Stránka 2 z 2
Napsal: stř 18.09.2013 20:24
od Meda
Kdo by mel k ruce nejaka data at me klidne opravi, ale pochybuju, ze motor M62 bude vyrazne tezsi, nez M57, jako celek asi ano uz kvuli zelezne napravnici, prevodce atd., ale hlinik VS litina zas takovy rozdil nebude..

Napsal: stř 18.09.2013 21:23
od Vesa88
Asi jako celek urcite, mam takovy pocit ze mam v technicaku hmotnost 1850, nebo neco kolem toho

a 530d Mela urcite min

Napsal: čtv 19.09.2013 10:01
od Quido
No tak potom mně to ještě víc nejde do hlavy
Motor M62 těžší o pár kilo, než M57..
Železo těžší hliník..
a foukat mám naopak?

Napsal: čtv 19.09.2013 10:09
od Meda
Co ti nejde do hlavy, ze je zelezo tezsi nez hlinik

?
Napsal: čtv 19.09.2013 14:09
od Quido
Nejde mně do hlavy to, že když je železo těžší než hliník a V8 těžší než I6, tak že se má V8 foukat vzadu víc než vpředu a I6 naopak

Napsal: čtv 19.09.2013 15:32
od Francis
S motorem souvisí i změna převodovky, diferenciálu, kardanu, umístění akumulátoru, ... a tím vším se může změnit rozložení hmotnosti na nápravy.
Napsal: pát 20.09.2013 08:39
od Meda
Neni mozny, ze to ma i neco spolecneho se sirsimy pneu, kdyz je V8 samozrejme silnejsi na zadek?