Napsal: pon 08.04.2013 09:21
Tak přesně tomuhle se snažím vždy vyhnout 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Bohužel se mi to za celých 15 let co mám e34 nepovedlo sehnat, takže si to vyrábím sám, dneska jsem konečně dodělal elektrosvazek, připojím ho do hlavního svazku vlevo pod B sloupkem. Tam je i svazek na přední sedadlo.Misanek píše:Ty jo, kde jsi našel touringovou vyhřívanou lavici? Tomu řikám štěstí!
Filozofe dnes jsem se ještě díval a ten drát vede pak už do pojistek, mohl bych to ještě projít, tam není kde by byl přerušený, pokud by jsi měl s tím problém i nadále, podívám se pořádně a řeknu ti co budu vědět.Filozof píše:Storm: díky chlape - podívám se na to zda to bude tady protože pojistky se zdají bejt v pořádku takže tam problém není.
A ty dva dráty vím že vedou někam směrem k volantu takto si to mohu proměřit zda to není někde v té patici nebo za ní ... snad to dohledám.
Děkuju, byl bys moc hodnýFilozof píše: V kufru když se dívám do něj po levé ruce byla bílá krabice a vedle ležel silnej modrej i červenej drát s 12V za tím tapecem šedým. Je tam nějakej držák asi na cd changer nebo něco podobného. Je možné že tam něco bylo a je to pryč a třeba taky tam byla příprava na něco....netuším ale kabel je dimenzován i na 30A bez problému. Snad 2,5ka mi přišel.
Do tapecu díru o něco menší prostrčím zásuvku akorát ztuha prošla a drží jak přibitá dva vývody přes pojistku napájení a hotovo.
Lednice i mobil fungoval bezvadně otestováno cestou do chorvatska loni v létě![]()
pokud se dokopu vyfotím.
Jo takhle. Takže dečky si necháš všít předpokládám. Co máš vůbec? Látku nebo kůži? Jinak to provedení kabeláže je moc pěkné, to musím říctStorm píše:Bohužel se mi to za celých 15 let co mám e34 nepovedlo sehnat, takže si to vyrábím sám, dneska jsem konečně dodělal elektrosvazek, připojím ho do hlavního svazku vlevo pod B sloupkem. Tam je i svazek na přední sedadlo.Misanek píše:Ty jo, kde jsi našel touringovou vyhřívanou lavici? Tomu řikám štěstí!
Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu
Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))Storm píše:Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu
Díky za pochvalu, je to člen rodinyMisanek píše:Jo ty máš vlastně tuhle krásnou pětku
Tady to musím uvést na správnou míru a taky vás všechny upozornit na podstatnou věc. Zapojení zadního zapalovače na přední, je řešení pouze polovičaté, mě to slouží pouze na nabíjení telefonu, protože nesmíte zapnout oba zapalovače současně !!! Nepomůže při pálení pojistky, to v lepším případě dát silnější pojistku, to ať vás raději ani nenapadne !scoo8y píše:Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))Storm píše:Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.aDAm píše:No tak to je hezká a čistá práce. Kam to tedy budeš zapojovat? Myslím ten zapik, výhřev na zadní lavici dlabu
jj není to prdel jak píšeš... jelikož ten přední je trochu nevhodně umístěn, přemýšlím, že zapojím jen zadní, ze kterého mi vede kabel k telefonuStorm píše:Tady to musím uvést na správnou míru a taky vás všechny upozornit na podstatnou věc. Zapojení zadního zapalovače na přední, je řešení pouze polovičaté, mě to slouží pouze na nabíjení telefonu, protože nesmíte zapnout oba zapalovače současně !!! Nepomůže při pálení pojistky, to v lepším případě dát silnější pojistku, to ať vás raději ani nenapadne !scoo8y píše:Udělejte velmi kvalitní spoje... ja tam dal stupidní spojky av případě zátěže spadne proud... takže to musím udělat znovu:)))Storm píše: Zadní zapalovač jsem napojil na přední zapalovač, jsou tam dva silné dráty, které to zvládnou.
Dráty vedoucí k zapalovači ve předu jsou dimenzované s rezervou na odběr cca 15 Amper a to je akorád na jeden zapalovač, když zapnete oba současně tak budete na dvojnásobku, tj 30 Amper a to si buďte jistý, že se vám může propálit bužírka a shořet půl kabelového svazku v přistrojiovce. Na takový odběr by musel být drát, vodič o min průřezu 4 mm2, né li 6 mm2 při te délce od pojistky k zadnímu zapalovači.
Pokud by jste měli kuřácké auto a chtěli oba zapalovače bezpečně používat, muselo by se to řešit přes relé a napájení samostatně přes pojistku z baterky.
vyhoření svazků, je to poslední co by člověk v autě chtěl zažítStorm píše:Tak potom to budeš mít v pohodě, nebude hrozit přetížení vodičů
PS: Nemaluju čerta na zeď, už se mi to kdysi při mých laboracích stalo, tak vím o čem píšu
To nejdou ! Musíš vyměnit, nebo upravit tu horní lištu na tapecu, roletka potřebuje výřez.aDAm píše:ty zadni roletky jdou nahodit i na bezroletkovy tapec výměnou nějaké části nebo se musí měnit celý?