Napsal: pát 19.04.2013 15:29
PResne tak, ze stejneho duvodu jsem je chtel. A s tim podvozkem, aj nevim, proste mi to stale prijde v pohode, ale pocitam s tim, ez proste se na konci sezony bude delat
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Tak to video je brutal teda. Zkus napsat, zjistit konkrétní věci co vše teda si udělala aby se z toho dostalo 300koní. Určitě to bude zajímat víc lidí. Jestli to je pouze vyndání těch dvou věcí a potom už jen extrémní úprava jednotky.PetanE60tka píše:Tady jsem udelal rychly video, jak to jede na tech 20tkach
https://www.youtube.com/watch?v=n7gP1cz8v9o
Ako pises, 535 ma 2 turba a s tym spojene kompletne ine nasavanie a vacsi (vyssi) intercooler. Vyfukove potrubie aj dpf ma vacsi prierez. Motor ma ine piesty koli nizsej kompresii, blok motora je iny ako u 530 (pise sa o nejakom zosilneni pri loziskach kluky ale nic blizsie o tom neviem).PetanE60tka píše:... Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.
Dakujem za info.PetanE60tka píše:Tak to jsem melntedy spatne info, tak tim padem se modlim, at vse vydrzi
Vstrikovace vysly tusim 4600 kus a cerpadlo tusim 14000. Jen material, bez prace.
Ja som nad 535 rozmyslal ale uprednostnil som xd - skoda ze nie su E61 535xdPetanE60tka píše:Diky za informace, zas o neco chytrejsi.
Chtel bych se svest v 535 nebo schvalne nekde na letisti se vedle ni postavit, o kolik by mi ujela, lituji, ze jsem si nekoupil tu, mohlo tam ted byt asi mnohem vic
Hmm, tak to je hustý teda, přes ty 2 kila to tahá hustě.PetanE60tka píše:Tocil jsem na milovickym letisti...
Nevim, proste jsem dal plnej a drzel