Stránka 2 z 3

Napsal: sob 20.04.2013 00:13
od oldaf
Myslím že bys měl radit lidem jen to co jsi někdy odzkoušel a né to co sis někde přečetl. Protože pak v tom lidem děláš v hlavě galamatyáš. Proč si asi myslíš že na tom videu mám vyplý ASC? Jen pro radost když mi podle tebe nefunguje?

Napsal: sob 20.04.2013 10:50
od starynovy
zase citas? E39 nema ventily v diferaku, ale tak to funguje vseobecne, pomocou danych ventilov, alebo v spolupraci s jednotkou ABS, ktora potom pribrzduje dane koleso, to ze sa pri tom riadi vykon je holy fakt, u diesla sa riadi davka, u benzinu sa riadi predzapal, mysmas v tom nemam, to len ty si myslis ze vlastnictvo E39 z teba robi vseveda. Nemam dovod pisat veci ktore niesu pravda, takto to proste funguje, a pol vecera si ma tu presviedcal ze ekonomer ide, ked si bol v uzkych ta si to strhol, ze naco mi je udaj z ekonomeru?.. koncim debatu, a debil je u mna tiez asi vies kto 8)

Napsal: sob 20.04.2013 12:50
od oldaf
starynovy píše:zase citas? E39 nema ventily v diferaku, ale tak to funguje vseobecne, pomocou danych ventilov, alebo v spolupraci s jednotkou ABS, ktora potom pribrzduje dane koleso, to ze sa pri tom riadi vykon je holy fakt, u diesla sa riadi davka, u benzinu sa riadi predzapal, mysmas v tom nemam, to len ty si myslis ze vlastnictvo E39 z teba robi vseveda. Nemam dovod pisat veci ktore niesu pravda, takto to proste funguje, a pol vecera si ma tu presviedcal ze ekonomer ide, ked si bol v uzkych ta si to strhol, ze naco mi je udaj z ekonomeru?.. koncim debatu, a debil je u mna tiez asi vies kto 8)
Tak poslouchej DEBILE před dvěma měsícema jsi neměl ponětí o nějakým mechanickým čerpadle a teď tady děláš ze sebe slavnýho ladiče čerpadel. Na čerpadlo postavený mistrem čerpadlářem Holzem jsi napsal že je to nějakej bastl co stojí za hovno, tak se prosím k těmhle věcem pokud jim nerozumíš nevyjadřuj. A pokud mi chceš nadále tvrdit že mi nejde ASC tak klidně přijeď, nebo až budu v bratislavě tak se můžeš stavit a s radostí tě nechám projet se zaplým ASC a chci tě vidět jak mi s tím zadriftuješ.

Napsal: sob 20.04.2013 13:01
od starynovy
No vidis debile, niekto sa uci rychlo.. j misrt Holz postavil bastl, pretoze dat cepradlo bez pretlakoveho korektora na turbodiesel, spravi len fuser, ako ty, ktoremu vyhovuje, ze to od spodu dymi ako lokomotiva :roll: Ziadneho ladica zo seba nerobim, kde som nieco take povedal? skor zastavam nazor, sprav nieco poriadne, alebo to nerob. 300km do BA nepojdem aby som videl ze to nefunguje ako ma. A uz nepis, nezaujima to, si najlepsi, vsetko vies, vymyslam si aby som bol zaujimavy, tot vsio,

Napsal: sob 20.04.2013 13:11
od oldaf
starynovy píše:No vidis debile, niekto sa uci rychlo.. j misrt Holz postavil bastl, pretoze dat cepradlo bez pretlakoveho korektora na turbodiesel, spravi len fuser, ako ty, ktoremu vyhovuje, ze to od spodu dymi ako lokomotiva :roll: Ziadneho ladica zo seba nerobim, kde som nieco take povedal? skor zastavam nazor, sprav nieco poriadne, alebo to nerob. 300km do BA nepojdem aby som videl ze to nefunguje ako ma. A uz nepis, nezaujima to, si najlepsi, vsetko vies, vymyslam si aby som bol zaujimavy, tot vsio,
Máš pravdu s poblázněným čobolem co ladí jen u klávesnice se nemá cenu dohadovat. Pokud ti vadí že mám jinej názor než ty tak na mě reagovat nemusíš, já na tebe taky nebudu ale pokud můžeš tak neraď někomu něco o čem víš kulový. Děláš tím akorát lidem v hlavě maglajz. A prohlásit o Holzovi že je fušer to teda nevím, asi nevíš kdo to je. A postavit čerpadlo pořádně bez korektoru tak aby fungovalo je umění. Ale to někdo kdo ještě v únoru nevěděl jak funguje čerpadlo a musel ze mě tahat informace, to asi těžko pochopí.

Napsal: sob 20.04.2013 14:38
od kizby
no vy jste to teda rozjeli, pěkný kluci :) vyjádřil bych se, ale tohle je o hubu :) :lol:

Napsal: ned 21.04.2013 12:16
od starynovy
fuha kamaratko ty si riadne low, cakal som kedy cobola vytiahnes, chvilu to trvalo, este ze si nepytal adresu aby si mi prisiel najebat :D ty detsko jebnute.. jj mam iny nazor, a tvoj je na hovno, argument "viem s cim jazdim" dlho neobstal, ako pri ekonomere, by som ta mohol dalej presviedcat o ASC.. nerob zo seba salamuna, to cerpadlo si mi neskladal ty, ale ja sam, rovnako vies hovno o tom co som robil predtym, takze odhadovat moje znalosti nieje fakt na mieste, pred dvoma mesiacmi som nevedel o co ide je tiez usmevne, v tom, ze ak sa niekto uci banalitu vymeny cerpadla viac ako tie 2 mesiace, mal by sa nad sebou zamysliet.. ty to ocividne povazujes za urcity druh zivotneho uspechu, gratulujem :D a po treti krat, nikde som nepovedal ze nieco ladim, tak si to v tej jebnutej hlave konecne naprav :wink:

Napsal: ned 21.04.2013 14:12
od oldaf
starynovy píše:fuha kamaratko ty si riadne low, cakal som kedy cobola vytiahnes, chvilu to trvalo, este ze si nepytal adresu aby si mi prisiel najebat :D ty detsko jebnute.. jj mam iny nazor, a tvoj je na hovno, argument "viem s cim jazdim" dlho neobstal, ako pri ekonomere, by som ta mohol dalej presviedcat o ASC.. nerob zo seba salamuna, to cerpadlo si mi neskladal ty, ale ja sam, rovnako vies hovno o tom co som robil predtym, takze odhadovat moje znalosti nieje fakt na mieste, pred dvoma mesiacmi som nevedel o co ide je tiez usmevne, v tom, ze ak sa niekto uci banalitu vymeny cerpadla viac ako tie 2 mesiace, mal by sa nad sebou zamysliet.. ty to ocividne povazujes za urcity druh zivotneho uspechu, gratulujem :D a po treti krat, nikde som nepovedal ze nieco ladim, tak si to v tej jebnutej hlave konecne naprav :wink:
Prober se :D

Napsal: ned 21.04.2013 14:25
od oldaf
Dítě jsi možná jen ty, já mám možná starší dítě než jsi ty. Za mnou stojí pár desítek postavených čerpadel, a to včetně na mtdi o kterých víš taky úplně kulový. Proto za mnou jezděj lidi z celý republiky si je nechat udělat. Pokud tohle máš tak zmáknutý nechápu tu stovku soukromých zpráv kterýma jsi mě bombardoval ve kterých si mě žádal o rady. Jasně jsi dokonalej, protože moje 20-ti leté zkušenosti si ty předčil za dva měsíce.

