Stránka 2 z 2
Napsal: ned 20.10.2013 14:57
od dvori
to Teddy: to byla odpověď předpokládám pro mě... tady se řeší jedna závada, když potřebuješ vyřešit něco jiného, je dobré založit si své vlastní vlákno... od toho se zakládají neustále nová vlákna... nerad bych, aby to vyznělo sobecky, ale je to tak

Napsal: ned 20.10.2013 16:32
od Teddy
Sorry dvori, to jsem nedočetl.

Nechtěl jsem kvůli takový blbosti zakládat vlákno.
P.S. Už to mam vyřešený a opravený
Napsal: ned 20.10.2013 17:18
od dvori
to jsem rád, že máš... jak říkám, nemyslím to zle, ale pak když člověk něco hledá, tak je naprd, když jsou v jednom vláknu řešeny třeba 4 problémy... pak nikdo neví, k čemu co patří
Napsal: ned 20.10.2013 18:06
od Teddy
Já vim, že to nemyslíš zle a vim, že máš pravdu.

Taky pak nadávam, když něco hledam
Pravidla se musí dodržovat
Ještě jednou sorry
Napsal: úte 22.10.2013 11:30
od norg
Ahoj,
tak jsem si přečetl celé toto vlákno a zajímalo by mne jak jste to ve finále dořešili, kde tedy ta chyba byla atd...
Díky
Napsal: úte 22.10.2013 11:36
od dvori
mám objednaný regulátor, dám vědět...
Napsal: pát 15.11.2013 20:58
od dvori
nový regulátor vyřešil problém, mám najeto 600km od výměny a vše ok
Napsal: pát 15.11.2013 21:15
od Teddy
když už jsem se sem drze nacpal, tak jen oprava jednou větou.... U mě to byla špatná kostra kabelu od baterky (ne na baterii, ale na kastli). Kabel jsem sundal, obojí očistil, namazal kontaktovou vazelínou, dal nový šrouby a znova přišrouboval.
To původní uchycení bylo úplně v pr.... Od tý doby všechno maká, jak má.

Napsal: sob 16.11.2013 00:08
od dvori
tohle jsem měl na staré e36tce, ale nečekal jsem, že to tak blbě budou mít i tady na e60 (tu kostru)