Stránka 2 z 10

Napsal: čtv 14.03.2013 21:58
od starML
A teď se všichni podívejte, jak jeden vstřik rozhodí celý motor. Tohle je stav před výměnou toho 2. vstřikovače.

Napsal: pát 15.03.2013 09:39
od bartpt
Takovéhle informace a obrázky jsou přesně co člověku pomůže.

:palec:

Napsal: pát 15.03.2013 12:09
od kubito
Ano Milan nahral moje korekce pred vymenou jen upozornim ze auto nestartovalo uz vubec s tim vstrikem.

Diky bohu zavcas jsem to opravil dokud se nepropalil pist ci krouzky....

Napsal: pát 15.03.2013 12:16
od bartpt
Já mám strach taky o ty písty. Na VW se to děje celkem bez varování.

Pokud mám korekce OK, můžu být v klidu nebo je tam ještě možnost, že i když live data budou v normě tak nebude vstřik dobře fungovat?

Napsal: pát 15.03.2013 12:41
od kubito
kdyz mas korekce v klidu tak neni duvod k nepokojim. a nebo kdyby jsi byl hoodne poctivy tak vstriky ven a vsechny dat na kontrolu ale to si myslim ze je zbytecne.

Napsal: pát 15.03.2013 12:51
od DaweTDS
Projevoval se ten vstřik při startování za studena nebo i z tepla?
Já když jsem 530d E39 koupil,tak bylo léto a teť jak byly zimy,tak startovala v pohodě..poslední dobou jak bylo -10 tak to chytlo jakoby na 5 válců a z výfuku šel modrý kouř..celé to trvalo asi 5s.. Dnes mi to zase udělalo a to bylo jen -4 a jen na chviličku..cca 2s. Myslíš,že taky vstřik? (korekce jsem koukali před 3 měsícema a byly OK. a nebo žhavičky - relé žhavéní..atd.

Napsal: pát 15.03.2013 14:08
od kubito
uz kdyz jsme to kupoval tak to hrozne dlouho startovalo. chvilkama lepe nekdy hur ale vzdy lip kdyz to bylo studene za tepla to bylo horsi. nekdy to nenastartovalo vubec za tepla za studena vzdy.

Tedka se to zhorsilo uz to nechystalo ani za studena a tesne pred tim nez jse menil ten vstrik tak uz to nejelo vubec a taky me to delalo ze to chytalo na 5 valcu. I kdyz mam zhavice nic moc tak je to CR motor ten chyta i bez nich. Takze si myslim ze mas vstrik taky KO. Po vymene me to chytne krasne na vsechny hned bez zadneho koure z vyfuku a na prvni otoceni.

Napsal: pát 15.03.2013 14:37
od DaweTDS
kubito píše:uz kdyz jsme to kupoval tak to hrozne dlouho startovalo. chvilkama lepe nekdy hur ale vzdy lip kdyz to bylo studene za tepla to bylo horsi. nekdy to nenastartovalo vubec za tepla za studena vzdy.

Tedka se to zhorsilo uz to nechystalo ani za studena a tesne pred tim nez jse menil ten vstrik tak uz to nejelo vubec a taky me to delalo ze to chytalo na 5 valcu. I kdyz mam zhavice nic moc tak je to CR motor ten chyta i bez nich. Takze si myslim ze mas vstrik taky KO. Po vymene me to chytne krasne na vsechny hned bez zadneho koure z vyfuku a na prvni otoceni.


OK díky...hodím to na dia a uvidím.

Napsal: pát 15.03.2013 17:05
od kubito
sice to startuje hezky ale mam problem s jizdou po seslapnuti plynu me to okamzite ECU odstavi a vypne motor?? :oops:

diag: 4496 Raildruck-Plausibilitaet


zapsano asi 20x

deje se to po montazi jineho vstriku a taky jsem dal nove cerpadlo pod ridice.

Nechapu vse jsem zkontroloval vse je pripojene nikde nic zkriple neni.

Napsal: pát 15.03.2013 17:32
od kubito
tak ted pro zmenu uz to nejede opet vubec :roll:

diag: 7717 snimac otacek motoru

Napsal: pát 15.03.2013 17:37
od Vlasta
Zapsali jste i kód toho novýho vstřiku?

Napsal: pát 15.03.2013 18:58
od kubito
cidlo vacky vymenene auto opet jede.

zapsat cislo vstriku co tim myslis? do jednotky se nic psat nemusi je to DDE4.

udelal jsem test vstriku lahvicky na prepadech dle obrazku je videt ze vstrik na 5 valci je na tom nejhur a nejvic tece zpet do prepadu.

Auto bylo nastartovano 2 minuty na volnobeh.

Napsal: pát 15.03.2013 19:05
od Vlasta
Po výměně vstřiku je potřeba zapsat jeho kód do ŘJ. Teď nevím, jak se ten kód jmenuje u Bosch vstřiků, ale u Delphi je to C2i. Ten kód je u novýho vstřiku , v případě repase se generuje

Napsal: pát 15.03.2013 19:17
od all
ano, to s tím zapisováním je pravda, ale až u novějších motorů.
135 a 142kw motory M57 (beru jen 6válce) to nepotřebují a nejde nikam nic zapsat.

až u 150kw tzn M57N je tabulka pro vstřikovače, kam ze zapisují kódy ze vstřiků . dokonce v manuálu se píše, že pokud se nemění více než dva vstřiky, není potřeba to zapisovat.

Napsal: pát 15.03.2013 21:18
od kubito
jak jsem psal vyse u DDE4 to neni potreba a ani neni kam!

1,2,4,6- jsou podle me dobre ne?


z obrazku vyplyva ze 5 pujde take na vymenu a co ten 3 valec mam taky menit co myslite?

