Stránka 2 z 4

Napsal: pát 19.04.2013 15:29
od PetanE60tka
PResne tak, ze stejneho duvodu jsem je chtel. A s tim podvozkem, aj nevim, proste mi to stale prijde v pohode, ale pocitam s tim, ez proste se na konci sezony bude delat

Napsal: pát 19.04.2013 16:19
od sonyk02
PetanE60tka píše:Tady jsem udelal rychly video, jak to jede na tech 20tkach

https://www.youtube.com/watch?v=n7gP1cz8v9o


Tak to video je brutal teda. Zkus napsat, zjistit konkrétní věci co vše teda si udělala aby se z toho dostalo 300koní. Určitě to bude zajímat víc lidí. Jestli to je pouze vyndání těch dvou věcí a potom už jen extrémní úprava jednotky.
Sovaja: Cenu čítám tak mezi 10-20tk.

Napsal: pát 19.04.2013 16:29
od PetanE60tka
No asi takhle...

Pred nedavnem mi prislo, ze to nejede, ze to je hlucny a houpe se volnobeh. Tak jsem se radis s kamaradem mechanikem a ten mi rikal, ze nejspise v prdeli vstriky nebo cerpadlo. TAk jsem vyndal vstriky a nechal si je v dieselpoweru vyzkouset. 4 byly uplne v prdeli, 2 na hranici. Ty ctyri teda netekly, ale davaly malo nafty, jeden dokonce ve vyssich otackach vypnul uplne. Takze sly novy vstriky (vymenou od bosche). Kdyz uz jsem daval vstriky, tak jsem rovnou dal i cerpadlo, preci jen melo nalitano 200 000 a nerad bych, aby mi zanedlouho znovu vzalo vstriky. Takze se udelalo cerpadlo, vstriky a pro jistotu jeste zhavici svicky, dve taky byly v pici.

Kdyz uz jsem udelal tohle, bavil jsem se s nimi, co umej, a oni je z DPF cca 280 koni, bez 300 umej. Jelikoz filtr by sel stejne asi za chvili do kopru, tak jsem ho vyndal. BOhuzel musel jit i s katem, nebot ja mam ten , co je v jednom. Jeste mi poradili vyradit EGR ventil, co vraci splodiny do sani. Takze se to taky odpojilo. Dovezl jsem to tam a na brzde mi to odladili.

Auto ma velice zajimavej zvuk. Zajimavej pisu schvalne, protoze zepredu a zboku a zevnitr se nic nezmenilo, ale zezadu, pokud clovek jeste stoji primo za vejfukem, tak je slyset takovej prdlavej zvuk, prisuzoval jsem to tomu, ze ten tlumic je jen vykuchanej a rezonuje to v nem ( zkusenost z benzina), ale bylo mi receno, ze ani trubkou by se nic nezlepsilo v podstate a jeste problem, ze vstup a vysutp maji jine prumery. Takze na volnobeh j eto takovy plechovy zezadu, ale zato v tahu... :))))) A co se tyka kourivosti, tak popravde jsem cekal, ze to bude hulit min. Nicmene zas na druhou stranu, pri normalni jizde si to nezacoudi, pri ostrejsi taky v podstate ne, huli to jen, kdyz to clovek fakt proslapne a drzi plnej knedlik. Ale tak s tim se asi musi pocitat uz no.

A jinak, extremni uprava to neni, na turbu jsou pridane cca 3 desetinky oproti originalu, motor by to mel v pohode vydrzet vcetne prevodovky.

Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.

Napsal: pát 19.04.2013 21:05
od mari
Jede to jak píchlý prase teda :)

Napsal: pát 19.04.2013 21:33
od Misanek
Ty voe, teď je z toho slušný pobíječ :twisted:

Napsal: pát 19.04.2013 22:03
od PetanE60tka
Diky, kazdopadne poznatek pro vsechny, kdonchtejinzvysovat vykon - vyserte se na to, za tyden vam stejne prijde, ze uz to zase nejede... :-D

Napsal: pát 19.04.2013 22:08
od Misanek
:lol: to je tak u všeho

Napsal: sob 20.04.2013 01:19
od Laco19
PetanE60tka píše:... Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.

Ako pises, 535 ma 2 turba a s tym spojene kompletne ine nasavanie a vacsi (vyssi) intercooler. Vyfukove potrubie aj dpf ma vacsi prierez. Motor ma ine piesty koli nizsej kompresii, blok motora je iny ako u 530 (pise sa o nejakom zosilneni pri loziskach kluky ale nic blizsie o tom neviem).
Menic je rovnaky ale prevodovka je ina (iny BMW PN). V 530d by mala byt 6HP26Z a v 535d 6HP26Z TU (Technical Upgrade), no netusim v com su rozdiely medzi tymi prevodovkami.

Mimochodom, co stoji vymena vstrekovaca za repasovany v Bosch?

Napsal: sob 20.04.2013 07:24
od PetanE60tka
Tak to jsem melntedy spatne info, tak tim padem se modlim, at vse vydrzi :)

Vstrikovace vysly tusim 4600 kus a cerpadlo tusim 14000. Jen material, bez prace.

Napsal: sob 20.04.2013 11:50
od Laco19
PetanE60tka píše:Tak to jsem melntedy spatne info, tak tim padem se modlim, at vse vydrzi :)

Vstrikovace vysly tusim 4600 kus a cerpadlo tusim 14000. Jen material, bez prace.

Dakujem za info.
Myslim ze by to malo byt OK, tie motory sa cipuju bezne a nie je problem. V LCI su tie motory naozaj "takmer" rovnake, komplet hlava, kluka aj s ojnicami, komplet mazanie - vsetko je rovnake.
Co sa tyka bloku motora, 535 ma sice iny PN ako 530 ale mozno iba koli nejakej drobnosti. BMW sice uvadza zosilneny blok, no to pisali aj o ojniciach a podla katalogu su rovnake. V kazdom pripade som nenasiel info zeby koli cipovaniu niekomu praskol blok motora.
No a tie ine piesty (znizena kompresia), su koli tomu aby sa tam dalo natlacit viac vzduchu. U teba je tam vzduchu menej a preto ti motor viac dymi v zatazi.
Na prevodovku som sa pytal odbornikov - ze mam byt kludny, vydrzi aj ovela viac.
Normalne ti az zavidim, pozrel som video a vyzera to velmi dobre :wink:.

Napsal: sob 20.04.2013 12:12
od PetanE60tka
Diky za informace, zas o neco chytrejsi.

Chtel bych se svest v 535 nebo schvalne nekde na letisti se vedle ni postavit, o kolik by mi ujela, lituji, ze jsem si nekoupil tu, mohlo tam ted byt asi mnohem vic

Napsal: sob 20.04.2013 12:18
od Ancek
Podle videa soudím, že by ti 535 neujela... :wink:

Napsal: sob 20.04.2013 12:20
od Laco19
PetanE60tka píše:Diky za informace, zas o neco chytrejsi.

Chtel bych se svest v 535 nebo schvalne nekde na letisti se vedle ni postavit, o kolik by mi ujela, lituji, ze jsem si nekoupil tu, mohlo tam ted byt asi mnohem vic

Ja som nad 535 rozmyslal ale uprednostnil som xd - skoda ze nie su E61 535xd :wink:.

Napsal: sob 20.04.2013 12:27
od kornout
Já si myslím, že převodovky budou stejný, jen jinak poskládaný kvalty, proto jiné číslo. Oni to tenkrát řešily, právě na 535 neměly mechanickou, co by to vydržela, proto to v manuálu nebylo.
Já teď řeším na manuálu spojku, je tam zánovní a na 640Nm klouže :-( Koní by se dalo i 320, ale krouťák ne. Každopádně při plný palbě to nevadí, o stejně otáčky pod 3000 nepadnou a to spojka unese, ale při normální jízdě je to naprd.

Napsal: ned 21.04.2013 11:25
od Ancek
tak když jsem tvoje video porovnal s tímto, kde je akcelerace 550D, tak jseš rychlejší... :D

https://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Napsal: ned 21.04.2013 11:44
od PetanE60tka
Jsem ted na mobilu a nedokazu porovnat, ale to neni mozny preci

Napsal: ned 21.04.2013 14:54
od kornout
Faakt je to tak, ale mě to připadá nějaký divný, nad těch 200km/h to vůbec nevadne a to zrychlení je u tý 530 nějaký kontinuální, což je divný, nebyl tam trochu kopec dolů, nad ty 2 kila? Já když si tak zhruba vybavím, jak to tahá mě, tak nad těch 220 už to není takový rychlý. A to když porovnám tvůj a můj graf, tak nahoře ve vysokých ot. mám větší výkon i krouťák a ještě mechanickou převodovku, zas mám ale kombi.
Nadruhou stranu 550D nemá ty hodnoty co píšou v reálu.

Napsal: ned 21.04.2013 20:31
od PetanE60tka
Tocil jsem na milovickym letisti...

Nevim, proste jsem dal plnej a drzel :)

Napsal: ned 21.04.2013 20:44
od kornout
PetanE60tka píše:Tocil jsem na milovickym letisti...

Nevim, proste jsem dal plnej a drzel :)

Hmm, tak to je hustý teda, přes ty 2 kila to tahá hustě.

Napsal: ned 21.04.2013 21:14
od PetanE60tka
Jsem zvedavej, jak dlouho :-D