Napsal: ned 21.04.2013 18:28
od starynovy
jasne viem kulove, preto sa mi na garazi vala Fileta s AAZ mTDI, hrozna makacka, hodna 20 rocnych skusenosti.. Ty si, Ty si.. to mi tiez pripomina detsko, taktiez sa znizovat, a urazat ma ze som Slovak? si normalny? uz kdesi zalez, a stavaj tie bastle, nadalej si mysli ze vsetko vies, a kazdy kto tvrdi opak si len vymysla. A aspon neprehanaj, nepamatam si ze by si ma za rucicku viedol pri tej prestavbe, dozvedel som sa vsetko potrebne, za jeden vecer to prekopal.

oh dal som si tu namahu, sprav je celkom 68, z toho samotnej prestavby sa tyka 19 :lol: stovky..

Mas proste problem s tym ze ti niekto prieci, ze niesi neohrozeny vseved v danej teme, aby som nebol cisto OT, tak ako sme sa dohodli, ekonomer nejde, na presviedcani o ASC uz radsej pracovat nebudem, lebo sa dozviem aj ine nadavky medzinarodnej natury 8) Prestavbu mam 4 mesiace, a vrelo odporucam, kto nema 20 rocnu prax, zabehne do Ceske Lipy, a budete to mat vsetko fertig od majstra.

Napsal: ned 21.04.2013 18:40
od darkw0nder
No trošku se to tady zvrhlo ve vojnu jak vidim :D Já chtěl jen poradit..ale teď nevím co si z toho odnést :D Pojede mi to ASC nebo ne, když to nechám překopat na tu mechaniku? :lol: ekonoměr i tempomat je mi ukradnutý, ale s autem jezdí i frajerka a bez ASC se bojím, že mi to někde opře :D

Napsal: ned 21.04.2013 20:18
od oldaf
darkw0nder píše:No trošku se to tady zvrhlo ve vojnu jak vidim :D Já chtěl jen poradit..ale teď nevím co si z toho odnést :D Pojede mi to ASC nebo ne, když to nechám překopat na tu mechaniku? :lol: ekonoměr i tempomat je mi ukradnutý, ale s autem jezdí i frajerka a bez ASC se bojím, že mi to někde opře :D
Musíš si to sám přebrat čemu budeš věřit :D Já ti můžu nabídnout to že se můžeš svézt v E39 s mechanikou a můžeš zkoušet funkčnost asc. Uvidíš že se zaplým asc to nerozhrabeš, pokud ho vypneš tak můžeš pálit gumy do roztrhání. Stačí se přijet podívat. Víš, to že někdo něco neumí, neznamená že to nejde :wink:

Napsal: ned 21.04.2013 20:35
od oldaf
starynovy píše:jasne viem kulove, preto sa mi na garazi vala Fileta s AAZ mTDI, hrozna makacka, hodna 20 rocnych skusenosti.. Ty si, Ty si.. to mi tiez pripomina detsko, taktiez sa znizovat, a urazat ma ze som Slovak? si normalny? uz kdesi zalez, a stavaj tie bastle, nadalej si mysli ze vsetko vies, a kazdy kto tvrdi opak si len vymysla. A aspon neprehanaj, nepamatam si ze by si ma za rucicku viedol pri tej prestavbe, dozvedel som sa vsetko potrebne, za jeden vecer to prekopal.

oh dal som si tu namahu, sprav je celkom 68, z toho samotnej prestavby sa tyka 19 :lol: stovky..

Mas proste problem s tym ze ti niekto prieci, ze niesi neohrozeny vseved v danej teme, aby som nebol cisto OT, tak ako sme sa dohodli, ekonomer nejde, na presviedcani o ASC uz radsej pracovat nebudem, lebo sa dozviem aj ine nadavky medzinarodnej natury 8) Prestavbu mam 4 mesiace, a vrelo odporucam, kto nema 20 rocnu prax, zabehne do Ceske Lipy, a budete to mat vsetko fertig od majstra.
Tady je vidět jakej jsi blb ulhanej, ta tvoje slavná fileta s AAZ není žádný MTDI, je to starej komůrkáč. Teď si se zase předvedl jak se v těch čerpadlech vyznáš. Postav čerpadlo na Mtdi a pak se z někým hádej. To by mě zajímalo co jsi přestavoval na čerpadle u motoru AAZ :D