Napsal: pát 15.03.2013 21:23
od starynovy
skus kupit Diesel Purge od MOLY alebo obdobny produkt, zabudol som ako sa vola, ale ide kupit u nas bezne, plechovka asi 20€ pustis to napriamo do motora, vypalis to v celom rozsahu otacok, robili sme to na punte 1.9 multijet, 2 vstreky boli uplne v prdeli, a tlacili do prepadu 2x tolko co ostatne, po precisteni, sa ten jeden spamatal natolko ze miesto krekcie 1.9 ma takmer 0.. to si myslim nieje zle, tomu druhemu to uz moc nepomohlo, z 5 znizil na 1.83, stavajuce 2 dobre znizili korekciu o nejake desatiny..

Napsal: pát 15.03.2013 21:36
od kubito
taky me to napadlo ze bych mohl pouzit nejake cistici pripravky na vstriky ale nevim jak moc to pomuze a jestli vubec kazdopadne na 5 valci ten vstrik udelam urcite potom pouziju nejaky ten pripravek a uvidim.

Napsal: pát 15.03.2013 21:41
od kubito
a taky porad nevim jestli ten vstrik na 5 valci dela to ze to ma tak rapidni ubytek tlaku na railu a proto mi to vypne motor pri zvesene zatezi?? :oops:

nebo odesel regulator na cerpadle? ale to by bylo asi v zavadach ne?

a do ted kdyz jeste protikal vstrik na 2 valci a tlak na railu byl ok a jelo a nejadnou tam dam dobrej vstrik a uz to nejede :roll:

Napsal: sob 16.03.2013 00:25
od starML
Když jsme si telefonovali, říkal jsem Ti, že máš udělat "flaštičkový test". Výsledky máme, vstřikovač na 5. válci definitivně neudrží tlak a do přepadu protéká 4-5 více, než u vstřikovačů 1,2,6. Válec 3 je na cestě. Ale to už jsem Ti psal do SZ, že nový vstřik brzo utahá ty ostatní. Zkusil jsi, ale nevyšlo to. A teď si uvědom, jak malé množství je vstřikováno do válce. 5 na volnoběh... 40 mm3 při plném plynu. A Tobě to načůralo více než deci za dvě minuty do přepadu. Tohle množství někde musí chybět. A nevím, kolik by do přepadů nateklo, kdyby jsi to podržel na 1500rpm třeba jen 30sec. Na to asi budou ty flaštičky malé. Ale zkus to, jen to musíš včas vypnout.

Dále jsem Ti říkal, že musíš sledovat live hodnoty tlaku paliva :
- před palivovým filtrem, tedy kolik dává to čerpadlo pod sedačkou. Že jsi ho vyměnil víme, ale sám říkáš, že to žádný zázrak není. Ten Vorfordedruck má být 3-5 Barů, jakmile poklesne pod 3,5 Baru, čidlo na filtru to napráší DDE a ta stáhne výkon nebo úplně vypne vstřikování.
- na railu při volnoběhu má být okolo 300 Barů, ale při vyšších otáčkách už by to mělo tlačit skoro 1.000 Barů. Něco už má za sebou, ale 850-900 Barů by tam mělo být. Pokud se to potácí mezi 300-450, dopadne to jako výše, s tím že problém DDE napráší čidlo na railu. Tohle všechno Ti diagnostika ukáže. Navíc by se při tom nouzáku měla rozsvítit žlutá kontrolka DDE, je společná pro žhavení, je tam symbol spirálky a nápis DDE.

Co můžeš udělat hned a zadarmo :
- vyčistit a prostříknout Kontoxem kontakty na tom čerpadle pod sedačkou
- totéž na tom B2261 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102019.png
- odpojit X2262 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102023.png , který jsi už čistil a zkusit natočit motor. Ale nesmíš moc přidávat plyn, jenom šimrat. Odpojením regulace totiž vysokotlaké čerpadlo pojede na plné pecky bez regulace, tak aby něco neprdlo. Jde mi o to, jestli to bude tlačit více než těch 450 Barů. Taky prověř, jestli na pinu (1), drát RTWS toho X2262 je při zapnutém klíčku +12 Voltů od pojistky A8680. Pokud ne, napíšu Ti, kde tu pojistku najdeš.

Ten starý vstřikovač z 2. válce tam určitě nedávej, ten buď ukapává, nebo stříká křivě. Ale dát ho na repasi by stálo za úvahu, pokud neseženeš laciněji vstřikovač v dobrém stavu - to je taky loterie. :D

Pokud se jedná o čistící přípravky, tak souhlasím s jejich pravidelným přidáváním při tankování. Pustit to přímo do motoru je trochu drastické. Ale na yotube jsem viděl, jak přímo do filtru připojili plechovku s aditivem VIF a ta oktávka to přežila. Místo nafty vrčela jen na VIF, nebo to bylo 1:1?

Napsal: sob 16.03.2013 09:14
od kubito
Ahoj, tak jeste udelam test se zvysenymi otackami cca tech 1500 a uvidime kolik to protece.


Konektory vycistim a promerim napajeni na tom regulatoru na cerpadle.

Tlak na cerpadle pod ridicem je 3.88 bar poprve mereno a podruhe byl 3.77bar.

v tom bych problem nevidel....

Zkusim odpojit regulator a udelam printscreen kolik narostl tlak nafty na railu a podivam se i s pripojenym regulatorem na zvysene otacky kolik to roste.

Vstrik na 5 valci vymenit to je bez debaty nastesti jeste mam dalsi ktery by mel byt dobry potom opet vyzkousim. A ten z 5 valce potom dam asi na repas abych mel do zasoby jeste protoze 3 valec pujde hned za nim asi.