Stránka 2 z 2
Napsal: ned 01.12.2013 22:25
od oldaf
DaweTDS píše:oldaf píše:Nojo, jenže ty už tam máš aspoň 300Ps a 600Nm. To ti to ještě udrží dvouhmota?
300néé ale přes 600Nm tam je.. a dvouhmota je zatím OK.. s těmahle koněma jezdím od září a dvouhmota žádnou chybu nemá..tak bych to chtěl i nechat...ale pokud půjde do kytek,tak vím kam pro jednohmotu jít

Zas mě prásknul

Jestli ti to bude klouzat tak sežeň z něceho nějakej silnější přítlačák a udělá se k němu jednohmota. 600 krouťák je asi i na tu spojku dost, to to asi dlouho nezvládne.
Napsal: ned 01.12.2013 22:50
od DaweTDS
No silnější přítlačák je na E60 a nebo Sachs performance ,ale z E60 nepasuje a sachs vyjde na 15000+ takže?

Napsal: ned 01.12.2013 22:55
od oldaf
DaweTDS píše:No silnější přítlačák je na E60 a nebo Sachs performance ,ale z E60 nepasuje a sachs vyjde na 15000+ takže?

Proč nepasuje z E60? Má větší průměr? Vždyť nemusí bejt ani z BMW
Napsal: ned 01.12.2013 23:01
od DaweTDS
oldaf píše:DaweTDS píše:No silnější přítlačák je na E60 a nebo Sachs performance ,ale z E60 nepasuje a sachs vyjde na 15000+ takže?

Proč nepasuje z E60? Má větší průměr? Vždyť nemusí bejt ani z BMW
No lamela má jiné drážky a přítlačák nevím... je to ale taky 240tka.
Kdybych ji tam chtěl prý dát,tak jedině i s 6q převodovkou z E60 a tak nevím jaký je tam ještě rozdíl...
No,ale je to fakt,že když je setrvák "na míru" ,tak by klidně i z té E60 mohl být..
Napsal: ned 01.12.2013 23:08
od oldaf
Jo teď jsem na to koukal je to taky 240mm, budu to muset poměřit jestli se vejde do převodovky