Stránka 2 z 3

Napsal: pon 08.04.2013 09:21
od scoo8y
Tak přesně tomuhle se snažím vždy vyhnout :D

Napsal: pon 08.04.2013 09:27
od Storm
Tady mám ještě starou fotku z 540i a kde je vidět, kde jsou dráty zapalovače zapojené, je to ten velký vodorovný černý konektor nad gongem, to je svazek s napájením autozapalovače.

Obrázek

Napsal: pon 08.04.2013 12:43
od Misanek
Ty jo, kde jsi našel touringovou vyhřívanou lavici? Tomu řikám štěstí! :wink:

Napsal: pon 08.04.2013 14:06
od Filozof
Storm: díky chlape - podívám se na to zda to bude tady protože pojistky se zdají bejt v pořádku takže tam problém není.
A ty dva dráty vím že vedou někam směrem k volantu takto si to mohu proměřit zda to není někde v té patici nebo za ní ... snad to dohledám.


V kufru když se dívám do něj po levé ruce byla bílá krabice a vedle ležel silnej modrej i červenej drát s 12V za tím tapecem šedým. Je tam nějakej držák asi na cd changer nebo něco podobného. Je možné že tam něco bylo a je to pryč a třeba taky tam byla příprava na něco....netuším ale kabel je dimenzován i na 30A bez problému. Snad 2,5ka mi přišel.

Do tapecu díru o něco menší prostrčím zásuvku akorát ztuha prošla a drží jak přibitá dva vývody přes pojistku napájení a hotovo.
Lednice i mobil fungoval bezvadně otestováno cestou do chorvatska loni v létě :D

pokud se dokopu vyfotím.

Napsal: pon 08.04.2013 19:19
od Storm
Misanek píše:Ty jo, kde jsi našel touringovou vyhřívanou lavici? Tomu řikám štěstí! :wink:


Bohužel se mi to za celých 15 let co mám e34 nepovedlo sehnat, takže si to vyrábím sám, dneska jsem konečně dodělal elektrosvazek, připojím ho do hlavního svazku vlevo pod B sloupkem. Tam je i svazek na přední sedadlo.

Obrázek

Napsal: pon 08.04.2013 19:23
od Storm
Filozof píše:Storm: díky chlape - podívám se na to zda to bude tady protože pojistky se zdají bejt v pořádku takže tam problém není.
A ty dva dráty vím že vedou někam směrem k volantu takto si to mohu proměřit zda to není někde v té patici nebo za ní ... snad to dohledám.


Filozofe dnes jsem se ještě díval a ten drát vede pak už do pojistek, mohl bych to ještě projít, tam není kde by byl přerušený, pokud by jsi měl s tím problém i nadále, podívám se pořádně a řeknu ti co budu vědět.

Napsal: úte 09.04.2013 03:07
od Misanek
Filozof píše:V kufru když se dívám do něj po levé ruce byla bílá krabice a vedle ležel silnej modrej i červenej drát s 12V za tím tapecem šedým. Je tam nějakej držák asi na cd changer nebo něco podobného. Je možné že tam něco bylo a je to pryč a třeba taky tam byla příprava na něco....netuším ale kabel je dimenzován i na 30A bez problému. Snad 2,5ka mi přišel.

Do tapecu díru o něco menší prostrčím zásuvku akorát ztuha prošla a drží jak přibitá dva vývody přes pojistku napájení a hotovo.
Lednice i mobil fungoval bezvadně otestováno cestou do chorvatska loni v létě :D

pokud se dokopu vyfotím.
Děkuju, byl bys moc hodný :wink: Takže je to pod tím otevíracím tapecem vzadu u světla nebo pod tím, který je napevno a kryje blatník a horní uložení levého tlumiče?

Storm píše:
Misanek píše:Ty jo, kde jsi našel touringovou vyhřívanou lavici? Tomu řikám štěstí! :wink:


Bohužel se mi to za celých 15 let co mám e34 nepovedlo sehnat, takže si to vyrábím sám, dneska jsem konečně dodělal elektrosvazek, připojím ho do hlavního svazku vlevo pod B sloupkem. Tam je i svazek na přední sedadlo.

Jo takhle. Takže dečky si necháš všít předpokládám. Co máš vůbec? Látku nebo kůži? Jinak to provedení kabeláže je moc pěkné, to musím říct :wink:

Napsal: úte 09.04.2013 08:50
od Storm
Mám tam Misanku světlou kůži, dečky by měli být u e34 pouze nalepené z vnitřní strany kůže, zjistím to během následujících dní.

Obrázek

Napsal: úte 09.04.2013 12:49
od aDAm_2
No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu ;)

Napsal: úte 09.04.2013 15:36
od Storm
aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu ;)


Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.

Napsal: úte 09.04.2013 15:41
od Misanek
Jo ty máš vlastně tuhle krásnou pětku :) Světlý intoš moc nemusím ale k té tvojí barvě (mimochodem moc krásný odstín) to sedí perfektně :wink: Právě já mám taky komplet kůži a kdybych to někdy chtěl řešit, tak jsem si myslel že rozpárat tu kůži a dát do zase dokupy je celkem náročná (hlavně finančně) operace.

Máš to fakt moc pěkné, ty sluneční clony bych taky chtěl :)

Napsal: úte 09.04.2013 15:42
od scoo8y
Storm píše:
aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu ;)


Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.


Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))

Napsal: úte 09.04.2013 16:13
od Storm
Misanek píše:Jo ty máš vlastně tuhle krásnou pětku :)


Díky za pochvalu, je to člen rodiny :-) Mám moc rád světlé barvy co se bmw týče, no a kté kůži, opravdu není třeba nic párat, sedáky se dají rozdělat, upravit a vlepit dečky, pak dát zpátky, nikdo nic nepozná, když si člověk dá záležet.

Roletky se dají sehnat, nedávno jsem je někde viděl na toura k prodeji i s tapecama :-)

Napsal: úte 09.04.2013 16:25
od Storm
scoo8y píše:
Storm píše:
aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu ;)


Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.


Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))


Tady to musím uvést na správnou míru a taky vás všechny upozornit na podstatnou věc. Zapojení zadního zapalovače na přední, je řešení pouze polovičaté, mě to slouží pouze na nabíjení telefonu, protože nesmíte zapnout oba zapalovače současně !!! Nepomůže při pálení pojistky, to v lepším případě dát silnější pojistku, to ať vás raději ani nenapadne !

Dráty vedoucí k zapalovači ve předu jsou dimenzované s rezervou na odběr cca 15 Amper a to je akorád na jeden zapalovač, když zapnete oba současně tak budete na dvojnásobku, tj 30 Amper a to si buďte jistý, že se vám může propálit bužírka a shořet půl kabelového svazku v přistrojiovce. Na takový odběr by musel být drát, vodič o min průřezu 4 mm2, né li 6 mm2 při te délce od pojistky k zadnímu zapalovači.

Pokud by jste měli kuřácké auto a chtěli oba zapalovače bezpečně používat, muselo by se to řešit přes relé a napájení samostatně přes pojistku z baterky.

Napsal: úte 09.04.2013 16:34
od scoo8y
Storm píše:
scoo8y píše:
Storm píše:[quote="aDAm"]No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu ;)


Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.


Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))


Tady to musím uvést na správnou míru a taky vás všechny upozornit na podstatnou věc. Zapojení zadního zapalovače na přední, je řešení pouze polovičaté, mě to slouží pouze na nabíjení telefonu, protože nesmíte zapnout oba zapalovače současně !!! Nepomůže při pálení pojistky, to v lepším případě dát silnější pojistku, to ať vás raději ani nenapadne !

Dráty vedoucí k zapalovači ve předu jsou dimenzované s rezervou na odběr cca 15 Amper a to je akorád na jeden zapalovač, když zapnete oba současně tak budete na dvojnásobku, tj 30 Amper a to si buďte jistý, že se vám může propálit bužírka a shořet půl kabelového svazku v přistrojiovce. Na takový odběr by musel být drát, vodič o min průřezu 4 mm2, né li 6 mm2 při te délce od pojistky k zadnímu zapalovači.

Pokud by jste měli kuřácké auto a chtěli oba zapalovače bezpečně používat, muselo by se to řešit přes relé a napájení samostatně přes pojistku z baterky.[/quote]

jj není to prdel jak píšeš... jelikož ten přední je trochu nevhodně umístěn, přemýšlím, že zapojím jen zadní, ze kterého mi vede kabel k telefonu

Napsal: úte 09.04.2013 16:44
od Storm
Tak potom to budeš mít v pohodě, nebude hrozit přetížení vodičů :-)

PS: Nemaluju čerta na zeď, už se mi to kdysi při mých laboracích stalo, tak vím o čem píšu :-(

Napsal: úte 09.04.2013 16:47
od scoo8y
Storm píše:Tak potom to budeš mít v pohodě, nebude hrozit přetížení vodičů :-)

PS: Nemaluju čerta na zeď, už se mi to kdysi při mých laboracích stalo, tak vím o čem píšu :-(


vyhoření svazků, je to poslední co by člověk v autě chtěl zažít :D

Napsal: úte 09.04.2013 17:35
od aDAm_2
a nikdo z vás se nedostal k origo wiring diagramu a kouknout jak to je v origu?

btw ty zadni roletky jdou nahodit i na bezroletkovy tapec výměnou nějaké části nebo se musí měnit celý?

Napsal: úte 09.04.2013 17:45
od scoo8y
originál jsem ani nezkoušel shánět.... 14 dní zpět jsem byl ve třech ověřených vrakovištích na BMW a tam mi bylo sděleno, že všechno na E34 bylo vyhozeno

Napsal: úte 09.04.2013 17:47
od Storm
aDAm píše:ty zadni roletky jdou nahodit i na bezroletkovy tapec výměnou nějaké části nebo se musí měnit celý?


To nejdou ! Musíš vyměnit, nebo upravit tu horní lištu na tapecu, roletka potřebuje výřez.