ho prej nemel jeste uplne vycpanej...a chvili bude trvat, nez si zvyknes na hlubsi zvuk pri kotli..
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#23 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal Martinéz
nahodou, ja vyhozeni katu cejtil dost. hlavne zatah na dvojku a trojku je takovej dravejsi. poznali to i spolujezdci. a to jsem ho prej nemel jeste uplne vycpanej...a chvili bude trvat, nez si zvyknes na hlubsi zvuk pri kotli..


Nazvuk si rád zvyknu, jen když pojede líp.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

u minuleho 2.5TD motoru od VM /ten jak se daval do Alfy 164, Ch.Voyagera a jinejch/ se po postelovani turba rozloucilo na cca 90k km /praskla hridelka, tezko rict, zda by nepraskla i tak, kdyz to turbo bylo na italskym vyrobku:-) / ...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět