Udělal jsem si radost se svoji 530D :)
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
sonyk02
- Registrovaný
- Příspěvky: 486
- Registrován: stř 16.11.2011 01:00
- Bydliště: Vysočina
Tak to video je brutal teda. Zkus napsat, zjistit konkrétní věci co vše teda si udělala aby se z toho dostalo 300koní. Určitě to bude zajímat víc lidí. Jestli to je pouze vyndání těch dvou věcí a potom už jen extrémní úprava jednotky.PetanE60tka píše:Tady jsem udelal rychly video, jak to jede na tech 20tkach
https://www.youtube.com/watch?v=n7gP1cz8v9o
Sovaja: Cenu čítám tak mezi 10-20tk.
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
No asi takhle...
Pred nedavnem mi prislo, ze to nejede, ze to je hlucny a houpe se volnobeh. Tak jsem se radis s kamaradem mechanikem a ten mi rikal, ze nejspise v prdeli vstriky nebo cerpadlo. TAk jsem vyndal vstriky a nechal si je v dieselpoweru vyzkouset. 4 byly uplne v prdeli, 2 na hranici. Ty ctyri teda netekly, ale davaly malo nafty, jeden dokonce ve vyssich otackach vypnul uplne. Takze sly novy vstriky (vymenou od bosche). Kdyz uz jsem daval vstriky, tak jsem rovnou dal i cerpadlo, preci jen melo nalitano 200 000 a nerad bych, aby mi zanedlouho znovu vzalo vstriky. Takze se udelalo cerpadlo, vstriky a pro jistotu jeste zhavici svicky, dve taky byly v pici.
Kdyz uz jsem udelal tohle, bavil jsem se s nimi, co umej, a oni je z DPF cca 280 koni, bez 300 umej. Jelikoz filtr by sel stejne asi za chvili do kopru, tak jsem ho vyndal. BOhuzel musel jit i s katem, nebot ja mam ten , co je v jednom. Jeste mi poradili vyradit EGR ventil, co vraci splodiny do sani. Takze se to taky odpojilo. Dovezl jsem to tam a na brzde mi to odladili.
Auto ma velice zajimavej zvuk. Zajimavej pisu schvalne, protoze zepredu a zboku a zevnitr se nic nezmenilo, ale zezadu, pokud clovek jeste stoji primo za vejfukem, tak je slyset takovej prdlavej zvuk, prisuzoval jsem to tomu, ze ten tlumic je jen vykuchanej a rezonuje to v nem ( zkusenost z benzina), ale bylo mi receno, ze ani trubkou by se nic nezlepsilo v podstate a jeste problem, ze vstup a vysutp maji jine prumery. Takze na volnobeh j eto takovy plechovy zezadu, ale zato v tahu...
)))) A co se tyka kourivosti, tak popravde jsem cekal, ze to bude hulit min. Nicmene zas na druhou stranu, pri normalni jizde si to nezacoudi, pri ostrejsi taky v podstate ne, huli to jen, kdyz to clovek fakt proslapne a drzi plnej knedlik. Ale tak s tim se asi musi pocitat uz no.
A jinak, extremni uprava to neni, na turbu jsou pridane cca 3 desetinky oproti originalu, motor by to mel v pohode vydrzet vcetne prevodovky.
Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.
Pred nedavnem mi prislo, ze to nejede, ze to je hlucny a houpe se volnobeh. Tak jsem se radis s kamaradem mechanikem a ten mi rikal, ze nejspise v prdeli vstriky nebo cerpadlo. TAk jsem vyndal vstriky a nechal si je v dieselpoweru vyzkouset. 4 byly uplne v prdeli, 2 na hranici. Ty ctyri teda netekly, ale davaly malo nafty, jeden dokonce ve vyssich otackach vypnul uplne. Takze sly novy vstriky (vymenou od bosche). Kdyz uz jsem daval vstriky, tak jsem rovnou dal i cerpadlo, preci jen melo nalitano 200 000 a nerad bych, aby mi zanedlouho znovu vzalo vstriky. Takze se udelalo cerpadlo, vstriky a pro jistotu jeste zhavici svicky, dve taky byly v pici.
Kdyz uz jsem udelal tohle, bavil jsem se s nimi, co umej, a oni je z DPF cca 280 koni, bez 300 umej. Jelikoz filtr by sel stejne asi za chvili do kopru, tak jsem ho vyndal. BOhuzel musel jit i s katem, nebot ja mam ten , co je v jednom. Jeste mi poradili vyradit EGR ventil, co vraci splodiny do sani. Takze se to taky odpojilo. Dovezl jsem to tam a na brzde mi to odladili.
Auto ma velice zajimavej zvuk. Zajimavej pisu schvalne, protoze zepredu a zboku a zevnitr se nic nezmenilo, ale zezadu, pokud clovek jeste stoji primo za vejfukem, tak je slyset takovej prdlavej zvuk, prisuzoval jsem to tomu, ze ten tlumic je jen vykuchanej a rezonuje to v nem ( zkusenost z benzina), ale bylo mi receno, ze ani trubkou by se nic nezlepsilo v podstate a jeste problem, ze vstup a vysutp maji jine prumery. Takze na volnobeh j eto takovy plechovy zezadu, ale zato v tahu...
A jinak, extremni uprava to neni, na turbu jsou pridane cca 3 desetinky oproti originalu, motor by to mel v pohode vydrzet vcetne prevodovky.
Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.
-
mari
- Registrovaný
- Příspěvky: 1143
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Laco19
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 05.05.2012 00:00
- Bydliště: Košice
Ako pises, 535 ma 2 turba a s tym spojene kompletne ine nasavanie a vacsi (vyssi) intercooler. Vyfukove potrubie aj dpf ma vacsi prierez. Motor ma ine piesty koli nizsej kompresii, blok motora je iny ako u 530 (pise sa o nejakom zosilneni pri loziskach kluky ale nic blizsie o tom neviem).PetanE60tka píše:... Nemam to podlozeny, ale 535, 540 a 550 jsou stejny motory, akorat jinak osazeny turbama ne? A tusim, ze 530 a 535 maji i stejny automaty, ale to jsem jen nekde zaslechl.
Menic je rovnaky ale prevodovka je ina (iny BMW PN). V 530d by mala byt 6HP26Z a v 535d 6HP26Z TU (Technical Upgrade), no netusim v com su rozdiely medzi tymi prevodovkami.
Mimochodom, co stoji vymena vstrekovaca za repasovany v Bosch?
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Laco19
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 05.05.2012 00:00
- Bydliště: Košice
Dakujem za info.PetanE60tka píše:Tak to jsem melntedy spatne info, tak tim padem se modlim, at vse vydrzi
Vstrikovace vysly tusim 4600 kus a cerpadlo tusim 14000. Jen material, bez prace.
Myslim ze by to malo byt OK, tie motory sa cipuju bezne a nie je problem. V LCI su tie motory naozaj "takmer" rovnake, komplet hlava, kluka aj s ojnicami, komplet mazanie - vsetko je rovnake.
Co sa tyka bloku motora, 535 ma sice iny PN ako 530 ale mozno iba koli nejakej drobnosti. BMW sice uvadza zosilneny blok, no to pisali aj o ojniciach a podla katalogu su rovnake. V kazdom pripade som nenasiel info zeby koli cipovaniu niekomu praskol blok motora.
No a tie ine piesty (znizena kompresia), su koli tomu aby sa tam dalo natlacit viac vzduchu. U teba je tam vzduchu menej a preto ti motor viac dymi v zatazi.
Na prevodovku som sa pytal odbornikov - ze mam byt kludny, vydrzi aj ovela viac.
Normalne ti az zavidim, pozrel som video a vyzera to velmi dobre
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Ancek
- Registrovaný
- Příspěvky: 76
- Registrován: pon 19.10.2009 00:00
-
Laco19
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 05.05.2012 00:00
- Bydliště: Košice
Ja som nad 535 rozmyslal ale uprednostnil som xd - skoda ze nie su E61 535xdPetanE60tka píše:Diky za informace, zas o neco chytrejsi.
Chtel bych se svest v 535 nebo schvalne nekde na letisti se vedle ni postavit, o kolik by mi ujela, lituji, ze jsem si nekoupil tu, mohlo tam ted byt asi mnohem vic
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
Já si myslím, že převodovky budou stejný, jen jinak poskládaný kvalty, proto jiné číslo. Oni to tenkrát řešily, právě na 535 neměly mechanickou, co by to vydržela, proto to v manuálu nebylo.
Já teď řeším na manuálu spojku, je tam zánovní a na 640Nm klouže
Koní by se dalo i 320, ale krouťák ne. Každopádně při plný palbě to nevadí, o stejně otáčky pod 3000 nepadnou a to spojka unese, ale při normální jízdě je to naprd.
Já teď řeším na manuálu spojku, je tam zánovní a na 640Nm klouže
-
Ancek
- Registrovaný
- Příspěvky: 76
- Registrován: pon 19.10.2009 00:00
tak když jsem tvoje video porovnal s tímto, kde je akcelerace 550D, tak jseš rychlejší...
https://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
https://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
Faakt je to tak, ale mě to připadá nějaký divný, nad těch 200km/h to vůbec nevadne a to zrychlení je u tý 530 nějaký kontinuální, což je divný, nebyl tam trochu kopec dolů, nad ty 2 kila? Já když si tak zhruba vybavím, jak to tahá mě, tak nad těch 220 už to není takový rychlý. A to když porovnám tvůj a můj graf, tak nahoře ve vysokých ot. mám větší výkon i krouťák a ještě mechanickou převodovku, zas mám ale kombi.
Nadruhou stranu 550D nemá ty hodnoty co píšou v reálu.
Nadruhou stranu 550D nemá ty hodnoty co píšou v reálu.
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
