Stránka 2 z 2
Napsal: ned 14.04.2013 09:29
od Filozof
a co tohle ? vypadá to jakoby chybné časování ... problém v řetězu ...???
http://www.youtube.com/watch?v=I6GG9agUUdQ
já prostě slyším volnej řetěz ... chrčí protože je volnej - natáhnutej nebo jak bych to definoval
Píše chybné časování řetězu.
nejsem mechanik ale je vidět že na youtube jsou podobná videa se stejným problémem.
Napsal: ned 14.04.2013 10:38
od MilanCZ
Nevím, ale na řetěz se mi to moc nezdá - i když při zvýšených otáčkách to klepání utichne, tak by to tomu nasvědčovalo. Jenže tohle je strašnej klepot a to utichnutí je přinejmenším podivné...
Tohle je podobné klepání:
http://youtu.be/WxCz0KqE7IU?t=1m5s
A to zase jiné, ale se stejným motorem:
http://www.youtube.com/watch?v=iShQSiSL5aQ
Napsal: ned 14.04.2013 11:33
od starynovy
to druhe video s TDS, by som vsadil boty na opotrebene ventilove voditko/tka. Vstreky to nebudu, ja som mal v prdeli vsetky, robilo to nehorazny ramus, asi ako ked sa potka motor, ale iba pri presliapnuti na mieste, volnobeh bol kludny.
Napsal: ned 14.04.2013 13:36
od MilanCZ
Mohlo by to být třeba tím, že byl volnější řetěz a je to přeskočený o zub? Dá se s tím jet 100 km? Vím, že nemáte věšteckou kouli, ale svůj názor určitě. Díky.

Napsal: ned 14.04.2013 15:23
od starynovy
volu retazu skusis aj prstom cez olejove viecko. Keby to bolo skocene o zub na vacke tak to poznas, moc to nepojde, ja by som to skusil previest, opatrne, ci to ide zhruba ako ma, a ak ano, tak v pohode, netocit, a dojdes urcite.
Napsal: ned 14.04.2013 15:42
od pragdejf
podle me to vzdala pruzinana napinaku retezu, kdyz to bezi na volnobeh, tak ol. cerpadlo nedava dost oleje na to, aby to ten napinak napnul. novej napinak retezu resi problem zhruba za 600 korun;-)
Napsal: ned 14.04.2013 16:18
od MilanCZ
Dal jsem to poslechnout mechanikovi a ten bez rozmyslu řekl, že to je klika a šály. Tak fakt nevím, to už potom nemá asi smysl řešit

Napsal: ned 14.04.2013 21:05
od Filozof
MilanCZ píše:Dal jsem to poslechnout mechanikovi a ten bez rozmyslu řekl, že to je klika a šály. Tak fakt nevím, to už potom nemá asi smysl řešit

co je to za motor ? 2,5ka nebo 2,0 ? ¨¨motory jsou kolem 5-8tisic ... to není tragedie když bude nejhuře....
můj má 400 000km behem léta budem slavit a motor přede jak kotě.

Napsal: ned 14.04.2013 21:36
od beny-maser
tohle klika nebude to je jinej zvuk

Napsal: ned 14.04.2013 21:37
od MilanCZ
Je to 2.5 tds. Taky se mi nezdá ta klika, to by rachotilo pořád ..

Napsal: pon 15.04.2013 07:08
od Filozof
evidentně je slyšet řetěz jak je volnej .... do toho ještě to cvakání ... mam uši ne ?

Napsal: pon 15.04.2013 12:50
od MilanCZ
Napsal: pon 15.04.2013 14:37
od Misanek
Tak tohle dle mého neni spodek ani omylem. Buď je to úplně totálně rozhozené časování na čerpadle (což evidentně moc v cajku podle mě nebude tak jako tak) a jinak bych to tadky tipoval na něco ohledně rozvodů nebo vršku na hlavě. Do dalších konkrétnějších soudů se pouštět nehodlám, to by u toho človějk musel stát

Napsal: pon 15.04.2013 17:42
od beny-maser
kouknul bych i po řemenici na klice je dvouhmotová tak jestli to není tím,ale špatnou jsem ještě neviděl,spíš bych to viděl na to časování a nebo je špatná šála na ojnici a lítá píst nahoru do hlavy to jsem tu měl posledně,ale spíš to časování ta ojnice víc zvoní,chce to rozebrat a kouknout,tohle půjde okem vidět.
Napsal: úte 16.04.2013 15:22
od pragdejf
no vzhledem k tomu, ze pri pridani to zmizi, tak to fakt spodek neni. to by bylo proste hlucnejsi. jak ma kurva tds vyreseny napinani retezu? z etk nejsmem moc moudrej.
Napsal: úte 16.04.2013 16:20
od beny-maser
dva napínáky s pérem tlačený tlakem oleje z jednoho místa na každej řetěz vzlášť