Vesa88 píše:Tak uz mam problem skoro vyreseny, respektive jsem zjistil pricinu meho problemu s vykonem... Jak zde jiz bylo popsano jsou v poodtlakovem systemu dva ventily. Jeden u EGR a jeden u Turba. Dneska jsem na ne poradne koukal, kontroloval hadicky atd. a nasel jsem u toho ventilu co je u turba ze ma 3 vystupy na hadicky a ja v nem mam zapojene jen dve! to znamenalo, ze v systemu nebylo dost podtlaku na regulaci EGR a Turba, proto to nejelo. Zatim jsem to vyresil na Hulvata tak, ze jsem do toho volneho mista zapojil hadicku kterou jsem zaslepil...Nevim totiz odkud tam ma hadicka byt, nikde jsem zadnou nenasel![]()
Proto se ptam nevi nekdo jake 3 hadicky tam vedou? Mam tam tusim jednu od silentbloku a jednu od toho zasobniku vzduchu...
jinak mi prijde ze auto jede jeste lip jak jelo predtim...Respektive jede jako prase, proto doporucuju kazdemu kdo ma 530D a zda se mu ze nejede, aby si zkontrolovaly, popripade nechali vymenit cele podtlakove vedeni, urcite poznate zlepseni!
..ten ventil má jen dva "nátrubky"... VAC a OUT....VAC: pripojení vakua od zásobníku a OUT je k turbu...pak je na nem i takový krychlový výbežek to je defakto odfuk....
....turbo,silentbloky, egr jsou samostatné okruhy "napájené"podtlakem ze stejné hlavní vetve....
...treba to turbo mám já na motoru zapojené takto...:hadička od rozvodky pod sáním jde do zásobníčku (na strane turba)...ze zásobníčku pak hadička do toho zminovaného EPV na pozici "VAC" pak z pozice OUT do turbo membrány.....teď jsem uplne znejistel jestli to nemám nejak spatne trebas jestli ten zásobníček má být mezi EPV a membránou....hoďte to sem ješte nekdo at toho víme víc.....kolego zverbo....