Napsal: ned 21.04.2013 20:53
od starynovy
Ked uz neveris mne, hle, takto to funguje v kazdom jednom aute na zemeguli, tvoja E39 nieje vynimka:

A traction control system , also known as anti-slip regulation , is typically (but not necessarily) a secondary function of the anti-lock braking system, designed to prevent loss of traction of driven road wheels. When invoked it therefore enhances driver control as throttle input applied is mis-matched to road surface conditions being unable to manage applied torque.
Intervention consists of one or more of the following:
Reduces or suppress spark sequence to one or more cylinders
Reduce fuel supply to one or more cylinders
Brake force applied at one or more wheels
Close the throttle, if the vehicle is fitted with drive by wire throttle
In turbo-charged vehicles, a boost control solenoid can be actuated to reduce boost and therefore engine power.

Nebudem zly, a kedze ti taha na 40, prelozim..
Kontrola trakcie, taktiez znama ako protisklzova regulacia, je typicky, ale nie nutne, druhotnou funkciou ABS, vytvorena aby zabranovala ztrate trakcie hnanych kolies. Po aktivacii zlepsuje vodicovu kontrolu ak sa ziadana akceleracia nezhoduje so stavom povrchu, a tento nieje schopny "pobrat" prenasany tocivy moment. Zasah spociva v jednom alebo viacerych tychto krokoch:
1.Redukuje alebo potlacuje zapalovaci cyklus v jednom, alebo viacerych valcoch (predzapal)
2.Redukuje dodavku paliva jednemu alebo viacerim valcom (EC diesel, MPi/SPi)
3.Brzdna sila aplikovana na jedno, alebo viacero kolies.
4.Uzavrenie skrtiacej klapky, ak je vozidlo vybavene drive-by-wire klapkou (elektronicky plyn u benzinu)
5.v preplnovanych motorch, moze byt selenoid ovladania plniaceho tlaku nastaveny pre znizenie tlaku, a tym vykonu motora.

Toto je z aplikacnych poznamok, a manualov u Boschov.

Tak teraz si to mozes prebat ako chces, mas tu mna+vyrobcu ABS/ASR vs. Oldafa :D Nezpochybnujem jeho triezve vedomie, urcite to nejako funguje, ale chyba tomu riadenie vykonu, takze nie korektne, asi ako ten ekonomer.. nejako.

Napsal: ned 21.04.2013 20:58
od oldaf
Aspoň že umíš používat Wikipedii když už neumíš používat mozek ty AAZ mTDI :D Nikdo ti nebrání přesvedčit se v mým autě o funkčnosti ASC, já se před nikým neskovávám.

Napsal: ned 21.04.2013 21:00
od oldaf
Je mi jasný tvoje chování, jsi jen internetovej teoretik diskutér ale zkušenosti žádný.

Napsal: ned 21.04.2013 21:01
od starynovy
j som sa sekol, koncern nejako neriesim, mas pravdu je to 1Z z Audi 80, obal cerpadla je z toho AAZ-s korektorom :P .

Napsal: ned 21.04.2013 21:02
od oldaf
starynovy píše:j som sa sekol, koncern nejako neriesim, mas pravdu je to 1Z z Audi 80, obal cerpadla je z toho AAZ-s korektorom :P .
Myslím že ani sám nevíš co tam máš, jsi jen kecal :D

Napsal: ned 21.04.2013 21:02
od starynovy
preco teoretik? ked neveris povedanemu slovu tak ti to dosvedcim od vyssej moci, ktora vyraba tieto systemu skor nez si vedel ze auto ma motor.. praktiku :D

co by nie, viem presne co tam je, to stare zhuntovane TDIcko, s turbom s pola, a konzervativnym tlakom 0.7Bar, aby ked pridem vzdy islo, stary dobry pracovny konik, a tiez aby mi prevodovka neprebehla popod nohy.

Napsal: ned 21.04.2013 21:03
od oldaf
A pokud sis postavil čerpadlo na Mtdi tak to klidně zveřejni cos na něm udělal aby ti fungovalo :D